K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang fleksjob (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=27)
-   -   arbejdsevne afklaring ?? (https://www.k10.dk/showthread.php?t=12548)

dobar 25-04-2010 13:15

arbejdsevne afklaring ??
 
Hej

Jeg skal snart i gang med arbejdsevne afklarnig så spørgsmål er :

Hvis jeg ikke magte at arbejde så mange timer som de vil afprøve mig

har jeg ret at gå hjem eller hvad skal jeg gøre?

tak for jeres råd :D:D

MTVRV1 25-04-2010 13:28

det er kun dig selv som kan mærke det går dårligt i første omgang.

men husk at aftale så meget du kan, inden du går i gang
aftaler om opfølgning og hvor mange timer du skal starte med

ja du har ret til at gå tidligere hjem, men husk og aftale det med arbejdsgiver og ved sygdom husk og ring til din sagsbehandler.
Men ved for meget fravær, kan ens arbejdsprøvning blive stoppet og man skal begynde forfra. De skal jo have et grundlag og bedømme ens arbejdsevne på

dobar 25-04-2010 13:36

Citat:

Oprindeligt indsendt af MTVRV1 (Send 102576)
det er kun dig selv som kan mærke det går dårligt i første omgang.

men husk at aftale så meget du kan, inden du går i gang
aftaler om opfølgning og hvor mange timer du skal starte med

ja du har ret til at gå tidligere hjem, men husk og aftale det med arbejdsgiver og ved sygdom husk og ring til din sagsbehandler.
Men ved for meget fravær, kan ens arbejdsprøvning blive stoppet og man skal begynde forfra. De skal jo have et grundlag og bedømme ens arbejdsevne på


tak for dit svar.

jeg var allerede i 2 forskellige arbejdsprøvninger og kunne magte max 3 timer om gaden, jeg mener at de vil presse mig op til 4 timer men jeg magte ikke mere end de 3 timer. jeg presse mig allerede på de 3 timer... så der ligger min grænse.
min lægen har også skrevet 15 timer om ugen og skrev de nye arbedjsprøvninger vil bringe ikke noget nyt.....

lewoni 25-04-2010 16:35

Hold fast på dine 3 timer, det er din krop. Det er svært at gå ned i tid bagefter.
Hilsen Lene.

dobar 25-04-2010 16:41

Citat:

Oprindeligt indsendt af lewoni (Send 102586)
Hold fast på dine 3 timer, det er din krop. Det er svært at gå ned i tid bagefter.
Hilsen Lene.


tak for dit råd.

jeg prøvede også før at presse mig over de 3 timer så jeg fik det dårlig når jeg kommer hjem fra arbejde og hele dagen ligger i seng har ikke kraft at lege med min datter eller går ud.

trold70 25-04-2010 17:27

Du skal selvfølig lytte til din egen krop om du kun kan klare 20 timer om ugen eller 30 timer ugen er jo noget du selv kan mærke.
Kan huske da jeg var i ude i sådan noget inden jeg fik min pension der kun jeg godt klare meget men selvfølig var der dage hvor jeg ikke kunne andet end måske 5 timer ;) og der fik man da lov at gå hjem :)

ace dk 26-04-2010 10:16

da jeg var i arbejdsprøvning, forespurgte jeg om der ikke lige kunne være et ekstra møde eller 2 på arbejdspladsen, så både jeg og arbejdsgiver kunne give vores besyv med, ang: mine evner (eller evt: mangel påsamme)....

for jeg anede jo ikke hvor meget . eller lidt jeg kunne udfører, da de jobfunktioner jeg var vant til , intet havde med det og gøre jeg nu skulle afprøves i.

så mit råd er , bed dem om en ekstra opfølgning, i 1ste uge, for både din og jobbets skyld.

da jeg nævnte det, faldt det ikke med det første i god jord, men mine argumenter faldt åbenbart i god jord på stedet hvor jeg skulle i "prøvning" .. så han insisterede....

og som sagt så gjort.

mvh eders ace dk

superkok 26-04-2010 10:28

lyt til din krop du skla ikke rende og leje superman da det giver et forkert billede og der med måske flexjob på 20 timer hvor det måske kun er 15 timer .

dobar 26-04-2010 10:52

Citat:

Oprindeligt indsendt af superkok (Send 102664)
lyt til din krop du skla ikke rende og leje superman da det giver et forkert billede og der med måske flexjob på 20 timer hvor det måske kun er 15 timer .

tak for jeres råd.

nemlig jeg vil arbejde indtil jeg magte når jeg begynder at føler sig dårligt så stopper jeg.. det vil jeg side også til dem ..

dobar 26-04-2010 21:15

hej

Kan jobkonsulent sige at jeg må ikke gå hjem uanset om jeg kan holder de timer eller nej ??


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:59.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension