K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   førtidspesion-reform (https://www.k10.dk/showthread.php?t=21594)

redy 13-02-2012 17:39

førtidspesion-reform
 
hej alle k.10 er
sig engang,er det kun mig ELLER ser det ikke ud til at med den reform der brykkes på, HAR til formål at sætte en PROP i :eek:
tilgangen til førtidspesion, eller hvordan kan man da ellers læse de feks
parti udmeldinger meduntagelse af nogle få ELLER et parti !
mvh

Nucca 13-02-2012 19:53

Det ser desværre sådan ud.
Frygter den dag det bliver legalt helt at udryde os syge.

Birkes-musen 13-02-2012 20:17

De vil af med os !
 
Ja, det er ret skræmmende med den udvikling vores samfund nu er ved at tage. Svage og syge mennesker er totalt uønskede borgere i samfundet ser det ud til :(

Jeg forstår det helt for vi fik jo ellers en ny regering for nogen tid siden men jeg synes det er som om de er begyndt at gå blå bloks erinde.

Hvis alle ydelser forsvinder til sidst får politiet travlt for så er jeg en af de mange der må ud og tigge men jeg vil så ikke engang føle mig flov over det.

Zastrow 15-02-2012 05:47

Citat:

Oprindeligt indsendt af Birkes-musen (Send 208864)
Ja, det er ret skræmmende med den udvikling vores samfund nu er ved at tage. Svage og syge mennesker er totalt uønskede borgere i samfundet ser det ud til :(

Jeg forstår det helt for vi fik jo ellers en ny regering for nogen tid siden men jeg synes det er som om de er begyndt at gå blå bloks erinde.

Hvis alle ydelser forsvinder til sidst får politiet travlt for så er jeg en af de mange der må ud og tigge men jeg vil så ikke engang føle mig flov over det.

Begyndt at gå blå bloks ærinde, skriver du. Jeg synes de fra start har været mere blå - end de blå selv.

ALDRIG så snart magten var i hus - før man begyndte at jagte alt, hvad der kunne give penge i kassen, og lige fra dag 1 har de sløjfet ALT, hvad de havde lovet - og i stedet indført fordyrende tiltag på ALT. Større løgnere skal man da lede længe efter.

Og jow - vi skal da have styr på og forbedret statsøkonomien - men det behøver jo ikke blive gjort på en måned.
Jeg håber at de falske røde snoge snart bliver sat fra bestallingen...

næsebjørn 15-02-2012 10:28

Jeg kunne godt tænke mig at se et lagkage diagram over hvor mange penge der går til hvad. Hvor stor en procentdel udgør FP. Hvor mange af dem på overførselsindkomst er på alm dagpenge.

Jeg ved ikke hvor de røde er på vej hen. Hvad vil de, ved de det selv. De render rundt som hovedløse høns uden et mål. Tager lidt her, lidt dér. Et stort rod. De havde travlt med at fjerne kontanthjælpsloft osv indtil de fandt ud af der manglede penge. Og så skal de jo findes et sted og det kan jo så fx være fp og syge. Det giver ingen mening.

Mr. Bean 15-02-2012 10:31

Citat:

Oprindeligt indsendt af Zastrow (Send 209119)
Begyndt at gå blå bloks ærinde, skriver du. Jeg synes de fra start har været mere blå - end de blå selv.

ALDRIG så snart magten var i hus - før man begyndte at jagte alt, hvad der kunne give penge i kassen, og lige fra dag 1 har de sløjfet ALT, hvad de havde lovet - og i stedet indført fordyrende tiltag på ALT. Større løgnere skal man da lede længe efter.

Og jow - vi skal da have styr på og forbedret statsøkonomien - men det behøver jo ikke blive gjort på en måned.
Jeg håber at de falske røde snoge snart bliver sat fra bestallingen...

:D helt enig :D

Aldrig før har der været ført så meget borgerligt politik som efter de "røde" kom til magten :o

Det er jo fuldstændig grotesk alle de løfter de er løbet fra ...kan da godt forstå hvis den nuværende opposition sidder og gnider sig i hænderne ...

Thomas1981 20-02-2012 02:39

Er der nogen her der har et kvalificeret bud på hvornår reformen vil træde i kraft?
Altså hvis den bliver vedtaget i år som ventet, mon det så ikke gælder fra 1/1 2013?

Der er jo vedtaget finanslov for i år osv. Men den gamle reform, var det ikke også fra 1/1 2003 den trådte i kraft?


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:04.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension