K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Jeg har fået job. (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=41)
-   -   Tænk..at vågne hver morgen,,og være Glad (https://www.k10.dk/showthread.php?t=13816)

helle4 06-08-2010 19:17

Tænk..at vågne hver morgen,,og være Glad
 
Ja..sådan har jeg det for tiden :)

Er jo efter 3 år endelig... kommet i et 4 mdr. fleksjob, og for filen, Tiden flyver afsted, jeg har sq ikke oplevet længe at, vågne og være glad for at komme afsted.

Jobbet er tidsbegrænset, men jeg nyder det LIGE nu, og tager så, alt det andet bagefter.. ( atter privar aktør kursus, finde 5 mdr. job inden for 12 mdr. o.s.v. så jeg kan komme på ledighedsydelse) hehe.

Nu er det,.. Altså MIN Tur, har fået gode kollegaer, som " er så glade for min hjælp" at det næsten er for meget..:D

For filen da, glæder mig til at det bliver mandag.

Tusinde knus til jer alle og god WEEK-END. Hellemor.

Mila 06-08-2010 20:18

Tillykke , det er dejligt for dig.

Jeg håber du finder et nyt fleksjob derefter ;-)

nilla 06-08-2010 20:19

Det lyder godt nok skønt - :kram:

raunde 06-08-2010 21:02

:) Lyder rigtig dejligt for dig...og rigtig dejligt at du skriver om din glæde herinde...dejligt at huske på at få de positive ting udbredt :cool:

Knuzzzzzzzzzz

Huldra 06-08-2010 21:35

hvor er det godt for dig, håber du finder de ekstra måneder, så du slipper ud af kontanthjælpsfleksjobberbholdsnedværdigendeforhold ...

god weekend.. eller er det nærmere god arbejdsuge...

PiaCP 07-08-2010 08:21

Glæder mig
 
for dig - så dejligt, at du fandt hvad du søgte.;)

twoc 07-08-2010 08:49

Godt og høre nogle af de gode historier ....ja på et arbejde med gode kolleager og godt arbejde så flyver tiden bare afsted

maja-bell 07-08-2010 12:43

ja det lyder rigtig dejligt for dig.

må man hører hvad du fik af job og hvor meget tid du bruger på det ugeligt.

Ninja 07-08-2010 16:37

Aaaaaaaaaaiii hvor godt Helle, hvor det letter at høre at det hele bare går godt! Du fortjener sgu også lidt medvind efter alt det du har gået igennem de seneste år, af både det ene og det andet!!!!!

Ring snart!!!:kram:

Enteneller 07-08-2010 19:38

Hejsa,

Tillykke Helle, dejligt for dig at du er glad for dit fleksjob, ofte hører man jo om folk, der faktisk hellere skulle have haft pension.

Jeg vil så sige at jeg også glæder mig nogle dag over at vågne og nyde bare. at have det lidt bedre end da jeg i slutningen af mit arbejdsliv gik på arbejde eller var i arbejdsprøvning. Jeg glæder mig over at jeg har magtet at begrænse mit liv og være taknemlig over for det jeg kan idag og det at have muligheden for at bakke ud når jeg ikke kan være med mere.

Jeg skal lære at være bedre til at sige nej til noget der for normale mennesker ofte er "lige til" og der er meget andet jeg også skal lære, men jeg er glad for at være i stand til at kunne vurdere hvad jeg kan magte og hvad jeg ikke kan. Samtidig er jeg blevet god til at ligge og hvile på sofaen når jeg har brug for det og dette har jeg ikke kunnet i en stor del af mit voksen liv.

Så jeg kan også være glad og håber snart at blive ftpér.

Kh. EE


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:53.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension