K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Lyrica (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23195)

jassie 10-06-2012 22:11

Lyrica
 
Får venlafaxin som har hjulpet på depression men ikke på min angst.

Min psykiater har foreslået lyrica, så jeg vil gernehøre om jeres erfaringer med det godt som dårligt.

mand 11-06-2012 07:07

Prøv at søge oppe i søg her på siden, og skriv lyrica,

jeg ved der er skrevet en masse om denne pille.:eek:

dudde 11-06-2012 07:48

Jeg får selv Venlafaxin mod depression og har i de seneste 3 måneder også fået Lyrica mod min angst.

Lyrica har allerede hjulpet en del på min angst. Jeg startede med 1 x 150 mg om dagen. Er nu blevet øget til 1 x 150 mg og 1 x 75 mg, og hvis det ikke giver bivirkninger trapper jeg op til 2 x 150 mg om dagen.

Jeg har hørt meget godt om erfaringer med Lyrica mod angst og synes bestemt at du skal prøve det :kram:

Ninja 11-06-2012 08:34

Hvad der kan være skidt for den ene, kan være guldet for den anden.

Jeg kunne ikke tåle dem og fik det markant værre, men er dog alligevel glad for at jeg prøvede dem. De KUNNE jo have hjulpet.

:kram:

Chihuahua 11-06-2012 09:38

Jeg har også prøvet dem ( mod smerter ) men hold da op jeg blev så syg af dem, og fik hvis alle de bivirkninger som man kan få.. til sidst turde min læge faktisk ikke tage ansvar for mit liv, så jeg stoppede med dem... Men kender også nogle som har haft god virkning af dem, så det er jo meget forskelligt hvordan man reagere på medicin..

Pedro 11-06-2012 09:48

Citat:

Oprindeligt indsendt af Chihuahua (Send 227934)
Jeg har også prøvet dem ( mod smerter ) men hold da op jeg blev så syg af dem, og fik hvis alle de bivirkninger som man kan få.. til sidst turde min læge faktisk ikke tage ansvar for mit liv, så jeg stoppede med dem... Men kender også nogle som har haft god virkning af dem, så det er jo meget forskelligt hvordan man reagere på medicin..

Min gode veninde fik dem for stærke nervesmerter i ansigt og hals-regionen. Hold da op, hun blev simpelthen så dårlig, så det varede kun ganske kort inden hun måtte ud af Lyrica igen.

Det er selvfølgelig nok meget forskelligt, hvordan krop og lever reagerer på medicinen, så det kan jo godt være, du kan få glæde af dem.

Good Luck

Ninja 11-06-2012 11:39

- jeg må også hellere skrive, at jeg fik dem mod smerter (piskesmældsskade). Men da jeg i forvejen lider af angst og let får psykoser, virkede de ved at fremkalde alle mine værste skrækscenarier. Jeg nåede desværre ikke at fornemme om de hjalp mod smerterne.

picasso 11-06-2012 22:33

Har desværre heller ikke positive ord, fik dem mod smerter og angst... Det kostede mig 15 kg, og rigtig meget væske i kroppen... kan ikke komme af med det igen... Håber du er mere heldig...

Jutta1502 12-06-2012 11:35

Jeg har desværre også ret dårlig erfaring med Lyrica. jeg fik dem pga smerter, men måtte stoppe pga. for voldsomme bivirkninger + en vægtstigning på 8 kg :(.

Er dog ved at komme af med de 8 kg , men det tager laang tid

stribe 12-06-2012 15:26

jeg spiser 2 lyrica hver dag a 300 mg mod smerter og har ingen problemmer haft med dem..har taget dem ca.3 år nu..

men ka huske smertelægen sagde at nogen ikke ku tåle lyrica af forskellige årasger...

det er bare at prøve sig frem..jeg ka ikke huske hvor langtid der går inden de virker - 1 gang man får dem..

jeg har fået dem bevilliget v.ekstra tilskud og betaler næsten ingenting - men de er MEGET DYRE..

stribe ftp


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:47.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension