K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Partshøring (https://www.k10.dk/showthread.php?t=15564)

Road66 01-12-2010 21:10

Partshøring
 
Er lidt i tvivl om tidsfristerne....

Jeg fik min ressourceprofil sidst i oktober. Jeg sendte den tilbage med rettelser/mine kommentar d. 4 november. Jeg har intet hørt.:confused:
Hvorlang tid har kommunen til at få færdiggjort ressourceprofilen efter partshøring???

curls 01-12-2010 21:20

Citat:

Oprindeligt indsendt af Road66 (Send 137364)
Er lidt i tvivl om tidsfristerne....

Jeg fik min ressourceprofil sidst i oktober. Jeg sendte den tilbage med rettelser/mine kommentar d. 4 november. Jeg har intet hørt.:confused:
Hvorlang tid har kommunen til at få færdiggjort ressourceprofilen efter partshøring???

Det er forskelligt.... Det sker ikke noget ved at ringe ind til dem og høre ad, hvornår de gør den færdig... Men efter en partshøring burde det ikke behøve tage meget lang tid. Måske 1 måned... Men det er som sagt forskelligt fra sag til sag.. Held og lykke. ;)

næsebjørn 01-12-2010 21:23

Jeg sendte min tilbage 1 oktober og har stadig intet hørt. Ved de har møde den 20 hver mdr og den var heller ikke med i november. Måske i december. Har intet fået på skrift.

gunvor 01-12-2010 21:34

Jeg tror ikke der er nogen svarfrist, men det tjener jo i kommunens interesse at parthøringen er eft. fristerne, hvis de kommer m. afslag for SDP, ellers kan det jo koste dem flere penge end nødvendigt.

Så måske arbejder de eft. flg. devise:
afslag hurtigt behandling = spare penge
tilkendelse af forlængelse, FP = haster ikke lige så meget, der skal jo betales alligevel

Vovse 01-12-2010 21:54

Citat:

Oprindeligt indsendt af Road66 (Send 137364)
Er lidt i tvivl om tidsfristerne....

Jeg fik min ressourceprofil sidst i oktober. Jeg sendte den tilbage med rettelser/mine kommentar d. 4 november. Jeg har intet hørt.:confused:
Hvorlang tid har kommunen til at få færdiggjort ressourceprofilen efter partshøring???

Hvis det er pension du stiler imod kan du søge en §17, på det foreliggende dokumentationsgrundlag, hvis du synes de sylter dig.:kram:

Det gjorde jeg selv, og vups, så var jeg tilkendt fp efter §18.:D

hopper 02-12-2010 09:56

Jeg sendte min RP tilbage med rettelser d 3 november, jeg modtog den i Torsdags så det kan godt tage sin tid ;-)

Ang §17 på det forliggende grundlag.
Jeg forstår faktisk ikke hvorfor det hedder "På det forliggende grundlag"
De indhenter stadig akter fra læger hvis de er i tvivl ;-)

Vovse 02-12-2010 13:12

Citat:

Oprindeligt indsendt af hopper (Send 137512)
Ang §17 på det forliggende grundlag.
Jeg forstår faktisk ikke hvorfor det hedder "På det forliggende grundlag"
De indhenter stadig akter fra læger hvis de er i tvivl ;-)

Det lyder mystisk.:confused:

Er du sikker på, at det er "på det foreliggende dokumentationsgrundlag"?

hopper 02-12-2010 14:10

Hehe ja det står også i de papir jeg fik fra min sagsbehandler..

Road66 05-12-2010 19:50

Det er flexjob, jeg søger. Er der noget med at jeg kan kræve stillingtagen på det foreliggende grundlag i den forbindelse??

Er nok ikke så tålmodig....men det er jo billigere at lade mig gå, idet jeg er uden forsørgelse. Det får mig bare så meget til at føle mig langt væk fra arbejdsmarkedet...Kender I det??


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:47.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension