K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   E-Damper (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=94)
-   -   E-cigaretter (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23175)

SmallAngel 09-07-2013 17:17

Det er jo rent guldkorn! Taenk sig jeg havde aldrig taenkt mig til at der var saa meget videnskab i det emne da jeg som tidligere skrevet altid bare har koebt faerdigblandet RY4.. ;) Tusinde tak allesammen..

Ninja 09-07-2013 17:45

Jaaaee, der er mange fine guldkorn at hente, specielt hvis man tænker på selv at blande sine væsker.....eller generelt bare gerne vil vide, hvad det er man egentlig damper.

Det er en hyggelig og sjov verden.

I går kom min vicevært og bankede på min dør, han ville gerne låne en ''pakke smøger'' og rakte sin tomme tank frem til påfyldning - han have tabt sin rygevæske, men huske så, at jeg også dampede.......han fik RY4 som han aldrig havde prøvet før, og viftede begejstret med hænderne op mod mig, hver gang jeg så ham fra altanen. Han havde fundet en ny favorit:D

SmallAngel 09-07-2013 20:38

Den er simpelthen ogsaa min favorit gennem mange aar.. :)

Ninja 09-07-2013 21:17

- også min!!! Når alt andet fejler, så er der RY4 i tanken. SUPER væske.

Abraxus 10-07-2013 01:43

RY4?

Jeg havde købt et sæt til min mor. Men hun klager over at det smager parfumeret når hun damper den rene væske.

Har prøvet at tænkt over alternative smage. Men det vil jo være svært at få hende til at prøve når hun allerede er modstander.

Er der ikke et sted man kan købe prøver der indeholder både væsken, selve damp "rummet" og smagen?

jh 10-07-2013 10:19

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 277643)
- også min!!! Når alt andet fejler, så er der RY4 i tanken. SUPER væske.

Ja RY4 er god, jeg har en aroma fra mulen, fra dengang hvor de omflaskede deres aroma, så man kan desværre ikke se hvilket fabrikat den er.
Ærgeligt, for den var rigtig god, de andre jeg har prøvet er ikke nær så gode :(

Ninja 10-07-2013 13:06

Citat:

Oprindeligt indsendt af Abraxus (Send 277667)
RY4?

Jeg havde købt et sæt til min mor. Men hun klager over at det smager parfumeret når hun damper den rene væske.

Har prøvet at tænkt over alternative smage. Men det vil jo være svært at få hende til at prøve når hun allerede er modstander.

Er der ikke et sted man kan købe prøver der indeholder både væsken, selve damp "rummet" og smagen?

Damp rummet?? Har din mor den lille tank der udgør mundstykket?

Abraxus 10-07-2013 15:29

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 277695)
Damp rummet?? Har din mor den lille tank der udgør mundstykket?

Den der cylinder du propper væsken i, mellem mundstykke og batteri.

mand 10-07-2013 16:45

Jeg damper også kun tobaks smag og har prøvet rigtige mange smag fra forskellige producenter og er heller ikke til den søde smag, jeg fundet Virginia fra FA.

som passer mig rigtig godt, har dampet den i 6-7 mdr og kan kun anbefale den da den
ikke er sød i smagen, og modning er meget vigtigt.

SmallAngel 10-07-2013 17:13

Citat:

Oprindeligt indsendt af Abraxus (Send 277667)
RY4?


RY4 er en tobaksvariant med en anelse karamel.. Den er duper god, min favorit vil altid vaere den som Janty laver men Pink-Mule laver ogsaa en god faerdigblandet en.. :)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:40.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension