K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Jeg har fået job. (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=41)
-   -   Jeg er tæt på jobbet nu (https://www.k10.dk/showthread.php?t=24147)

Vipse 08-09-2012 10:20

Jeg er tæt på jobbet nu
 
Efter næsten 7 mdr i praktik samme sted, er jeg blevet ansat som afløser, indtil at der kan etableres et fleksjob til mig efter naturlig afgang af en af de andre ansatte :)
Det lykkedes mig at gøre mig selv uundværlig, så de blev meget kede af det da jeg skulle stoppe i praktik og chefen gik i charmeoffensiv overfor kommunen for at få lov til at beholde mig som afløser, indtil at der er timer nok til fleksjobbet.

Jeg er simpelthen bare så glad for at kommunen sagde ja, for jeg elsker at arbejde der og de er glade for mig.
Nu får jeg LØN for de timer som jeg arbejder.....weeeee :)

Så for mig var vejen til jobbet praktik, praktik, praktik og selvom jeg har været frustreret over, at skulle arbejde gratis i laaaaaang tid (1½ år i alt) så har det været det hele værd og jeg har lært en masse, som jeg ikke i min vildeste fantasi havde troet, at jeg kunne klare !

Zastrow 08-09-2012 10:33

Kære Vipse
 
Det var dog dejligt for dig.
Hjertelig tillykke med at det er lykkedes for dig.
Held og lykke

Indiansummer 08-09-2012 10:35

Også et tillykke fra mig. Indiansummer

Stuen 08-09-2012 10:58

Sådan, fedt det kan lykkes!

Jeg selv skal starte i praktik på en skole d. 17. september, så må vi se om jeg kan være lige så heldig :p

stampe 08-09-2012 11:00

Du har vel ikke arbejdet gratis.

flexjober 09-09-2012 13:02

Husk nu hvor du er "uundværlig" at få presset chefen til at dit flexjob starter før den 1 januar så du kommer på de nuværende regler forskellen i løn kan nemt være 5-10.000 kr eller mere

Vipse 12-09-2012 09:56

Citat:

Oprindeligt indsendt af stampe (Send 240234)
Du har vel ikke arbejdet gratis.

Jeg føler, at jeg har arbejdet "gratis" I de 1½ år hvor jeg har været i praktik !

Jeg har fået ledighedsydelse, men det er for mig IKKE det samme som at få løn for udført arbejde !
Det kommer overhovedet ikke i nærheden af den løn som jeg tjente førhen og 2 år som sygemeldt efterfulgt af 1½ år på ledighedsydelse kan mærkes på pengepungen !!!

zen-q 12-09-2012 10:17

Rigtig dejligt for dig.. Hjertelig tillykke :0)

Snouppi 22-09-2012 22:48

tillykke herfra det var da dejligt for dig.Så håber jeg for dig at pengene bliver lidt større nu.;)

jassie 23-09-2012 13:08

Hvor er det dejligt for dig.

Må jeg spørge hvad du arbejder indenfor. JEg har nemlig selv PTSD (plus angst og depression) og skal til at arbejdsprøves. Og det er lidt svært at finde et sted jeg kan holde til - vi er ved at prøve at finde noget inden for kontor.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:59.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension