K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Godt nyt til mange!!!! (https://www.k10.dk/showthread.php?t=17817)

Zastrow 09-05-2011 09:01

Godt nyt til mange!!!!
 
Så er hun vist færdig med at sætte bremser for folks FTP og FLEKS.

http://www.bt.dk/danmark/vibeke-mann...t-til-syndebuk

Hexi 09-05-2011 09:12

Citat:

Manniche selv, mener, hun har været udsat for chikane fra netavisens redaktør, Frede Jakobsen.

- Der har i den senere tid været en modbydelig ånd i forhold til mine opgaver i Svendborg Kommune. Der er blevet ført chikane mod mig i en ondskabsfuld ånd, siger hun til avisen.

Hun er skuffet over, at kommunen ikke har beskyttet hende - som ansat ved kommunen - mod angrebene og mener, hun er blevet gjort til syndebuk, selv om hun blot har gjort det arbejde, hun er blevet bedt om for kommunen.
Hvor er det da synd for hende... så uretfærdig verden er....ja hun piver...

Det var på tide at der skete noget... så kan man jo tænke over om der sidder folk i kommunen der har travlt ved håndvasken... nogen må jo ha ansat hende på et tidspunkt....

...

SÅrdnok! 09-05-2011 09:14

så mangler man bare embedsmisbrugerne Erling Fenger Grøn og Else Lund

Stonie 09-05-2011 09:15

Manniche selv, mener, hun har været udsat for chikane fra netavisens redaktør, Frede Jakobsen.

- Der har i den senere tid været en modbydelig ånd i forhold til mine opgaver i Svendborg Kommune. Der er blevet ført chikane mod mig i en ondskabsfuld ånd, siger hun til avisen.

Hun er skuffet over, at kommunen ikke har beskyttet hende - som ansat ved kommunen - mod angrebene og mener, hun er blevet gjort til syndebuk, selv om hun blot har gjort det arbejde, hun er blevet bedt om for kommunen.


Den so skal da bare vide at de klienter hun har haft berøring med har det 100 gange værre. Latterlige tudefjæs.

SÅrdnok! 09-05-2011 09:22

Citat:

Oprindeligt indsendt af Stonie (Send 162136)
Manniche selv, mener, hun har været udsat for chikane fra netavisens redaktør, Frede Jakobsen.

- Der har i den senere tid været en modbydelig ånd i forhold til mine opgaver i Svendborg Kommune. Der er blevet ført chikane mod mig i en ondskabsfuld ånd, siger hun til avisen.

Hun er skuffet over, at kommunen ikke har beskyttet hende - som ansat ved kommunen - mod angrebene og mener, hun er blevet gjort til syndebuk, selv om hun blot har gjort det arbejde, hun er blevet bedt om for kommunen.


Den so skal da bare vide at de klienter hun har haft berøring med har det 100 gange værre. Latterlige tudefjæs.

I Vejle beskytter man de kriminelle rigtig godt ...selv OMBUDSMANDEN hjælper til....

Vibbe 09-05-2011 09:27

I Sønderjylland kan man få et brev fra sin SB - der afslår at forlænge sygedagpengene med flg. afsluttende bemærkning :

"Hvor der er en vilje er der en vej "

buster 09-05-2011 11:55

Weee...så findes retfærdigheden -heldigvis ;)

"Sikken dejlig dag, det er i dag, wee pe ti åhh...." tra la la :D

MTVRV1 09-05-2011 12:08

Citat:

Oprindeligt indsendt af Vibbe (Send 162141)
I Sønderjylland kan man få et brev fra sin SB - der afslår at forlænge sygedagpengene med flg. afsluttende bemærkning :

"Hvor der er en vilje er der en vej "

Af hvad for en fisk, det er simpelt for langt ude

den kære børnelæge har også været over min sag
men alt er skrevet til min fordel
så det er alså ikke altid, hun skriver Hvor der er en vilje er der en vej
som din sagsbehandler

LUM 09-05-2011 12:45

Ja jeg har så absolut heller ikke ondt af hende piberi, det kan godt være at hun BARE har ageret som hun har fået besked på, men mig bekendt gør det hende faktisk kun endnu mere skyldig, i det hun mod bedre viden har begået lovbrud og ødelagt menneskers liv... FØJ

Hvis nu hun havde blæst i fløjten mens tid var, og smidt aben der hen hvor den hører hjemme, så ville jeg have haft noget til overs for hende, men dum har man jo også lov at være.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:08.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension