K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Jeg har fået job. (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=41)
-   -   Drømmejobbet (https://www.k10.dk/showthread.php?t=32762)

sun-lady 12-10-2015 15:30

Drømmejobbet
 
Jeg har omsider fundet drømmejobbet :))
Ganske vist ikke på så mange timer, men til gengæld skal jeg arbejde hjemmefra. Det er så fedt, at det kan lykkes :))
Jeg søgte det ikke selv, men blev ringet op af firmaet. De havde kontaktet jobcenteret, og jobcenteret havde givet dem mit CV. Og så blev jeg kaldt til samtale, og fik altså jobbet.

Så det kan altså lykkes. Held og lykke derude (y)

23-6-14 12-10-2015 20:07

Tillykke med jobbet

Nørd 12-10-2015 20:19

1 vedhæftning(er)
Vedhæftet fil 481

Rigtig mange gange tillykke.

Det er rart for os nye at se at der er lys et sted ude i horisonten.

popiae 13-10-2015 08:52

Stort tillykke med jobbet!

VH POpiae

mika 13-10-2015 09:35

Tillykke Solveig

Er det et fleksjob eller et skånejob du nu har fået? Må jeg spørge hvilke opgaver du skal lave hjemmefra? Er det et fast antal timer du skal arbejde eller er det varierende antal timer?


Jeg er selv bevilliget fleksjob få timer om ugen. Jeg har også arbejde :) Men har desværre sygdomsudbrud der gør at jeg i perioder har svært ved at klare arbejdet.

sun-lady 13-10-2015 17:50

Tak for tillykkerne :D

mika: Det er et fleksjob, og jeg skal være telefonvagt for et vikarbureau på skæve tidspunkter, efter normal arbejdstids ophør. Vi er 4 fleksjobbere der er blevet ansat, og timetallet vil i første omgang ligge på ca 4 timer ugentlig.

Det er et job jeg teoretisk ville kunne klare fra min seng, hvis det skulle være :cool:

mika 13-10-2015 18:16

Citat:

Oprindeligt indsendt af sun-lady (Send 332577)
Tak for tillykkerne :D

mika: Det er et fleksjob, og jeg skal være telefonvagt for et vikarbureau på skæve tidspunkter, efter normal arbejdstids ophør. Vi er 4 fleksjobbere der er blevet ansat, og timetallet vil i første omgang ligge på ca 4 timer ugentlig.

Det er et job jeg teoretisk ville kunne klare fra min seng, hvis det skulle være :cool:

Tak for svar. Har også sendt dig en PB.

Vovse 13-10-2015 21:48

Citat:

Oprindeligt indsendt af sun-lady (Send 332577)
Tak for tillykkerne :D

mika: Det er et fleksjob, og jeg skal være telefonvagt for et vikarbureau på skæve tidspunkter, efter normal arbejdstids ophør. Vi er 4 fleksjobbere der er blevet ansat, og timetallet vil i første omgang ligge på ca 4 timer ugentlig.

Det er et job jeg teoretisk ville kunne klare fra min seng, hvis det skulle være :cool:

Tillykke med jobbet.(y)

dudde 13-10-2015 22:23

Stort tillykke med jobbet:))

Jeg er selv blevet tilkendt flexjob for 5-6 måneder siden og skal finde et job med hjemmearbejdsplads. Desværre er telefonsalg/betjening ikke muligt for mig pga. bl.a. social angst.

Jeg håber på at finde et job, men tvivler på at det er mulig pga. mine skånehensyn :-(

sun-lady 07-12-2015 16:05

Lige en opdatering, nu hvor jeg har arbejdet lidt over en måned.
Jeg elsker simpelthen mit job, og min chef er meget tilfreds med vores indsats. Det er blevet til lidt flere timer end meningen, for vi er kun to fleksjobbere tilbage. Men det passer mig ganske udmærket.

Det er meget afvekslende, og jeg ved aldrig hvad det er for et problem jeg skal løse, når telefonen ringer. Selvom jeg næsten aldrig ser nogle af mine kolleger, føler jeg mig alligevel som en af dem - hvis det giver mening. Jeg føler mig på ingen måde udenfor, men som en fuldgyldig kollega :))

I princippet kan jeg arbejde hvor som helst, bare der er internetforbindelse. Så selvom jeg har vagten, kan jeg godt tage til fødselsdag eller hvad det nu måtte være.

Jeg er SÅ glad for jeg fik jobbet, og har tænkt mig at blive ved, til jeg ikke kan holde på en telefon mere :cool:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:12.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension