K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   De f...... kramper (https://www.k10.dk/showthread.php?t=6496)

sara 13-11-2008 03:27

De f...... kramper
 
Ja det høre sku nok ik til her, men skal lige læsse af:mad:

Nu har jeg lagt med næsten konstante kramper i de sidste 3 timer, og det er faktisk en helt normal nat for mig...... Jeg bliver sku så træt og afkraftet af det, men når kun lige at sove 10 minutter inden det går løs igen.... Orker det bare snart ik mere.....

Gode råd søges:kram:

knuzz Sara

Sommer 13-11-2008 10:43

Hej Sara.

Nu ved jeg ikke lige hvorfor du får disse kramper.

Jeg hører også til dem der sover meget lidt om natten på grund af smerter, men jeg har fundet noget som gør mine nætter lidt mere behagelige.

Jeg høre afslapnings musik. (Musikcare tror jeg de hedder. Kan købes på apoteket) Det har givet meget ro i kroppen.

Lige nu hører jeg lydbøger (Lånes på biblioteket). Det er faktisk sket, at jeg ligefrem glæder mig til at komme i seng, fordi jeg er ved at høre en god bog.

Håber du finder noget der kan hjælpe dig, for det er ikke til at komme igennem en nat med smerter, hvor man bare ligger og glor og venter på at det skal blive morgen.

Mvh. Sommer.

buster 13-11-2008 13:39

sara, jeg føler med dig og øv, hvor vi kender det :(

Havde aldrig troet at det kunne gøre ondt at ligge :confused: -men det kan det.

Hm, jeg gør også som sommer, lidt go musik på anlægget(gerne m hovedtelefoner, direkte ind i ørerne/hjernen) eller en go bog.

Det kan nogen gange få tankerne lidt væk og dæmpe det værste.

Når det er aller værst, ja så må jeg op og danse "krigsdans" -kender du det :D

Ti hi, jeg må sg være et syn for Guder :D

Jo, man bliver træt af at være træt, forstå det hvem der kan :rolleyes:

PS: jeg har fundet ud af at mine værste kramper kommer når jeg ligger på den ene side, det er nok fordi jeg provokerer en nerve, så nogle gange så ligger jeg en god stor pude imellem knæene/benene det afhjælper.
Véd jo ikke om du har tricks og om mit kan hjælpe dig.

:)

-meeen det er jo så omvendt rundt min undskyldning for ikke at høre efter når der er noget jeg ikke gider deltage i (zzzz.....) ;) i løbet af dagen

Helenevind 13-11-2008 14:08

Hej Sara

Uhhh det lyder ikke godt med kramper. Må jeg spørge hvorfor du får disse kramper? Er der slet ikke noget der hjælper på dem...

Hvor har jeg ondt af dig...

:kram: her fra

Hilsen Helene

Ninja 13-11-2008 15:07

De gamle husråd mod kramper er jo E-vitamin og Magnesium, samt massage. Men det kommer jo an på hvorfor du har kramper, er det Feks pga KOL, så kan man få medicin mod disse kramper, er det pga noget andet, så skal der en anden behandling til osv...

Men frygteligt er det da! Jeg havde det i hænderne en overgang, bare jeg holdt på kniv og gaffel, så gik der krampe i hænder/fingre:o
Så jeg kan levende forestille mig problemet om natten:(

:kram:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:20.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension