K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Arbejdsprøvning (https://www.k10.dk/showthread.php?t=16232)

Betina1953 17-01-2011 15:15

Arbejdsprøvning
 
I morgen skal jeg til samtale hos min sagsbehandler ang. en førtidspensionssag. Jeg har været i arbejdsprøvning og der blev min arbejdsevne vurderet til meget lidt, så jeg er spændt på udfaldet i morgen.
I dec. måned sagde min sagsbehandler, at der er ventetid i kommunen, så jeg formoder, der er mange, der søger førtidspension. Hun snakkede om at opdatere min ressourceprofil i dec. måned at det skulle vi gøre i morgen. Så kan jeg regne med fred og ro nu eller?

Hej Betina

Vovse 17-01-2011 21:04

Citat:

Oprindeligt indsendt af Betina1953 (Send 144554)
Så kan jeg regne med fred og ro nu eller?

Hej Betina

Det finder du ud af i morgen.;) :kram:

Hvis i skal igang med rp'en (ressourceprofilen) med henblik på, at søge om fp (førtidspension) bliver du ihvertfald ikke sendt ud i noget foreløbig, medmindre der mangler noget lægeligt, som så skal indhentes.

Betina1953 18-01-2011 18:41

Citat:

Oprindeligt indsendt af Vovse (Send 144612)
Det finder du ud af i morgen.;) :kram:

Hvis i skal igang med rp'en (ressourceprofilen) med henblik på, at søge om fp (førtidspension) bliver du ihvertfald ikke sendt ud i noget foreløbig, medmindre der mangler noget lægeligt, som så skal indhentes.

Gode nyheder :):) I dag var jeg hos sagsbehandleren og hun indstillede mig til førtidspension. Lægekonsulenten sagde god for en førtidspension grundet arbejdsprøvningen, senfølger efter kræftbehandlingen samt min høje alder. Jeg kommer ikke ud i en ny arbejdsprøvning, da lægerne har sagt, at jeg ikke må udsættes for mere pres. Min sag bliver forelagt for pensionsteamet i marts måned, da der er ventetid i kommunen.
Jeg er meget glad i dag :):)

Hej Betina

Carmen 18-01-2011 19:11

...STORT tillykke, Betina - lyder også som om, du har været rigeligt igennem!

Jeg studser over, at du nævner høj alder...betyder Betina1953, at du er født i '53? Hvis jeg må ha' lov at spørge... :-)

Betina1953 18-01-2011 21:23

Citat:

Oprindeligt indsendt af Carmen (Send 144811)
...STORT tillykke, Betina - lyder også som om, du har været rigeligt igennem!

Jeg studser over, at du nævner høj alder...betyder Betina1953, at du er født i '53? Hvis jeg må ha' lov at spørge... :-)

Hej Carmen

Haha, du ramte plet, ja jeg er født i 1953.

Hej Betina

Carmen 19-01-2011 21:19

...så er vi to fra '53, men jeg tror nu ikke, din alder spiller væsentlig ind på din indstilling til FP (det bør den ikke), men alvorligheden af din sygdom...

Krydser fingre for dig :-)

Betina1953 20-01-2011 13:28

Citat:

Oprindeligt indsendt af Carmen (Send 145050)
...så er vi to fra '53, men jeg tror nu ikke, din alder spiller væsentlig ind på din indstilling til FP (det bør den ikke), men alvorligheden af din sygdom...

Krydser fingre for dig :-)

Hej Carmen

Tak skal du have, jeg håber også på det bedste :):)
Min kræftsygdom spiller ind, ingen tvivl om det.

Hej Betina

Fæhunden 20-01-2011 13:55

Betina1953 tilykke, håber at du FP og den går iennem nåleøjet. Held og lykke. Jeg har selv kæmpe i over 4 år og fik så FP fra d. 1/10-10


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:11.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension