K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Din historie (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Vigtigst er ro......... (https://www.k10.dk/showthread.php?t=13565)

PiaCP 13-07-2011 22:06

Tusind tak Vibbe - kram kan jeg altid bruge.
Dejligt med medmenneskeligheden - tak tak ;-)
Håber både på at det snart er slut, men også at migrænen
snart slipper!

PiaCP 14-07-2011 10:59

Citat:

Oprindeligt indsendt af PiaCP (Send 170933)
Ja, så havde jeg møde med virksomhedskonsulenten i går, på jobbet, jeg tog kun derud fordi hun skulle komme.

Hun fik mig helt derud hvor jeg græd!:o

Jeg fik migræne om mandagen på jobbet og tog hjem, og må sige at jeg pt. bestemt heller ikke har migrænefri, men ville lige skrive dagbog og lægge en fortsættelse til jer.

Enden af mødet blev at prøvningen slutter i næste uge (så har de 4 uger) og at mine timer ikke sættes op, også håber vi på at det er godt ikke? ;)

Giv endelig jeres tanker...de er altid så hjælpsomme og dejlige - takker for jer :kram::kram::kram:

Efter den oplevelse, hvor hun faktisk bad mig slæbe 1 glas med på job, så jeg ikke behøvede be de andre om at tage det ned, ja, jeg er chokeret, men jeg har fået en tid hos lægen i næste uge, hvor jeg vil tage min dagbog med, så hun kan se at det er forværret gennem prøvningen, hun har ferie nu, så jeg desværre ikke komme ind til hende før.....:(

Jeg håber virkelig dette er afslutningen, men det er det nok ikke!
Alt er op ad bakke her, det fortsætter vi nok med!:mad:

Vibbe 14-07-2011 11:10

Søde Pia - du har fluks en masse kærlige tanker herfra !

Det cirkus du står i er ligesom en utallige række af bjergetaper der er totalt uden for kategori - og det her må da for pokker være den sidste bjergtop du skal over - det må din læge da for hulen også kunne se ! Tag dig en dag i sofaen og se hvordan tour de france rytterne knokler i dag - og pris dig lykkelig for at det ikke er dig der sidder i den sadel ! - og så er vi "hjælperyttere" lige omkring dig hvis du skulle få brug for et skub eller lidt læ for stormen ..... ;)

Mange kærlige tanker og :kram:
Vibbe

PiaCP 14-07-2011 11:17

Tusind tak Vibbe, men ved du hvad? Jeg ville give ALT for at være med i sadlen :D Det er nok en af de ting jeg savner mest, at cykle, før tog vi mellem 50-80 km en søndag bare for hyggens skyld!
NU tager min søn og manden dem selv! :o

Men jeg meget taknemlig for alle de dejlige hjælperyttere jeg har mødt herinde - det er nok det bedste der er sket de sidste 4 år! :kram::kram:

Vibbe 14-07-2011 11:25

Vi skal da nok finde en sadel du kan sidde i når først du er ude af det cirkus !

Jeg har da en gyngestol hvor der kan serveres kaffe og hjemmebagte boller :D

:kram:

PiaCP 14-07-2011 11:40

Citat:

Oprindeligt indsendt af Vibbe (Send 171247)
Vi skal da nok finde en sadel du kan sidde i når først du er ude af det cirkus !

Jeg har da en gyngestol hvor der kan serveres kaffe og hjemmebagte boller :D

:kram:

Hod da op..så'en gyngestol vil jeg altså os ha' :kram::kram::D

Vibbe 14-07-2011 11:53

Du kommer da bare forbi så skal jeg "rocke" en kaffe til dig :)

:kram:

PiaCP 14-07-2011 12:01

:D;):) Du er sq dæjle' :kram:

Citat:

Oprindeligt indsendt af Vibbe (Send 171260)
Du kommer da bare forbi så skal jeg "rocke" en kaffe til dig :)

:kram:


Carmen 14-07-2011 13:52

Søde PiaCP!

Du skal nok få givet hele feltet baghjul og vinde, ikke blot etapen, men hele Touren :-)

PiaCP 14-07-2011 18:35

Citat:

Oprindeligt indsendt af Carmen (Send 171299)
Søde PiaCP!

Du skal nok få givet hele feltet baghjul og vinde, ikke blot etapen, men hele Touren :-)

Tak Carmen for din optimisme:kram:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:53.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension