K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   K10 lukker og slukker d. 31/12-2018 (https://www.k10.dk/showthread.php?t=36698)

Tristan . 08-10-2018 13:43

Forståelig. Jeg takker for den kæmpe hjælp jeg har fået herinde, ved ærlig talt ikke hvad jeg skulle have gjort uden.

Mvh. Anita Petersen

M80 08-10-2018 14:26

Jeg kan godt overtage styring, hvis det skulle være, så den ikke bliver lukket eller hjælpe med vedligeholdelse?

jh 08-10-2018 17:26

Øv, sikke dog en trist nyhed, men også fuldt forståeligt.

1000 tak for det kæmpe store arbejde (og penge) du har lagt i siden.

Den har bogstaveligt talt reddet liv, er jeg sikker på.

Alt muligt held og lykke fremover, Web, det har du, af alle fortjent (ja, jeg ved godt at du nu vil sige at det er brugerne der har gjort K10 til det den er, men uden dig, havde det ikke været muligt.

snoozz 08-10-2018 18:22

Åhh nej !
 
K10 må da ikke lukke!

Fuld forståelse hvis helbredet ikke er til det mere, men så må man da kunne finde en anden person?

K10 er stedet hvor man kan spørge om hvad som helst, også det man ikke vil spørge sin mor eller venner om ;)

Jeg er desværre ikke så teknisk selv at jeg kan lave sider, så det blir nok ikke mig, medmindre jeg kan lære det inden nytår.

amaranth 09-10-2018 13:11

Jeg vil gerne være en del af et evt. fremtidigt adminstratorteam.
Jeg har den tekniske kunnen, administratorerfaring og har vedligeholdt phpBB fora før.

Men jeg kan ikke tage teten til dette :)
Skriv privatbesked hvis nogen vil følge op :)

snoozz 09-10-2018 17:25

Håber virkelig en anden kan tage over, det må da være muligt ?

Takecare 09-10-2018 17:50

:-( jeg vil gerne sige mange tak til dig web og alle herinde som har delt viden og historie som jeg fik nytte af , det var her jeg blev redet ud , så mit liv ku fortsætte indtil idag. Jeg forstår dig godt med hensyn til at du vil stoppe man skal passe på sig selv , jeg vil savne K10 :-(:-( Knus

Anny 09-10-2018 23:14

Vemodigt.
Men tusind tak for indsatsen.
Jeg har været så glad for medlemsskab af denne gruppe, med seriøse, medlevende, engagerende og humoristiske deltagere og jer to Webb og Phhrw? som har gjort det muligt for rigtig mange mennesker at finde hjælp til at klare sig i det fuldstændig vanvittige Systemdanmark, vort land har udviklet sig til. Håb om bedre fremtid for alle.

Indiansummer 10-10-2018 12:55

Kæmpe stor tak til webmaster for det kæmpe store arbejde du har gjort.
 
Jeg har flere gange selv virkelig haft brug for hjælp, og den har jeg fået. Har henvist flere mennesker herind til. Det er så trist, men når man ikke kan mere så skal man stoppe og passe på sig selv. Held og lykke til dig og til jer alle, for alt.

Heavy 10-10-2018 12:57

Stor tak
 
Jeg vil tilslutte de mange hilsner og sige en stor tak for alt det arbejde, som der er blevet lagt her på forummet.

Det har hjulpet mig meget mht. paragraffer osv. for det er en jungle uden lige.

Jeg ønsker dig alt muligt godt fremover :hjerte:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:09.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension