K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Din historie (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Vigtigst er ro......... (https://www.k10.dk/showthread.php?t=13565)

PiaCP 01-12-2011 10:53

Citat:

Oprindeligt indsendt af Trunten (Send 195250)
Hold da helt k..., så er jeg endelig kommet gennem din tråd. :confused:

Sikken da svinsk du er behandlet Pia. :mad:

Jeg er nu ligeglad, jeg vil kalde det her TERM. Håber fru psykiater er en fornuftig en af slagsen.

Ville ha' linket til TERM-MODELLEN her, men kan se en har gjort det tidligere. Når og hvis du har lidt overskud, så prøv lige at tjekke de første par kapitler.

Jeg er en af dem med en arbejdsskade der også er sat til 5%...men de skal blive klogere skal de. ;)

Hej Trunten:)

Tak også til dig, for din store tålmodighed med at tygge dig igennem tråden her :kram:

Jammen jeg har læst en del om nøjagtig den - men må tilstå, at jeg ved at kommunen bare bliver ved med at finde dem de VIL ha' så hende her virker som et godt alternativ, ihvertfald stod der ikke en masse underlige ting om hende på nettet, nogetsteds!

Jeg har valgt at sige ..okay - det så'en de vil ha' det og det får de, for jeg videre med mit liv ...NUUUU :D:D

PiaCP 01-12-2011 11:00

Ja, så er den der igen...;)

Det er så pokkers svært at skrive så man ikke misforstås....
fordi et eller andet sted skriver man altid, som om dem der læser, kender hele baggrunden for det man skriver, det gør de bare ikke :D

Man skal skrive og man skal endelig ikke skrive på en måde der ikke er en selv, men de der ;):p er en super ide, da de fortæller en masse :D

Vi kunne faktisk godt bruge nogle flere..... mon ikk web lige skulle se om han kunne finde flere.....så ville forklaringerne blive nemmere for alle at forstå:)

garage50 01-12-2011 12:28

Hej igen

Vil bare lige sige at det altid er dejligt at have en "sparrings" partner. En der ved hvad det er man snakker om, så jeg tror helt sikkert, Pia, at vi kunne få noget godt ud af at skrive sammen. Kan vi skrive sammen på anden måde end her... Kunne vi evt. på en eller anden måde udvekles mailadresse. Eller er det bedre bare at blive her på tråden?

Ikke fordi jeg ikke vil dele mit liv og smerter med andre, men måske de syntes det kunne gå hen og blive lidt trivielt at læse om det :-)

Kh Garage50

PiaCP 06-12-2011 09:18

Ja idag er så dagen og føøøj hvor er jeg nervøs!

Trunten 06-12-2011 09:40

Det skal nok gå, så er det er heldigvis snart overstået Pia. :)

Pøj pøj og masser af tanker i din retning.

:kram:

PiaCP 06-12-2011 10:32

Citat:

Oprindeligt indsendt af Trunten (Send 196475)
Det skal nok gå, så er det er heldigvis snart overstået Pia. :)

Pøj pøj og masser af tanker i din retning.

:kram:

Ja når du har ret, har du ret.
Takkker :kram:

PiaCP 06-12-2011 16:41

Hejsa jer der gider følge med :-)

Så er jeg hjemme igen.
Psykiateren mente helt bestemt ikke mine fysiske smerter kom fra psyken, men mine smerter påvirker mit sind og kommunens behandling lige så - hun mente dog, at en ftp ville give mig, min ellers så stærke psyke tilbage.

Hun sagde også, at det var en kutyme efterhånden, at sende folk til psykiater, selvom der i grunden slet ikke er belæg for at gøre det.

Lunasdatter 06-12-2011 16:54

Citat:

Oprindeligt indsendt af PiaCP (Send 196579)
Hejsa jer der gider følge med :-)

Så er jeg hjemme igen.
Psykiateren mente helt bestemt ikke mine fysiske smerter kom fra psyken, men mine smerter påvirker mit sind og kommunens behandling lige så - hun mente dog, at en ftp ville give mig, min ellers så stærke psyke tilbage.

Hun sagde også, at det var en kutyme efterhånden, at sende folk til psykiater, selvom der i grunden slet ikke er belæg for at gøre det.

Skøøøønt ... og hun har ret i det med at smerter og kommune påvirker psyken...

Sender hun så den udtalelse hun skriver til dig inden hun sender den til kommunen ??

Knus Lone

PiaCP 06-12-2011 18:58

Citat:

Oprindeligt indsendt af Lunasdatter (Send 196581)
Skøøøønt ... og hun har ret i det med at smerter og kommune påvirker psyken...

Sender hun så den udtalelse hun skriver til dig inden hun sender den til kommunen ??

Knus Lone

Ved ikk :-) ringer i morgen og spør'..var en smule...ja, træt :-) glemte at spørge

Men nu ser vi om ikk snart jeg får min ro

Lunasdatter 06-12-2011 19:06

Citat:

Oprindeligt indsendt af PiaCP (Send 196601)
Ved ikk :-) ringer i morgen og spør'..var en smule...ja, træt :-) glemte at spørge

Men nu ser vi om ikk snart jeg får min ro

Hehe.. ja, sådan en seance kan godt tære på energien .. også fordi du har været totalt anspændt inden .. men nu er det overstået... og din kommune har jo ikke flere ting pt som de vil ha indfriet.... :)
Knus Lone


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:42.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension