K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   kursus (https://www.k10.dk/showthread.php?t=24136)

Fie 07-09-2012 09:56

kursus
 
Hej

Har kikket rundt omkring her på k10 og gruppen på facebook... men kan ikke rigtig finde noget om det..

Hvad mon der sker med de forskellige kursuser?? Har gået på et ca 1 år for ledige flexjobber... Hvor vi går tur eller er i svømmehal 2 gange i ugen... 1 dag i ugen skal vi søge job..

Hvad mon der sker med de kursuser efter 1jan??

Nogen der ved noget om det..;)

Fie

Webmaster 07-09-2012 10:09

Det er der ingen der ved....af gode grunde...da reformen slet ikke er vedtaget endnu...

Ting kan stadig ændres i det udkast der ligger...

Først når det har været igennem de lovpligtige 3 behandlinger i folketinget og det er blevet stemt igennem....kan folk vide hvad der fremover vil ske...

Fie 08-09-2012 10:43

Citat:

Oprindeligt indsendt af Webmaster (Send 240087)
Det er der ingen der ved....af gode grunde...da reformen slet ikke er vedtaget endnu...

Ting kan stadig ændres i det udkast der ligger...

Først når det har været igennem de lovpligtige 3 behandlinger i folketinget og det er blevet stemt igennem....kan folk vide hvad der fremover vil ske...

Nej ikke til at vide hvad de finder på;)

maruus 08-09-2012 16:12

Citat:

Oprindeligt indsendt af Fie (Send 240084)
Hej

Har gået på et ca 1 år for ledige flexjobber... Hvor vi går tur eller er i svømmehal 2 gange i ugen... 1 dag i ugen skal vi søge job..

Fie


What what what - har jeg misforstået hvad du skriver - 1 år på ledighedskursus - er du frivilligt forlænget.
Og kan stedet ikke finde et fleksjob job til dig ?

Fie 10-09-2012 07:23

Citat:

Oprindeligt indsendt af maruus (Send 240281)
What what what - har jeg misforstået hvad du skriver - 1 år på ledighedskursus - er du frivilligt forlænget.
Og kan stedet ikke finde et fleksjob job til dig ?


KURSUS er ikke frivillig... går med en der har gået der i over 2 år.. vi er ude i praktikker i håb om vi kan blive ansat i flexjob :cool:

jjsonn 10-09-2012 07:46

jeg er også fra herning her er mange der har været på kursus over 2 år uden job, med nogle praktikker til tider.

Fie 10-09-2012 09:15

Citat:

Oprindeligt indsendt af jjsonn (Send 240479)
jeg er også fra herning her er mange der har været på kursus over 2 år uden job, med nogle praktikker til tider.

ja sådan er det i Herning... ja mange har været der længe og praktik fører ikke altid lige til noget :-)

nielsen17 10-09-2012 13:58

Citat:

Oprindeligt indsendt af Webmaster (Send 240087)
Det er der ingen der ved....af gode grunde...da reformen slet ikke er vedtaget endnu...

Ting kan stadig ændres i det udkast der ligger...

Først når det har været igennem de lovpligtige 3 behandlinger i folketinget og det er blevet stemt igennem....kan folk vide hvad der fremover vil ske...

hmmm jeg troede at reformen var en lille del af finansloven:( (som mig bekendt ER vedtaget??)

Altså sagt med andre ord : jeg troede det var afgjort med de ændringer der er lavet for kort tid siden!!

Hvis jeg tager fejl kan du så ikke fortælle mig HVORNÅR de regner med en endelig vedtagelse??!!!!!:confused:

tak:kram:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:35.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension