K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   E-Damper (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=94)
-   -   E-cigaretter (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23175)

AAA 28-11-2012 23:48

Hej :p

jo jo da, her dampes også stadig på livet løs ..

dudde 29-11-2012 08:50

Jeg holder også dampen oppe :)

Savner stadig ikke smøgerne her efter 6 mdr. og har fået rigtig mange andre med på vognen.

Lige nu afprøver jeg aromaer fra FA og det går efterhånden godt med at lave smagfulde væsker :D

maruus 29-11-2012 11:19

Mand - jeg har været inde og nærlæst deres sider - downloaded på mit " skrivebord" til senere brug. ;)

Når jeg får gæster siger de nu : VI KAN GODT SE DU IKKE RYGER MERE - de savner askebægre, men jeg har nu altid et par stykker stående fremme , blot er de ikke fyldt med slukkede skodder.

Og ingen der kommer i mit hjem forbydes at tænde en smøg af den slemme slags - de bliver end ikke sendt udenfor.

Spritex-1970 29-11-2012 12:23

Mand, Her er der fuld damp på kedlerne :D
I morgen (Fredag) er jeg på 14 dage uden alm. cigaretter.... Er vildt overrasket over hvor nemt det går.... Min lugte og smags sanser er allerede markant forbedret. Det er super dejligt! Min Itaste er allerede tjent ind, så nu begynder det så småt også at kunne mærkes på pengepungen :cool:

Damper lige nu Menthol, og Mint fra CPH Vapours. De er faktisk ganske udmærkede, men jeg skal HELT sikkert igang med at blande selv, så jeg kan få lavet den ultimative menthol damp :D

mand 30-11-2012 10:09

Dejligt at høre fra jer, og at det går godt med at dampe,

samt i kan mærke en forskæl, både på pengepungen og heldbredet,

og sporten i at finde den ultimative smag, den har jeg søgt længe, men har jeg ikke kunne finde den,

men har lige bestelt æblesyre og andet godt, som skulle kunne give lidt

mere smæk på smagen. men lag mig nu se, om det lykkes

maruus 01-12-2012 00:50

æble - heelt ærligt gnav i et æble i stedet det er sundere :p - ikke en smag jeg søger frivilligt som erstatning for at kunne blive ved med at " dampe" :D

Ninja 01-12-2012 09:47

Vil bare lige indskyde at æblesyre ikke smager af æble, det giver bare det færdige produkt lidt mere syre, så man undgår den der - tiltider - flade smag.....
Lidt som at tilføre kulsyre til sin kildevand:D

maruus 01-12-2012 20:21

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 250321)
Vil bare lige indskyde at æblesyre ikke smager af æble, det giver bare det færdige produkt lidt mere syre, så man undgår den der - tiltider - flade smag.....
Lidt som at tilføre kulsyre til sin kildevand:D

Aha :D lyder som en god " opstrammer "

Ninja 01-12-2012 21:46

Jaaa, den giver i hvert fald ikke tømmermænd - heller ikke engang de moralske af slagsen:D

mand 06-12-2012 21:32

Jeg har en masse aroma væsker både i frugt og tobak, som jeg godt vil sælge lidt af,

blander du selv, og gerne vil prøve nye aroma, så kan jeg godt lever dem i 5ml,

for det er så træls, altid at skal købe 10ml hvis ikke man syntes om den,

jeg har ca 12-15 forskelige slags aroma. de fleste er fra FA. nogle er fra Liberty flights,

og DV, samt Hangsen.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:05.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension