K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   E-Damper (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=94)
-   -   E-cigaretter (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23175)

mand 24-06-2013 15:44

ok jh.

Ja det er den samme, men husk ikke at komme mere end 1 dråbe i til 10ml,

du kan altid komme en ekstra dråbe i hvis du syntes, bare et forslag.

Ninja 24-06-2013 15:45

Kwas jablkowy, betyder KUN ÆBLER:) Deres underlige L med en streg over, udtales som vores danske U - for polsk kan jeg søreme også tale til husbehov:D

- og færøsk

- og arabisk

- og engelsk

Bodrum 03-07-2013 15:39

Hej.
Jeg vil gerne hoppe med på dampvognen.
Kan i anbefale et godt startkit til en nybegynder?
Markedet har jo nok ændret sig.

Jeg har læst lidt om variabel volt osv, det er lidt for teknisk for mig.

Og så evt noget billig rygevæske af menthol.

Mit forbrug lyder på:
En pakke pall mall af de lange grønne med:
Tjære: 10 mg
Nikotin: 0,8 mg
Kulilte 9 mg

Sådan en pakke ryger jeg på 1½/2 dage.

mand 04-07-2013 09:00

Nu kan jeg se du bor i Aalborg, så vi er tæt på hinanden, jeg vil gerne hjælpe dig med alle de spørgsmål du nu har. også med hensyn til udstyr og nikotin/menthol, hvis du er interesseret. sender dig en privat mail her på k10.
det er meget nemmere at vis dig hvordan tingene virker frem for at fortælle det på skrift.

Ninja 04-07-2013 11:12

Det var da et flot tilbud, mand!!:kram:

Gid jeg selv havde fået det tilbud way back, det havde godt nok sparet mig for fejlkøb og misforståelser:D

mand 04-07-2013 14:16

Jo helene vi dampere hjælper gerne hinanden lige som dig der giver meget viden fra dig,

ja havde jeg bare haft samme erfaring som jeg har nu da jeg købt det første startsæt til

750 kr så kunne der blive til et godt weekendophold:) men alt i alt så er der sparet

mange penge på ikke at købe cigaretter, og helbredet er blevet meget bedre. og at jeg

så har fået en hobby tillige med gør det ikke ringere.

SmallAngel 05-07-2013 19:15

Kaere dampere HJAELP! :(

Jeg har dampet foer med success, uden problemer, baade den gamle 4 aarige knag til Janty 801 og min OK-Smokey DSE901, og jeg har altid brugt janty's klassiske RY4 (high 24mg) vaeske - og jeg har aldrig oplevet dette problem, men saa var det tid til fornyelse og jeg blev anbefalet den fine EGO CE4 - Og jeg koebte en masse forskellige faerdigt blandet vaesker med fra Pink-Mule - men lige meget hvad, selv med min gamle RY4 vaeske saa faar jeg enormt sure opstoed af at ryge paa den her nye pind.. :( -Min veninde foreslog at det maa vaere anderledes fordi den har tank.. Vil saa gerne, men nu pulser jeg altsaa cigatter fordi den halsrand og sure opstoed er ulideligt..

jh 08-07-2013 12:54

Citat:

Oprindeligt indsendt af SmallAngel (Send 277266)
Kaere dampere HJAELP! :(

Jeg har dampet foer med success, uden problemer, baade den gamle 4 aarige knag til Janty 801 og min OK-Smokey DSE901, og jeg har altid brugt janty's klassiske RY4 (high 24mg) vaeske - og jeg har aldrig oplevet dette problem, men saa var det tid til fornyelse og jeg blev anbefalet den fine EGO CE4 - Og jeg koebte en masse forskellige faerdigt blandet vaesker med fra Pink-Mule - men lige meget hvad, selv med min gamle RY4 vaeske saa faar jeg enormt sure opstoed af at ryge paa den her nye pind.. :( -Min veninde foreslog at det maa vaere anderledes fordi den har tank.. Vil saa gerne, men nu pulser jeg altsaa cigatter fordi den halsrand og sure opstoed er ulideligt..

Her er hvad jeg lige kan komme på du kan prøve:
Lavere styrke f.eks. 18 mg.
Drikke mere væske, helst vand.
Anden væske, smag/mærke.

SmallAngel 08-07-2013 17:12

Citat:

Oprindeligt indsendt af jh (Send 277454)
Her er hvad jeg lige kan komme på du kan prøve:
Lavere styrke f.eks. 18 mg.
Drikke mere væske, helst vand.
Anden væske, smag/mærke.

Tusinde tak, det maa jeg proeve, jeg har som sagt faaet nye og andre maerker af vaeske med, bl.a. lakrids, to forskellige tobakssmage, og en ren VPG vaeske og smagsstoffer, og det er alle det samme saa det maa vaere styrken..

Faar man mere "rent" ufiltreret nikotin ind i de nye dampere med tank i stedet for dem med svampe-filter?

Ninja 08-07-2013 17:18

Citat:

Oprindeligt indsendt af SmallAngel (Send 277477)
Tusinde tak, det maa jeg proeve, jeg har som sagt faaet nye og andre maerker af vaeske med, bl.a. lakrids, to forskellige tobakssmage, og en ren VPG vaeske og smagsstoffer, og det er alle det samme saa det maa vaere styrken..

Faar man mere "rent" ufiltreret nikotin ind i de nye dampere med tank i stedet for dem med svampe-filter?

Man får ''bare'' 100 gange mere damp, halskrads og smag med tankene, og nikotinen virker også markant anderledes - der er, om man så må sige, mere smæk på!!

Så prøv at sænke nikotinstyrken, det er garanteret den der er for høj, nu du damper på tanksystem.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:01.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension