K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   resourceprofil svindlen (https://www.k10.dk/showthread.php?t=26978)

jobmasta 20-05-2013 23:38

resourceprofil svindlen
 
Jeg har igennem de sidste mange år observeret århus kommunes arbejde, og jeg er dybt målløs, det handler i bund og grund ikke om andet end at de skal havde udfyldt nogle papirer så deres ledere ser godt ud i statistikken, og de er komplet skrubbeløse.

de bruger fx. ordet ressourceprofil, som om det var den hellige gral, desværrer er det sådan at de altid misbruger resourceprofilen til at undskylde sig ud af alle situationer, jeg har været til 40 møder hos kommunen hvor de skulle udfylde min ressource profil, og lige meget hvor tydeligt man har gjort for dem at det ikke passe hvad de siger og at de alligelvel ikke udfylder resourceprofilen, så påstår de det stadigvæk, jeg har fået tilsendt en extrem mangelfuld resource profil som skulle være udarbejdet og opdateret frem til JULI 2013 iflg kommunen, ja JULI 2013, og sidst der blev indført nyt data i den var i 2010. Jeg undre mig meget over hvordan århus kommune kan opdaterer min resourceprofil 4mnd ud i fremtiden, og så på forhånd vide at der ikke skal indføres noget indtil dette punkt, og KALDE det arbejde at de printer en uopdateret resourceprofil ud og sender den med posten, det er latterligt på skrift! og spild af kommunens penge (timeløn, porto, printer, papir)

1½års arbejde fra århus kommunes børn og unge afdeling med min sag på at opdatere min resourceprofil, og intet har de fortaget sig, kun at ødelægge mit helbred og humør, fuldstændigt, med fuldoverlæg, og komplet ligegyldighed overfor mit velbefindende, og de var advaret og infomeret om det hele alligelvel vælger de at se bort fra alle oplysning og starte forfra ved hvert eneste møde.

:evil:

og NEJ DET ER IKKE EN FEJL, de elsker at bare at skide på folk 100%

jeg venter i øvrigt på afgørelse om førtidspension, som de burde have arbejdet med forlængst men ikke har rørt en finger ved, ikke engang opdateret min resourceprofil en eneste gang jeg er målløs. det viser blot at de slet intet foretager sig og bare spilder min og deres tid, mit helbred og humør. med tåbelige ligegyldige tvungne samtaler der intet positivt bærer af sig INTET! kun forringelse af min livskvalitet, som århus kommune har fået til at gå i negativ permanent. :o

århus kommunes socialforvaltning er korrupt og uærlig. stol ikke på et ord af hvad de siger, det hele er løgn.

Tak fordi du læste dette.

Vovse 21-05-2013 07:04

Citat:

Oprindeligt indsendt af jobmasta (Send 272732)
jeg venter i øvrigt på afgørelse om førtidspension, som de burde have arbejdet med forlængst men ikke har rørt en finger ved, ikke engang opdateret min resourceprofil en eneste gang jeg er målløs.

Hvad gør du ved det?

stampe 21-05-2013 09:50

Du er yderst bombastisk i dine udtalelser. Kunne være skønt at høre sagen fra anden side.

Webmaster 21-05-2013 16:36

Citat:

Oprindeligt indsendt af stampe (Send 272766)
Du er yderst bombastisk i dine udtalelser. Kunne være skønt at høre sagen fra anden side.

Jamen så ringer du da bare til Århus kommune....dohh....nogle gange....nogle gange....:mad::mad:

Vovse 21-05-2013 21:02

Citat:

Oprindeligt indsendt af Webmaster (Send 272805)
Jamen så ringer du da bare til Århus kommune....dohh....nogle gange....nogle gange....:mad::mad:

Pas på blodtrykket.;)

jobmasta 21-05-2013 21:30

hehehe ja det er desværrer det de tvinger en til, at snakke deres eget **** der ingen veje føre end penge på lønkontoen hos sagsbehandleren og numre i statistikken til lederens bonus YUMMY!

ærgeligt at man hos århus komune i årevis lader elendige medarbejdere blive, når de udemærket godt ved de er kasseringsværdige.

Desværrer er danmark overtaget af idioti, og det er hårdt håndhævet af snævertsynede idioter der kun tænker med pengepungen og kønsorganerne. som sørger for at intelligente og bedre vidende ikke ødelægger deres sølle svindel forretning. der oftest handler om små beløb, ligesom en sagsmishandlers løn.

mik16 21-05-2013 21:42

Blev du så sur på dem ??? ;)

ene 22-05-2013 08:19

jeg må jo desværre give dig ret, jeg kæmper også med Århus Kommune. Min ressourceprofil har alle dage været mangelfuld, når jeg beder om at få noget tilføjet så "glemmer" de det.
Jeg har flere gange i mails og breve anført at de skal påføre de skånebehov jeg har og nu 1½ år efter så er de stadig ikke påført.
jeg har klaget til rådmanden og fået en sludder for en sladder. Sagsbehandleren glemmer at sende ud til partshøring, undlader de udtalelser der er til min fordel og ja jeg kunne blive ved, det er komplet umuligt at komme igennem :-(
Jeg har fået det råd at flytte til en anden kommune mens min sag bliver behandlet, men det syntes jeg faktisk er lige drastisk nok - skræmmende det skal være sådan i dk

jobmasta 22-05-2013 20:30

præcis.

de er direkte uhæderlige, de gider ikke engang tage sig af ens sag, og hvis man klager tager de ikke ens klage til sig, og hvis man kontakter rådmanden så pensler de ens henvendelse ud og manipulere ens klage og holder hånden over kommunens sølle medarbejdere, som kun har dårlige intentioner.

man kan mærke at flere af dem bliver tændt og føler de virkelig er noget, når de kan skrive en løgn historie om en klient i deres journal, og ved deres chef bare er ligeglad, svineri!

Det er ligesom om alt er tilladt blandt århus kommunes medarbejdere, intet har konsekvenser, de fungere identisk som en kriminel organisation, undtagen at man ikke kan komme i bad standing, jo værrer man behandler klienter jo højere løn og fjernere fra fyringslisten top.

Ene> tak for dit indlæg, du er velkommen til at kontakte mig via pm hvis du har noget at diskutere om århus kommune, lyder som om vi står næsten samme sted på kommunens spillebræt.

Vovse 23-05-2013 08:12

Citat:

Oprindeligt indsendt af ene (Send 272860)
jeg må jo desværre give dig ret, jeg kæmper også med Århus Kommune. Min ressourceprofil har alle dage været mangelfuld, når jeg beder om at få noget tilføjet så "glemmer" de det.
Jeg har flere gange i mails og breve anført at de skal påføre de skånebehov jeg har og nu 1½ år efter så er de stadig ikke påført.

Hvis man bliver bedt om, at underskrive en sådan mangelfuld rp, så kan man skrive "læst, men ikke godkendt" og så sin underskrift.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:18.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension