K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang fleksjob (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=27)
-   -   nye flexjob regler (https://www.k10.dk/showthread.php?t=19367)

dennis0667 18-09-2011 04:44

nye flexjob regler
 
Hej mit navn er Dennis jeg er 25 år ansat i flexjob ca 20 timer i ugen med 2 3 dele tilskud. er der kommet nye regler? eller er de på vej? hvordan påvirker de mig?

FrkNorden 18-09-2011 11:22

Hej Dennis, Velkommen til ;)

Der er ikke kommet nye regler ENDNU! Det vides ikke om der kommer en reform, der påvirker fleksere, men indtil videre kan du bare tage det roligt og nyde dit job og dit liv;)

dennis0667 18-09-2011 12:36

Citat:

Oprindeligt indsendt af FrkNorden (Send 181217)
Hej Dennis, Velkommen til ;)

Der er ikke kommet nye regler ENDNU! Det vides ikke om der kommer en reform, der påvirker fleksere, men indtil videre kan du bare tage det roligt og nyde dit job og dit liv;)

okay kan sige dig jeg er bare bekymret min verden går totalt i stykker hvis jeg både mister det job som holder mig glad og levebrødet. hmm gyser. du ved intet om hvordan dey kan påvirke og rammer den os dem som er ansat og er visiteret

Pip 18-09-2011 12:42

De nye regler gælder ikke dem der er i flexjob... men om det kan måske kan komme til at gælde ved nye flexjobansættelser ved jeg ikke, men med dit timetal, tror jeg ikke det vil komme til at betyde noget for dig..

Der er blot større risiko for at der bliver tilkendt mange flere flexjob med 4 eller 6 timer fremover, istedet for at tildele pension.

dennis0667 18-09-2011 13:45

Citat:

Oprindeligt indsendt af Pip (Send 181231)
De nye regler gælder ikke dem der er i flexjob... men om det kan måske kan komme til at gælde ved nye flexjobansættelser ved jeg ikke, men med dit timetal, tror jeg ikke det vil komme til at betyde noget for dig..

Der er blot større risiko for at der bliver tilkendt mange flere flexjob med 4 eller 6 timer fremover, istedet for at tildele pension.

okay så jeg ville aldrig blive remt?

FrkNorden 18-09-2011 17:41

Citat:

Oprindeligt indsendt af dennis0667 (Send 181229)
okay kan sige dig jeg er bare bekymret min verden går totalt i stykker hvis jeg både mister det job som holder mig glad og levebrødet. hmm gyser. du ved intet om hvordan dey kan påvirke og rammer den os dem som er ansat og er visiteret

Jeg ved hvordan du har det! Det er vi rigtig mange herinde der forstår:kram:

Jeg mener, som Pip, ikke at de ændrer noget ved folk der allerede HAR fleks. Så jeg er egentlig ret sikker på du kan trække vejret og bare nyde dit job:kram:

dennis0667 18-09-2011 19:22

Citat:

Oprindeligt indsendt af FrkNorden (Send 181290)
Jeg ved hvordan du har det! Det er vi rigtig mange herinde der forstår:kram:

Jeg mener, som Pip, ikke at de ændrer noget ved folk der allerede HAR fleks. Så jeg er egentlig ret sikker på du kan trække vejret og bare nyde dit job:kram:

det er jo dejligt. men det ubehaeligt ikke vide om man er købt eller solgt. er i andre i fleks

FrkNorden 18-09-2011 19:56

Jeg har lige fået bevilliget fleks, men er stadig i min arbejdsprøvning. Den tyder dog på førtidpension, så intet er afgjort for mig endnu. Jeg er 35, så jeg er da noget nervøs - men da der ikke ligger facts på bordet endnu, PRØVER jeg at sige til mig selv, at jeg ikke skal frygte noget endnu!!!:kram:

dennis0667 18-09-2011 21:20

Citat:

Oprindeligt indsendt af FrkNorden (Send 181344)
Jeg har lige fået bevilliget fleks, men er stadig i min arbejdsprøvning. Den tyder dog på førtidpension, så intet er afgjort for mig endnu. Jeg er 35, så jeg er da noget nervøs - men da der ikke ligger facts på bordet endnu, PRØVER jeg at sige til mig selv, at jeg ikke skal frygte noget endnu!!!:kram:

okay det noget rode værk

Pophår 18-09-2011 21:32

Nu er det jo et forlig mellem den tidligere regering + DF og kristendemokraterne. Om den nye regering vil følge det, er jo op til dem.

Du kan læse om det her:

http://di.dk/Opinion/arbejdskraftogi...ffleksjob.aspx


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:24.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension