K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   E-Damper (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=94)
-   -   E-cigaretter (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23175)

maruus 02-11-2012 22:53

[QUOTE=helenekr;246925]
Citat:

Neeeeeeej Marus - det er sgu ikke en gave fra Mulen, men fra et par bekendte:D
:confused
Det burde saft susme have været et plaster på såret til dig - :D:D: fra Mulen.
Øv - nu står verden ikke længere :D:D:D

Ville have været en fantastisk reklame for Mulen - vi gør noget for vores "utilfredse" kunder og forsøger at rette op igen. :D:D

Ninja 02-11-2012 22:58

Jaaa, så havde der da været noget ved at få fejl i sine ordrer:D:D

Nææ, det var sgu fra nogle andre, hihihihi.......jeg har vist kun lige mit TWIST påvej.:)

maruus 02-11-2012 23:27

Helenekr venter spændt på om du denne gang modtager hvad du har bestilt - ;)

Skuffende forventninger er ikke sjovt - og jeg er i gang med at skulle placere en ny ordre - også på tant og fjas batterier der skiller sig ud i mængden - men vil blive sørgerligt skuffet hvis jeg modtager noget jeg ikke har bestilt.

jeg gider ikke det bøvl - retur og reklamationer .
JEG HAR BETALT FORUD for at få de rigtige varer .
Og ønsker hvis udsolgt en meddelelse : I restordre - afsendes hurtigst muligt.

Så håber meget du ikke bliver " hmnnn " skuffet denne gang.

Ninja 02-11-2012 23:31

Nej, tror varen er i orden denne gang - det er jo det TWIST jeg skulle have haft sidst, men som var forvandlet til et eGo, som hun nu eftersender:)
Ego batteriet må jeg beholde som et plaster på såret.

Så det er fint nok.

maruus 02-11-2012 23:41

:D:D enig på den måde kan man vel samle sig uanede ressourcer :D:D Så vil væbne mig med tålmod - og reklamere hvis jeg får noget "nødløsning" tilsendt . :D

Ninja 02-11-2012 23:50

Neeej nødløsningen er som regel selve fejlen i ordren - det man får eftersendt, er det man rent faktisk bestilte og som står på ordresedlen:D

Meeeen vil hellere have det spiller første gang!!

Men ok, hvis jeg har bestilt 60 ordre, så har jeg heldigvis kun haft fejl i 3, men de kom så til gengæld inden for 2 mdr og lige i røven af hinanden:D

maruus 02-11-2012 23:59

Ordkløver :D eller -
er stadig taknemlig for at jeg på grund af dine
indlæg om e-damp lagde de forp..... smøger på hylden og fandt en erstatning der er lige så god .

Fortsæt endelig med dine fine anbefalingner, så fler melder sig under fanen. :D

HIP for Helenekr:D

Glæder mig til at se min læges ansigtsudtryk , når jeg på tirsdag sidder i en konsultation , efter blodprøvetagning på grund af forhøjet kolesteroltal ( jeg har brugt flere tusinde kr. til at blive smøger kvit)
kan fortælle at jeg er holdt op med at ryge, jeg DAMPER kun .

Ninja 03-11-2012 00:04

Jeps, men anbefalingerne pt er mere hen af Ebnferro shopping, er blevet rigtig glad for at handle hos dem...:)

Og neeeej, det er nu mere HIP HIP HIP HURRA for mand der oprettede tråden - jeg sad sådan set bare og dampede uden at fortælle andre om det:D

maruus 03-11-2012 00:30

:D:D:D ups - er også meget glad for MANDS indlæg som jeg lytter nøje til.

Ninja 03-11-2012 01:31

Også mig!!:D

Kæft hvor er vi Fredagspjattede, hva...hihihi:D


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:26.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension