K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Rehabiliteringsteam (https://www.k10.dk/showthread.php?t=26214)

Jasmina 05-03-2013 10:32

Rehabiliteringsteam
 
Hej :)
Jeg har længe gået og tænkt over hvordan det kommer til at foregå når jeg engang får tid hos rehabiliteringstemet...
Hvor mange er der til mødet udover min sagsbehandler og mig selv?
Hvad vil de mon spørge om?
Hvor hurtigt får man svar?

Mange hilsener fra Jasmina

ingehelene 05-03-2013 10:39

Min SB har fortalt mig at der er 5 personer, samt SB og jeg selv :-)

Hvad de spørger om ved jeg ikke, jeg skal selv sidde over for teamet engang i marts, og det er jeg bestemt ikke glad for, da jeg lider af angst især over for fremmede mennesker .....

mookmik 05-03-2013 11:07

Da jeg var til mødet var der 2 sagsbehandlere da resten ikke kunne møde op fik jeg at vide.

Du får deres indstilling at vide med det samme og de spørger om ting der står i ens sag :(

Yanmik 05-03-2013 15:39

Jeg skal til møde med dem på fredag, er mega nervøs. Vidste ikke man fik svar samme dag..

Mulle11 05-03-2013 17:06

Jeg har været til møde med rehabiliteringsteamet i dag.
Tilstede var min sb, chefen fra pensionsteam, en fra social og sundhed og en læge.
Man får gudskelov svar samme dag.

Der er ikke noget at være nervøs for, samtalen og spørgsmålene handler jo kun om os selv.

Yanmik 05-03-2013 17:15

Det lyder spændende :)
Tænker bare det ikke er så fedt at få et afslag..
Især hvis det er i starten af mødet:(
Frygter ikke spørgsmålene, kun svaret:(

Sannepil 05-03-2013 18:30

Men hvis man får afslag, hvad skal der så ske med en?

foxx450 05-03-2013 19:56

Hej Jasmina
Husk at du har ret at have en bisider med til alle de møder du skal til. Tager en person med som bisider. Hvis du er medlem af fagforening så kan du bede dem om en jurist som bisider. Held og lykke

Mulle11 05-03-2013 22:00

Rehabiliteringsteamets indstilling kan være følgende:
Tilkendes førtidspension, visiteres til fleksjob, visiteres til ressourceforløb, og som sidste mulighed at der ydes bistand til at vende tilbage til arbejdsmarkedet med den almindelige beskæftigelsesindsats og sociale indsats, som kommunen kan tilbyde.

Citat:

Oprindeligt indsendt af Yanmik (Send 264119)
Jeg skal til møde med dem på fredag, er mega nervøs. Vidste ikke man fik svar samme dag..

Citat:

Oprindeligt indsendt af Yanmik (Send 264139)
Det lyder spændende :)
Tænker bare det ikke er så fedt at få et afslag..
Især hvis det er i starten af mødet:(
Frygter ikke spørgsmålene, kun svaret:(

Citat:

Oprindeligt indsendt af foxx450 (Send 264162)
Hej Jasmina
Husk at du har ret at have en bisider med til alle de møder du skal til. Tager en person med som bisider. Hvis du er medlem af fagforening så kan du bede dem om en jurist som bisider. Held og lykke


Dancer 05-03-2013 22:46

Jeg sidder så og tænker at når man får svaret med det samme - så må de jo have besluttet sig inden mødet ????

Hvorfor så deltage - det ændrer ikke noget ????

Ærlig talt virker det mærkeligt på mig - det skulle være den store forskel fra før, at man selv deltager og kan tale sin sag, til hvilken nytte hvis sagen er afgjort på forhånd ???

Ikke at jeg kunne finde på ikke at deltage - men formålet forsvinder lidt.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:05.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension