K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   E-Damper (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=94)
-   -   E-cigaretter (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23175)

AAA 21-10-2012 14:54

hmmm
takker for svar .. det lyder som om jeg skal være glad for jeg kun købte 3 ce5 ..

mand 21-10-2012 16:37

Trea Og AAA.

Så er det ikke kun mig der er utilfreds med Ce5, det var faktisk godt at vide :D

som skrevet før så holder jeg mig nu til Ce4, sådan.

Helene.

Tak for koden til FA. den skal da prøves næste gang, skal da lige love for

du har handlet stort ind:eek: forventnings glæde er mange gange den største,

syntes jeg er blevet skuffet så mange gange med nye ting der er kommet

frem. men har nu kun hørt godt om VIVA.

Ninja 21-10-2012 17:32

Det er faktisk kun de to Vivi tanke der er nye - batteriet kender jeg jo, og baserne skal bare stå og hygge til jeg skal bruge dem.
Mangler stadig en del, men det kan først blive til Januar, for jeg har ikke penge før - så der kommer væger, mesh mm så ind.

Og JA, husk rabatkoden, den giver pænt!

Citat:

Oprindeligt indsendt af AAA (Send 245536)
hmmm
takker for svar .. det lyder som om jeg skal være glad for jeg kun købte 3 ce5 ..

Neeeej, de CE5 er fine!!
Den eneste forskel på CE4 og CE5 er vægerne - i CE5'erne sidder de bare inde i coilen, hvor de på CE4 sidder uden på coilen. Vision - producenten af CE4 og CE5 har udelukkende, lavet 5'erne til de kunder der har brokket sig over at de ikke gider glo på at vægerne sidder splattet ud på glasset:D
- os der har dampet i længere tid, har jo været vant til at vægerne var helt korte, så da de gik over til at lave dem med lange væger, var vi flere der brokkede os. Derfor CE5 med indvendige væger - og en peptalk om, at de brugere der ikke kan lide lange væger, sagtens bare kan klippe fletningerne af på trunterne og dampe med korte væger igen.....eller, købe CE5'erne.

DOG synes jeg også at CE5'erne er nøkket mildere end 4'erne, men dampen er så omvendt fyldigere på 5'erne, men jeg synes ikke den ene som sådan kan udelukke den anden. De er gode på hver deres måde, og med variabelt volt, kan man alligevel godt få sit halskrads.....

jasch 22-10-2012 13:17

Dagens smil:

Hvis nu gravide rygere går over til de nye her elektroniske cigaretter.

Får vi så flere damp-børn ??

mand 22-10-2012 14:35

Det betyder ikke noget for mig at væger kan ses, og den behøves heller

ikke at give så meget damp at du ikke kan se dig selv :D

jeg vil have en god smag og lidt damp, hvad er der ved at den er god

til damp, og man så ikke kan smage noget, så behøves man ikke at kommer

aroma i..

Jeg elsker min CE4 :D:D:D:D:D

Ninja 22-10-2012 14:52

Og jeg klipper altid vægerne korte, synes de er lettere at rengøre på den måde - jeg elsker også mine CE4'ere højere end mine CE5'ere, det indrømmer jeg gerne......men jeg går ikke i ''damp'' hvis jeg kun har CE5'ere.

Nu håber jeg at Vivi bliver et længerevarende kærlighedsforhold, men er hun mig utro eller bare truer med at brænde mig af, så ryger jeg tilbage til CE4'erne....

Ja, den var meget go' Jasch....:D

mand 22-10-2012 16:33

Ha ha Helene, ja den var faktisk rigtig god :eek:

har kun hørt godt om hende viva, har hørt lidt her på det sidste at hun er BI,

hun er både til mænd og kvinder.

men du må jo svare på om hun er god, ikk Helene :kram:

Ninja 22-10-2012 20:35

Jeps, jeg kommer lige med en anmeldelse så snart jeg har prøvet hende af (et held hun er BI):D

:kram:

stribe 23-10-2012 11:51

hjælp søges

jeg er blevet vild med bubble gum mint 24 mg..

men ak det er udsolgt i butikken pt og de vidste ikke præcis hvornår de fik den hjem igen - tyskland,...

nu har jeg brugt mange timer på at finde den,men har opgivet..
er der nogen der kender den el.ved en side hvor jeg ka finde det..

jeg bruger ego 4...

på forhånd tak
stribe

jeg havde ikke set en spurgte mig hvor jeg handlede i tyskland..pt er det i fordepark.de men jeg står i butikken og prøver mig lidt frem..1o ml..5 euro..sættet ego..med ipfonelader mv..3o euro for..
har lige været i tjekkiet,der fik de der væskebeholdere der sidder på cigaretten til 24 kr stk..i 2 forskellige størelser..

ka godt være mine ting er lidt dyre,men det er jo stadig billig iforhold til mine grøønne lock..er ikke gået helt væk endnu,men køber ikke flere..ruller selv..'
ka godt li butikken i flensborg da de har en masse at vælge ..op til 24 g.nikotion..

er lidt bange for udenlandske hjemmesider - men er nok bare en kylling..

alletiders vi ka hjælpe hinanden m.det her også.


mvh stribe

undskyld web det blev til 2 indlæg itræk..har ikke lært at lægge 2 indlæg sammen

Ninja 23-10-2012 16:23

Jeg handler for det meste herinde - og denne tyggegummi er rigtig god!!

20 ml for ca 33 kr, denne er så på 18 mg nikotin

http://ebnferro.com/e-vloeistoffen/a...ml-80-pg-20-vg

Portoen er gratis - kig rundt på siderne, de har også andre producenter derinde af rygevæsker, måske er der flere bobblegummier med højere nikotin.

Pink-mule har også fået den rygevæske.

- og dejligt at se dig her inde Stribe, jeg har faktisk savnet dig:kram:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:24.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension