K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   E-Damper (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=94)
-   -   E-cigaretter (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23175)

mand 22-06-2012 19:22

Har kigget lidt med på sidelinien,

ja det gør jeg, jeg tager drip tip af ( den man suger i )

varmer lidt vand, sådan at jeg lige kan have en finger der i,

så smider jeg hele ce4 eren i en lille skål med det varme vand,

når den har lagt der 5 minutter så tager jeg den op og puster

i den tynde ende og kommer den så i vandet igen i ca 5 minutter,

tager den så op igen, puster igen i den, lader så en lille stråle

fra vandhanen skylle den igennem, og puster og skyller,

puster så for sidste gang, går udenfor og slår

den, som du skrev helenekr, lige som et gammeldags termometer

en 4-5 gange, så skal den tørre i et par dage ( har haft en til at ligge

ude i solen ) så tørrer den rigtig godt, men 2 dage skal den tørre ,

så er den som ny, det er derfor man skal have et par stykker ce4

til at ligge.

dudde 22-06-2012 19:30

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 230070)
Dudde, lige da jeg kiggede herinde på dit profilbillede/avatar, så lignede det sådan et røntgenbillede af et par lunger, så jeg skulle liiige kigge en ekstra gang, for at se det var en engel ved vandet:D
- første tanke var, OKAY, måske er der noget galt med lungerne og det er derfor et rygestop er krævet:D

2½ døgn, woooooooow....og helt uden at lide:D:kram:

Ha ha, Helene.... nej, der er intet galt med min lunger (så vidt jeg ved). MEN jeg har røget i ca. 33 år, så nogen skade har det vel gjort ;)

Det der undrer mig mest er, at jeg ikke har købt en e-cigaret for at holde op med at ryge. Jeg syntes bare at det lød rigtig interessant og ville prøve det. Så jeg har altså ikke besluttet mig for, at holde op med at ryge.... og er overhovedet ikke motiveret, MEN alligevel har jeg ikke røget siden jeg modtog min e-cigaret :D Og det er da bare utrolig dejligt.... også for min familie :)

Jeg vil ikke udelukke, at jeg - ind imellem - kan finde på at ryge en cigaret, men som sagt har jeg endnu ikke haft lyst til det :)

Ninja 22-06-2012 19:31

Dejligt, mand....med en beskrivelse.

Men så ser det ud til at AAA bare skal lade sin tørre, efter at have pustet overskydende væske ud.

Man kan måske speede tørringen lidt ved at bruge varmeapperat, eller lægge den på komfuret hvis ovnen alligevel køre, eller måske føntørre den lidt...............:confused:


:D

Ninja 22-06-2012 19:36

Citat:

Oprindeligt indsendt af dudde (Send 230076)
Ha ha, Helene.... nej, der er intet galt med min lunger (så vidt jeg ved). MEN jeg har røget i ca. 33 år, så nogen skade har det vel gjort ;)

Det der undrer mig mest er, at jeg ikke har købt en e-cigaret for at holde op med at ryge. Jeg syntes bare at det lød rigtig interessant og ville prøve det. Så jeg har altså ikke besluttet mig for, at holde op med at ryge.... og er overhovedet ikke motiveret, MEN alligevel har jeg ikke røget siden jeg modtog min e-cigaret :D Og det er da bare utrolig dejligt.... også for min familie :)

Jeg vil ikke udelukke, at jeg - ind imellem - kan finde på at ryge en cigaret, men som sagt har jeg endnu ikke haft lyst til det :)

det kan være du får det ligesom mig (jeg må også gerne ryge almindelige), men de smager mig simpelthen så dårligt, at jeg gør alt for at undgå dem....

Jeg siger dig, den dagd u tager et hiv af en smøg, så vil du bemærke at der slet ikke er røg i sådan en fætter, og at smagen minder om os fra udstødningsrør...og at det også smager af det samme.:eek:

Personligt skal jeg være VIRKELIG desperat for at ryge sådan en almindelig smøg, og være udgået for enhver væske, før end jeg tænder sådan en....og det er frygteligt at den ryger af sig selv, det sviner og lugter....:D

dudde 22-06-2012 20:21

Det er jo bare den bedste sidegevinst, Helene...... at man ikke længere gider ryge alm. smøger ;)

Damp er kommet for at blive..... ligesom dét der internet :D :D :D

Bananen 22-06-2012 20:30

Takker til Florken og AAA selvom i uenige, spørgsmålet kommer af jeg faldt over en af stigs videoer, og tænkte HOLD DA OP den lang 
Men er jeg den eneste der ikke kan se det billede supersus skriver hun har lagt ud 
Jeg har nemlig store problemer med de navne på div. dele som i andre slynger ud i flæng, og kan se at der mange andre, der har de samme problemer med hvad delene hedder og hvad de bruges til, så det kunne virkelig være fedt med et billede der fortalte hvad hedder hvad, og hvordan bruger man den, i stedet for som det er nu
HVAD BRUGES DENNE DEL TIL, SAMT HVOR STAMMER DEN FRA 
med Piet Van Dors

Ninja 22-06-2012 20:46

Jamen, Bananen, når du fx er inde på pink-mules hjemmeside, så kan du jo se alle delene og se hvad de hedder, og hvad de skal bruges til.....det er på den måde jeg selv har fundet ud af det + at jeg har set en masse videoer på Youtube om e-cigaretter.
Det er sådan noget der kommer med tiden, synes jeg....

Synes ikke rigtig jeg kan finde nogen sider hvor man gennemgår alle delene, desværre. Måske kan andre finde noget.........hmm.

thyradanebod 23-06-2012 10:17

Hjælp!!
 
Nu er det mig der har brug for hjælp.
Jeg, som ellers er garvet e-cigaret damper har også købt et sæt CE4. Det kom allerede i går efter at være bestilt tirsdag, så det er hurtigt.

Jeg satte med det samme begge batterier til opladning, og efter et par timer gik opladeren fra rød til grøn.
MEN DE VIRKER IKKE! Er det mig der trykker forkert på knappen? (jeg er jo vant til Tornado tank) Der sker ikke nul og en dut andet end at batteriet blinker et par gange uden at der kommer damp ud???

Jeg tror ikke det er fordi der ikke er forbindelse. Når jeg atter sætter den til opladeren, er denne rød og batteriet blinker blåt et par gange. Efter et par min. lyser opladeren grønt og batteriet blinker igen et par gange blåt

Heldigvis kunne jeg sætte clearomizerne til mine Tornado batterier og de virker fint - selvom der ryger lidt væske ud af toppen hvis man lægger dem ned.

Så please hjælp én af jer - tak!
mvh. Thyra:(

frup 23-06-2012 10:50

Citat:

Oprindeligt indsendt af thyradanebod (Send 230172)
Nu er det mig der har brug for hjælp.
Jeg, som ellers er garvet e-cigaret damper har også købt et sæt CE4. Det kom allerede i går efter at være bestilt tirsdag, så det er hurtigt.

Jeg satte med det samme begge batterier til opladning, og efter et par timer gik opladeren fra rød til grøn.
MEN DE VIRKER IKKE! Er det mig der trykker forkert på knappen? (jeg er jo vant til Tornado tank) Der sker ikke nul og en dut andet end at batteriet blinker et par gange uden at der kommer damp ud???

Jeg tror ikke det er fordi der ikke er forbindelse. Når jeg atter sætter den til opladeren, er denne rød og batteriet blinker blåt et par gange. Efter et par min. lyser opladeren grønt og batteriet blinker igen et par gange blåt

Heldigvis kunne jeg sætte clearomizerne til mine Tornado batterier og de virker fint - selvom der ryger lidt væske ud af toppen hvis man lægger dem ned.

Så please hjælp én af jer - tak!
mvh. Thyra:(

Har du prøvet at trykke 5 gangehurtigt efter hinanden? Det er sådan man tænder den og/eller slukker den

thyradanebod 23-06-2012 11:18

Citat:

Oprindeligt indsendt af frup (Send 230182)
Har du prøvet at trykke 5 gangehurtigt efter hinanden? Det er sådan man tænder den og/eller slukker den

TAK Det var det der skulle til. Jeg kommer nok kun til at slukke den om natten.:D

Nogen der ved hvor længe batteriet holder hvis man ikke slukker? 1300 mah
mvh. Thyra


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:05.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension