K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Din historie (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Vigtigst er ro......... (https://www.k10.dk/showthread.php?t=13565)

PiaCP 18-07-2010 08:11

Hmmm - ja hun er så virkelig ude efter mig...har modtaget alle papirerne - fra aktindsigt.
og fordi jeg til tider har haft 30-37 timer ugentlig i mit firma - der ikke er belastende i det omfang alle andre arbejdspladser er (også når man selv vælger hvornår -jo) - er hun nu der hvor hun mener jeg har fået min flex - ubegrundet!
Hmmm den gamle arbejdsskade fik jo lige et slag da jeg forsøgte mig som lønmodtager igen..ikk'?
oog arbejdsprøvning (der mener næsten nul arbejdsevne) var sq da efter ???
fatter hat!
Nogen der kan hjælpe ud - hvad gør jeg nu?
Vil i hvertfald lige be' om at borgerservice ikke træffer afgørelse før jeg har lavet anmærkninger til hele min sag, samt til min Socialøkonom er tilbage og kan skrive brevet, som det skal skrives!
Indtil videre har hele dette kommune "sjov" kostet os 50.000 kr.....fandme fedt hva?
er temlig' frustreret nu..........................

PiaCP 24-07-2010 09:45

Lige lidt tilføjelser:

Bad min "sagsmishandler" om navn og mail-adr. på vedkommende i borgerservice der skal behandle den sag, hun har startet - vedr. at få mig smidt af flex-ydelsen.
Det var mandag - jeg bad om den............svar? neeeeeeej!

Var os hos min "nye" læge - min egen rejser indtil d.15/11 så jeg må lige -skifte midlertidigt - men hun er gudskelov også helt bag mig, hun mener heldigvis heller ikk jeg har psoriasis.
Pyyyha :-)))))

På mandag kommer min helt egen socialøkonom også skal vi lige kikke de mærkværdige ting og sager der står i min sag (i ved via aktindsigten) - dem skal vi vist lige have styr på........

Min familie er ved at gå helt i hundene, vi var ellers så tæt også nærværende - men i lang tid har hverken min mand eller jeg jo sovet en hel nat sammenhængende - han tænker og er helt ude af den over den behandling jeg får samt økonomi selvfølgelig...og jeg sover ikke pga. psyke ooog smerter......
Min søn glæder sig "bare" til at komme på efterskole igen :D Hvem kan fortænke ham i det ;)

PiaCP 25-07-2010 09:06

Endnu en update.
 
Jeg har nu valgt (så de(kommunen) ikke kan lægge noget som helst i nogen ordvalg) - at sygemelde mig helt officielt på min hjemmeside.....

Så må vi se hvad de så kan finde på?????:D:D:D

nilla 25-07-2010 11:13

Citat:

Oprindeligt indsendt af PiaCP (Send 115137)
Jeg har nu valgt (så de(kommunen) ikke kan lægge noget som helst i nogen ordvalg) - at sygemelde mig helt officielt på min hjemmeside.....

Så må vi se hvad de så kan finde på?????:D:D:D

Det tror jeg er en god idé. Som sagt har jeg helt nedlagt mit firma, selvom jeg ikke havde en indtægt fra det. Men hvis de ville give mig flexjob i mit eget firma, havde alle været glade :)
:kram:

PiaCP 25-07-2010 16:14

Citat:

Oprindeligt indsendt af nilla (Send 115145)
Det tror jeg er en god idé. Som sagt har jeg helt nedlagt mit firma, selvom jeg ikke havde en indtægt fra det. Men hvis de ville give mig flexjob i mit eget firma, havde alle været glade :)
:kram:

Nemlig - hvor svært kan det være?
Så havde jeg kunnet afprøve min erhvervsevne allerede dagen efter bevillingen, ligesom du kunne - kan jeg se......

Damn os da...hvorfor skal man kæmpe sådan:mad:

nilla 25-07-2010 19:06

Citat:

Oprindeligt indsendt af PiaCP (Send 115172)
Nemlig - hvor svært kan det være?
Så havde jeg kunnet afprøve min erhvervsevne allerede dagen efter bevillingen, ligesom du kunne - kan jeg se......

Damn os da...hvorfor skal man kæmpe sådan:mad:

Har du forresten set hvad der er sket for mig? Jeg har fået ny sagsbehandler. Hvordan kan det være at alle de gode altid smutter:mad::mad:

PiaCP 25-07-2010 23:21

Citat:

Oprindeligt indsendt af nilla (Send 115180)
Har du forresten set hvad der er sket for mig? Jeg har fået ny sagsbehandler. Hvordan kan det være at alle de gode altid smutter:mad::mad:

ÅÅÅhr nej sweety :o det er jeg ked af - for dig :kram:

Kender det - havde en fantastisk en i starten, men så fik hun vist stolen af deres forskellige udvalg.....og nu har jeg hendes sags-menneskemishandleren.

rigtig:kram: ked af det på dine vegne......

nilla 26-07-2010 08:12

Citat:

Oprindeligt indsendt af PiaCP (Send 115216)
ÅÅÅhr nej sweety :o det er jeg ked af - for dig :kram:

Kender det - havde en fantastisk en i starten, men så fik hun vist stolen af deres forskellige udvalg.....og nu har jeg hendes sags-menneskemishandleren.

rigtig:kram: ked af det på dine vegne......

Tak søde :kram:
Det er en mand jeg har fået. Det positive er at jeg ikke har fundet noget negativt om ham på nettet. Jeg har fundet et billede af ham og han er lidt usoigneret.

PiaCP 26-07-2010 08:29

Citat:

Oprindeligt indsendt af nilla (Send 115232)
Tak søde :kram:
Det er en mand jeg har fået. Det positive er at jeg ikke har fundet noget negativt om ham på nettet. Jeg har fundet et billede af ham og han er lidt usoigneret.

Venter på at du har været hos ham så ;)

Jeg kikkede lige selv - (tak for det råd) - og hun må næste lige være kommet hertil, for hun også stadig under en anden kommune - nu er hun så degraderet efter hvad jeg kan se - så................hmmmmmmm:confused::o

nilla 26-07-2010 09:19

Citat:

Oprindeligt indsendt af PiaCP (Send 115234)
Venter på at du har været hos ham så ;)

Jeg kikkede lige selv - (tak for det råd) - og hun må næste lige være kommet hertil, for hun også stadig under en anden kommune - nu er hun så degraderet efter hvad jeg kan se - så................hmmmmmmm:confused::o

Det var så lidt. Ja det fortæller meget om folk når man googler dem lidt :) "min" har også været ansat i faxe kommune i 8 mdr. - Men det er lang tid siden. Kan dog se han er født i Århus og ja, så flyttet tilbage :)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:30.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension