K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   spørgsmål ang. arbejdsprøvning (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23622)

Mølgaard 11-07-2012 19:43

spørgsmål ang. arbejdsprøvning
 
Jeg vil lige høre om der er nogen som kan svar på dette ??

Min jobku. fra kommunen sagde at jeg kun må være (hun sagde et eller andet %, som jeg ikke kan huske) syg. For ellers kan de ikke finde ud af hvor mange timer jeg kan holde til (flex) Men hvis jeg er for meget syg jeg ikke kan holde til det - hvad så??

Håber der er nogle søde personer her inde som kan hjælpe..

futtefreja 11-07-2012 20:06

hej

hvis du har formeget fravær, kan det betyde at man ikke kan vudere din arbejdsevne:( så at du skal ud i en( el.flere ). arbejdsprøvninger:o

Mølgaard 11-07-2012 20:15

okay det lyder jo slet ikke logisk :(

Jeg fik af vide jeg skulle være der i 9 uger. Men ud fra de papir jeg har fået skal jeg være der i 12 uger :confused:

Hmm det har vi ikke lige aftalt.

bmp24 11-07-2012 20:35

Hej Mølgaard

Du ville gøre dig selv en stor tjeneste hvis du - når det overhovedet er muligt - at møde op.

Hvis du så ikke kan klare det må du gå hjem igen.

Ellers risikerer du at de ikke kan bruge din arbejdsprøvning - og kan risikere at blive sendt ud den ene gang efter den anden.

Pøj pøj herfra

stampe 11-07-2012 20:55

Jeg fik af vide jeg skulle være der i 9 uger. Men ud fra de papir jeg har fået skal jeg være der i 12 uger

Hmm det har vi ikke lige aftalt.

__________________

Inc evt firmaet lukket 3 uger for ferie?

Mølgaard 12-07-2012 07:57

Citat:

Oprindeligt indsendt af bmp24 (Send 233714)
Hej Mølgaard

Du ville gøre dig selv en stor tjeneste hvis du - når det overhovedet er muligt - at møde op.

Hvis du så ikke kan klare det må du gå hjem igen.

Ellers risikerer du at de ikke kan bruge din arbejdsprøvning - og kan risikere at blive sendt ud den ene gang efter den anden.

Pøj pøj herfra

Okay mange tak :)

Og tak til I andre :) Jeg skriver dagbog her inde hver i min Blog, så jeg kan huske det.

MTVRV1 12-07-2012 08:08

hvis det er fleks du gerne vil have
så er det klart du skal være der så meget som muligt
det som er målet i en arbejdsprøvning, er at finde dine effektiv timer
alså de timer som du kan arbejde, i nogenlunde samme tempo som en rask
det er de timer du bliver tildelt fleks på.
en almindelig arbejdsprøvning er som regel 13 uger
så det er helt normalt, men hvis du allerede nu tænker det klare jeg ikke
alså antal uger, så skal du huske at en flekser skal rigtig mange ting
når du så har fået tildelt fleks, så begynder den virkelige kamp først
med aktivering jobsøgning og så videre, indtil du finder et job

Mølgaard 12-07-2012 15:40

Citat:

Oprindeligt indsendt af MTVRV1 (Send 233757)
hvis det er fleks du gerne vil have
så er det klart du skal være der så meget som muligt
det som er målet i en arbejdsprøvning, er at finde dine effektiv timer
alså de timer som du kan arbejde, i nogenlunde samme tempo som en rask
det er de timer du bliver tildelt fleks på.
en almindelig arbejdsprøvning er som regel 13 uger
så det er helt normalt, men hvis du allerede nu tænker det klare jeg ikke
alså antal uger, så skal du huske at en flekser skal rigtig mange ting
når du så har fået tildelt fleks, så begynder den virkelige kamp først
med aktivering jobsøgning og så videre, indtil du finder et job

Det er kommunen der startet ud med Flex. Jeg og lægerne mener ikke jeg kan arbejde.

Jeg græd hele vejen hjem fra bussen pga. smerter.

Bananen 12-07-2012 17:06

Hej Mølgaard
Hvis du bruger søg funktionen på sitet, skriver f.eks arbejdsprøvning, så vil du blive lidt klogere på de ting du skal huske på og ikke huske, det kan blive fatal hvis du f.eks bliver afbrudt lang tid før i arbejdsprøvningen, enten af dig selv eller kommunen, for så kan den blive gjort ugyldig. Jeg ca. selv for 3 måneder siden været en 13 ugers arbejdsprøvnings h.e.l.v.e.d.e igennem, den kunne godt havde været afbrudt i 5 uge men selvom jeg var ved at opgive psykisk og fysisk, så fortsatte jeg, for læst, for mange historier, herinde hvor folk er blevet sendt ud i den ene efter den anden arbejdsprøvning pga de blevet afbrudt enten af dem selv eller kommunen, og jeg blev også selv spurgt om de skulle afbryde, men sagde nej tak og fortsatte, og da det kom på tale igen i 10 uge, så tog jeg først imod tilbudet..
Og jeg har mange smerter selv, så prøv at se hvad andre har været igennem, og hvad folk har gjort, for hvis kommunen og lægerne samt dig ikke er på samme side så bliver det hele utroligt besværligt 
Held og lykke til
PS. Har lige i dag, fået papirerne (partshøring) til en $ 18 så noget må være rigtig, at det jo desværre ikke er en garanti for den går igennem, det noget andet, men har da kommunen med mig nu 


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:17.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension