K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Pensionist 1/2-13 (https://www.k10.dk/showthread.php?t=25603)

Thomas1981 20-01-2013 03:30

Pensionist 1/2-13
 
Så lykkedes det, i de sidste minutter af overtiden.

Det har været en gyser lige til det sidste, men idag lørdag kom brevet så.
Berettiget til førtidspension, med virkning fra 01.02.2013.

Sjovt nok så har jeg ikke "lotto" følelsen. Som jeg egentlig forventede. Jeg tror det er mit stemningsbalancerende medicin der virker, også på det.

Det jeg engentlig tænker mest det er, at hvis jeg ikke havde sagt nej til flere tiltag i sommers. Så havde der været en god chance for at jeg ikke nåede at komme med under de gamle regler.

Mit liv er ikke parkeret, det er begyndt på ny.

Tak K10, for støtten på vejen hertil, både til jer der har læst med. Og alle jer der skrev med :kram:

Det er trist at pension blev nødvendigt, helt sikkert. Men når det nu gjorde, er det en utrolig lettelse at det er en realitet.

Jeg krydser fingre for alle jer andre der håber på pension, uanset hvor I er i forløbet.

For en god ordens skyld, så forlader jeg ikke K10. Håber ikke det skuffer nogen :D

:kram:

Mileo 20-01-2013 03:39

Kære Thomas

Hvor er det dejligt at høre...

Jeg blev selv møg ked af det, da jeg fik brevet...og samtidig lettet

Så kunne forestille mig at du måske osse får nogle af de samme følelser

Er glad for at du bliver hængende herinde:)


:kram:/Mileo

Ninja 20-01-2013 03:52

Aiiiiii hvor godt den gik igennem, VIRKELIG godt!!:kram:

Men også VIRKELIG godt du bliver her, for dig vil jeg bestemt ikke undvære:kram:

Men åh jo, det er med blandede følelser man modtager det brev, specielt når man ikke er medicineret:D

Selv var hjertet ved at hoppe ud af brystet af lykke, men så frøs det pludselig til is, fordi løbet samtidig var kørt....og derfra syntes jeg det handlede om en langsom optøning.

Her 4 år efter er det med dén førtidspension jo stadig noget af en rutchetur, det ene øjeblik er alt perfekt, tjaaaa....det kunne ikke blive bedre, til tider smiler lykken lige frem. Og det næste øjeblik er det hele bare noget l o r t - men det KAN også være mine diagnoser der gør, at jeg bare ER meget svingende og derfor har så svært ved at leve stabilt, og finde ro i min situationen - uanset hvordan situationen ellers er:D

Men jeg synes det er en god nyhed, Thomas - og du ved jo jeg har krydset fingre:)

:kram:

Buddha 20-01-2013 05:13

Kan godt følge dig Thomas..den der sociale stigmatisering skal man nok lige lære at leve med.
Begrebet "resten af dine dage" er også lige en kamel man skal have slugt.
Under alle omstændigheder har du fået et åndehul og genvundet kontrollen over dit liv..og det er vigtigt...man ved aldrig hvad det kan føre til på sigt.
Håber du hurtigt finder dig til rette i din nye virkelighed:cool:

popiae 20-01-2013 10:05

Tillykke med tilkendelsen.

VH Popiae

Mumrik 20-01-2013 10:37

Tillykke Thomas, så dejligt for dig! Prøv nu at nyd det trods alt! Du bli'r nu fri for nytteløse tiltag fra JC's side :)

frup 20-01-2013 10:54

Tillykke :-). Kan sagtens sætte mig ind i, at 'lotto'-følelsen ikke er der med det sammen, men mon ikke den kommer snigende ind på dig, efterhånden som det går op for dig.
Jeg tror det bliver super godt for dig :-)

FrkM 20-01-2013 11:42

Ønsker for dig, at du fremadrettet kan få skabt dig et livsindhold som bringer dig glæde, mening og håb - og ikke mindst håber jeg for dig, at du kan bevare stemningsneutraliteten.

Med ønsket om alt det bedste,
FrkM

Phineas 20-01-2013 12:09

Stort tillykke, det giver mig fornyet håb om at min sag går igennem når jeg anker mit afslag.

jasch 20-01-2013 12:13

Kæmpe tillykke rart at se det kan lykkes for nogle :-) god vind fremover


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:26.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension