K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Svin genkendes jo på deres handlinger... (https://www.k10.dk/showthread.php?t=13600)

Multe 19-07-2010 13:52

Svin genkendes jo på deres handlinger...
 
http://www.bt.dk/politik/nu-vil-koeb...e-ned-sprutten

Fy for den lede... -håber IKKE disse handlinger også forsvares af vores sagsbehandlere ???

Og rigtig mange krammere til de stakkels mennesker der stadigvæk - mange gange ulovligt - mister deres forsørgelsesgrundlag på grund af sparehensyn/kassetænkning i "det syge system" :mad::o:mad::o

Bassemanden 19-07-2010 14:47

Ja og 200.000 kr. på et portræt af Ritt Bjerregaard.. hvor albertslund kommune kunne nøjes med at bruge 150 kr. til et portræt af deres borgmester!!! forrykt!!

Multe 20-07-2010 00:49

Nemli'... -klart at der IKKE er ressurcer nok til de der trænger :o

Og selvfølgelig skal/skulle københavns kommune også holde seminaret i nyborg... -for det drejer sig jo om, at få så mange penge ud af kommunekassen så muligt, og så mange rejsepenge ned i de fedes lommer som muligt :mad::o

http://ekstrabladet.dk/nyheder/polit...cle1378924.ece

Magtmennesker er åbenbart(generelt), uansvarlige, begærlige, tyvagtige, lystløgnere osv. :o

.

jsn 20-07-2010 23:36

Det er nu sjovt at se at så snart det er SF eller S som har brugt en smule for meget, så skriges der op.
Men så snart det er Dansk xxxxx parti, Venstre og Konservative så går man lille mindre til værks.

NB: kørepenge er via statskassen og ikke kommune kassen. ;)

At de så nok burde have holdt fingerene fra den dyre Cognac og special øl, er vi ikke uenige om.

superhoax 21-07-2010 00:10

1000 kroner er den normale kuvært-pris-grænse, så det undre, at det ikke fremgår hvad de har brugt penge på forud for bar-besøget - eller involverer det faktsik spisning, i så tilfælde er der ingen historie.

Efter at have nærlæst teksten kan jeg se at det drejer sig om 15-16-00 pr kuvært, men altså bestemt ikke noget vildt og derfor en ikke historie.

Multe 23-07-2010 02:06

Citat:

Oprindeligt indsendt af jsn (Send 114639)
Det er nu sjovt at se at så snart det er SF eller S som har brugt en smule for meget, så skriges der op.
Men så snart det er Dansk Racist parti, Venstre og Konservative så går man lille mindre til værks.

NB: kørepenge er via statskassen og ikke kommune kassen. ;)

At de så nok burde have holdt fingerene fra den dyre Cognac og special øl, er vi ikke uenige om.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx


Øhhh... -tror nu nok, at alle partierne er med ved bordet(fremgår også af artiklen), når københavns kommune holder "besparelses møde" langt fra hjemstavnen og den store tegnebog fremme ;o

Og hvorfor skulle staten dog pludselig betale kommunens rejseudgifter ???
Og hvis de gjorde, var det måske i orden med al det tidsspilde og de ekstraudgifter det giver for borgerne i københavn ???

Håber ikke, du føler dig personligt forfulgt ved mit svar :rolleyes: -det er dog skræmmende at nogen på netop denne side, finder det ok, at formøble vores fælles ressurcer på denne måde :o

Multe 23-07-2010 02:16

Citat:

Oprindeligt indsendt af superhoax (Send 114641)
1000 kroner er den normale kuvært-pris-grænse, så det undre, at det ikke fremgår hvad de har brugt penge på forud for bar-besøget - eller involverer det faktsik spisning, i så tilfælde er der ingen historie.

Efter at have nærlæst teksten kan jeg se at det drejer sig om 15-16-00 pr kuvært, men altså bestemt ikke noget vildt og derfor en ikke historie.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx

Er det, det offentliges max. kuvertpris på kr. 1.000,-, du omtaler som "normal" ???

Og det fremgår jo tydeligt i de andre link, at der er spist for ca. kr. 500,- og drukket for ca. 1.000,- pr. person...

Og vinen kostede 495,- pr. flaske/ cognac 195,- pr. glas/ spiritus 195,- pr. glas...

Og helt fint, at du IKKE finder det vildt med kr. 1.5oo-1.600,- pr. person... -men det er måske ikke lige dét, som flertallet af borgerne i danmark mener ? -men de har jo også "kun" arbejdet fysisk og psykisk hårdt og efterfølgende betalt alt for meget i skat, for at der var penge til disse personers overforbrug :o

Bassemanden 23-07-2010 10:24

Ja det er dybt forkasteligt.

De bør repræsentere mængden, det vil sige også spise som mængden ville gøre, og jeg må indrømme at jeg har aldrig været så økonomisk begunstiget at jeg kunne tage ud og spise/drikke for ca. 1.500 kr. det bliver højst en øl fra netto og take away også spise det ude i det fri eller hjemme. max pris pr. person 200 kr og så er det rigtig fint!

Jeg finder det rystende at det får lov at finde sted og jeg ligeglad hvilke partier der gør det, jeg synes det forkert af dem der gør det og de så gør det lidt mere end de mindre eller lidt mindre end dem med lidt mere!!

ok det var så lidt en joke.. Løkke på talerstolen!! :-) hi

zuza 23-07-2010 11:12

Endnu værre er det da, at deres lovændringer og beslutninger bærer præg af, at de vist har været påvirkede af en hel masse, som har sløret den sunde fornuft. :o

De bør derfor foretage en spiritusprøve, FØR de laver lovændringer eller træffer vigtige beslutninger, som rammer borgerne. :D

:kram:

buster 23-07-2010 11:24

Enig, bassemanden, jeg er så "naiv" at mene at de politikere vi har valgt SKAL foregå med et godt eksempel, længere er den ikke i mit univers!

Jeg siger ikke at alle er ufejlbarlige men jeg FORVENTER at de omgås mine og andres skattekroner med ganske alm sund fornuft!


Apropos, syns jeg så lige i skal have en lille sang:

http://www.youtube.com/watch?v=YaxrbdAp10M

Skååååål :D


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:39.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension