K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   God advokat (https://www.k10.dk/showthread.php?t=31993)

Tvins 29-04-2015 22:19

God advokat
 
Hvor finder man en god advokat når man får et brev der fortæller at de vil tage ens private erhvervsevne tabs dækning, fordi pensionsselskab mener man ikke har givet besked.. Jeg har kun mundtlig aftalt at jeg leder efter skåne Flexjob - har kun givet kommunen besked via mail.. Så troede ikke dette ville give problemet, især når jeg må arbejde 18,5 time inden de kan reducere min private pension - har haft få siden 2004, og trænger bare til at komme mere ud.. De har bare tage min indtægt fra dag til dag..

Fleks10 30-04-2015 08:17

Du kan eventuelt prøve at Google advokater i det område du bor, herunder kigge på deres hjemmeside hvilke specialer de har.

Hvis du ønsker kommentarer til om forsikringsselskabet "måske" må stoppe din udbetaling er du nødt til at komme med nogle flere oplysninger. Præcis hvad er det de mener du har fortiet - herunder ud fra hvilke vilkår forsikringen oprindeligt har startet udbetalingen.

Har du f.eks. været på førtidspension da du fik den bevilget, eller har du f.eks. fået den udbetalt ud fra en mindre erhvervsevne end halvdelen (ca. 18.5 timer).....

Bodrum 30-04-2015 09:19

Elmer og Partnere

Kroer Pramming (sidstnævnte bruger jeg selv)

Tvins 30-04-2015 10:51

Citat:

Oprindeligt indsendt af Bodrum (Send 324912)
Elmer og Partnere

Kroer Pramming (sidstnævnte bruger jeg selv)

Tak for svar: jeg mener ikke jeg har fortiet noget, og har for 2 1/2 år siden haft kontakt til Pensionsselskab, og kommune, og fik oplyst at når jeg fandt et Flexjob job, og var klar til det - skulle jeg vende tilbage, samt der ikke ville ske noget med udb. Såfremt jeg arbejde under 18 timer, og det var målt i effektiv tid.. Det selskabet klager over de ikke har fået besked, men jeg har kun en mail der henviser til en Tlf. Samtale, og kommune har jeg mails der beviser at jeg har oplyst at jeg gerne vil til at lave noget.. Bare nogle få timer.. Og igen når jeg havde En aftale med en arbejdsgiver skulle jeg vende tilbage... Jeg har hjulpet familie, venner og har aldrig fået løn.. Men bare jeg kan finde en advokat der har prøvet sådanne sager.. Og måske det er bedst i København, da jeg skal mødes med pensionsselskabs advokat der..
Hvis du er tilfreds med din advokat prøver jeg at kontakte dem.. Ér de dyre..
Vh Tvins
PS tak forsvarerne..

Rebecca.And 30-04-2015 11:34

Citat:

Oprindeligt indsendt af Tvins (Send 324902)
Jeg har kun mundtlig aftalt at jeg leder efter skåne Flexjob ................

Desværre er der mange, som begår den fejl, at de henvender sig mundtligt til forsikringsselskab, jobcenter o. l.
Gør det altid skriftligt, og bed om at få svaret på et stykke papir eller i en mail.
End ikke den bedste advokat kan bevise, hvad der blev aftalt i en telefon, desværre.

stampe 30-04-2015 15:28

Prøv en gratis retshjælp og få vurderet om du har en rimelig sag.
Det er surt at sende gode penge efter dårlige
En advokat kan være en dyr fornøjelse.

Akvamarin 30-04-2015 16:14

Elmer og Partnere, som ligger i Borgergade i indre København har gratis retshjælp en gang om måneden, hvor du kan få råd og vejledning. Og hvis de kan se, der er til en sag kan I så snakke om pris m.m.

Plan for Elmer & Partneres retshjælp 2014/2015.
Næste gang er 21. maj kl. 16-18. Man møder bare op.

Jeg har selv fået godt gratis vejledning hos en advokat der.

stampe 02-05-2015 13:12

Du kan evt finde en gratis retshjælp her

http://www.advokatvagterne.dk/

Du får ca 15 mins til at få vendt din sag, så have spørgsmålene klar.

Alt derefter er efter regning.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:07.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension