K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   midlertidigt erhvervsevnetab (https://www.k10.dk/showthread.php?t=20366)

SlucajX 25-11-2011 20:02

midlertidigt erhvervsevnetab
 
hvordan bliver udbetalt midlertidigt erhvervsevnetab , pa konto eller check ?

starter den forst efter 4 uger eller fra afgorelse ?

:confused:

supersus 25-11-2011 20:07

Citat:

Oprindeligt indsendt af SlucajX (Send 194073)
hvordan bliver udbetalt midlertidigt erhvervsevnetab , pa konto eller check ?

starter den forst efter 4 uger eller fra afgorelse ?

:confused:

De udbetales via konto, men vil anbefale dig at få lavet en debitor beskyttet konto, og få dem overført direkte dertil.

Du får beløbet med tilbagevirkende kraft fra den dato ask siger at der er en dokumenteret skade. Første udbetaling falder når ankefristen er overskredet. Derefter hver mdr ( sidste dag i mdr ).

SlucajX 25-11-2011 20:31

Citat:

Oprindeligt indsendt af supersus (Send 194074)
De udbetales via konto, men vil anbefale dig at få lavet en debitor beskyttet konto, og få dem overført direkte dertil.

Du får beløbet med tilbagevirkende kraft fra den dato ask siger at der er en dokumenteret skade. Første udbetaling falder når ankefristen er overskredet. Derefter hver mdr ( sidste dag i mdr ).

sa tilbagevirkende kraft betyder at de udbetaler hele sum ? ( fra den dato ask siger at der er en dokumenteret skade til idag )

supersus 25-11-2011 21:27

Citat:

Oprindeligt indsendt af SlucajX (Send 194083)
sa tilbagevirkende kraft betyder at de udbetaler hele sum ? ( fra den dato ask siger at der er en dokumenteret skade til idag )

Jep og derefter hver måned indtil der kan træffes endelig afgørelse.

SlucajX 25-11-2011 21:36

glad at horer i min aktuelle finansielle situation :kram:

tumnus 25-11-2011 22:07

Jeg fik mit udbetaltvmidlertidige erhvervsevnetab fra den dag jeg blev fyret og mistede min løn - er det forkert jeg har fået udbetalt så?

bmp24 25-11-2011 22:32

tummus

nej det er da ikke forkert - jeg ved ikke lige noget om ask, men jeg fik udbetalt tab af erhversevne da jeg havde været sygemeldt 3 mdr. og får det stadig.

Det er jo de penge man skal leve af.

Men kan godt være at der er noget jeg misforstår

heidi kastrup 25-11-2011 22:33

jeg har først fået udbetalt midlertidig erhvervsevnetab nu 2år og 8 mdr efter min arbejdsskade....har været uden indtægt de sidste 9 mdr.....mengrad blev udbetalt efter 2 år,,,nu kommer jeg da virkelig i tvivl om de er hel gal på den i min sag....

tumnus 25-11-2011 22:35

Jeg er dårlig til at formulere mig.

Kom til skade 18.06.09

Blev fyret og har fået midlertidg fra 01.08.10 - skulle det have været fra skadedatoen?

bmp24 25-11-2011 22:38

hej slucaj6

Jeg tror at denne tråd kører af sporet med mindre vi ved hvor du får udbatalt tab af erhvervsevne fra.

Hvis det er en forsikring får du den udbatalt indtil du er raskmeldt eller man finder ud af hvad der så skal ske.

Hvis det ikke er en forsikring kender jeg desværre ikke noget til det


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:38.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension