K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Beskæftigelsesankenævnets lægekonsulent (https://www.k10.dk/showthread.php?t=20547)

Lotte68 20-01-2012 21:12

Citat:

Oprindeligt indsendt af Karo (Send 205019)
Hej Lotte :)
I din sag, den søde lægekonsulent har klart været brugt af BAN som stråmand i sagen.

SB i nævnet kan ikke udtale sig om din funktionsevne, men det kan lægekonsulenten.

Men det ser ud til, at den læge skriver i sine vurderinger præcis det som BAN ønsker sig.

Hvis der ikke er blevet stillet konkrete spørgsmål til ham af BAN med henblik på vurdering af din funktionsevne, så hvordan i verden kom han ind i billede med sin vurdering af din sag.

Kommunen sender sagens akter til BAN og ikke til lægekonsulenten.

BAN lyver, ingen tvivl om det.

Ja absolut, de er da smækfulde af løgn.
Der er jo afsendt en klage over lægekonsulenten, en fællesklage til Niels Preisler, plus Ankestyrelsen og 3 ministre, og nu ryger den ud til pressen også, for nok er nok.
Nu vil Hr. Specialkonsulent Christian Krebs Lange pludselig ikke kendes ved lægekonsulenten Kim Engfred, for hvem vil kendes ved et ulovligt samarbejde med Doktor Død - og hans yderligere samvittighedsløse ulovlige virke hos BAN, det vil ingen nu hvor "dødssagen" er kommet frem igen, og mon ikke den lægekonsulent snart er ude af BAN, vi får se, pressen synes det er interessant, gad vide hvad BAN og Engfred siger til at tale med et par journalister....vi får se...

defrost 20-01-2012 21:44

Lige en thumbs up lotte68, for at afdække hvad der sker i kbhś kommune.

archibald 21-01-2012 01:19

Endnu en THUMBS UP
Læser det som ,at der endelig er "lys forenden af tunnelen" og der kommer fokus .
Det er jo ikke kun Kbh der er "problemer" med .

Vovse 21-01-2012 16:08

Citat:

Oprindeligt indsendt af defrost (Send 205041)
Lige en thumbs up lotte68, for at afdække hvad der sker i kbhś kommune.

Også herfra.:kram: :kram: :kram:

østerbro 21-01-2012 17:23

du er ikke alene
 
Citat:

Oprindeligt indsendt af defrost (Send 205041)
Lige en thumbs up lotte68, for at afdække hvad der sker i kbhś kommune.

jeg fandt et link til making a noise in this world

Making a noise in this world
Making a noise in this world
You can bet your ass
I won't go quietly
Makin' a noise in this world
http://www.youtube.com/watch?v=3zQ72...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=qmIst-c0tks

Mumrik 21-01-2012 18:50

Tro mig, jeg har ikke styr på så meget, prøver at holde hovedet højt, da jeg har meget hjælp til skrivning og med mine papirer.
Men indimellem roder det hele rundt og der er bare papirer over det hele og jeg kan intet finde - så har jeg bare lyst til at brænde hele stakken af papirer, når det hele virker alt for uoverskueligt.
Der er konstant et eller andet papir jeg skal bruge og pludselig ikke kan finde i stakken af uoverskuelighed.

Fik hjælp til at lave en mappe og fik samling på tingene, men så meget mere er kommet til, så nej jeg formår ikke så meget, men det hjælper langt hen ad vejen med den hjælp jeg får.

Jeg kan dog ikke undgå at skulle være med på sidelinien i sagen mere eller mindre konstant når der skal skrives osv. hvilket har forværret min degenererende sygdom yderligere, og samtidig har givet mig alvorligt Jobcenter stress med forhøjet blodtryk og brystsmerter.

Hvis din sag bliver lige så grotesk har jeg en masse info, har jo lært meget
undervejs, så sig endelig til når/hvis det er.


(Ved ikke lige helt, hvordan man kopierer indlæg, så det kommer i sådan en blå boks...)

Men Lotte det er alligevel helt imponerende, så godt styr du har på din sag, uanset hjælp eller ej :p

Hvis/når jeg kommer dertil, vil jeg rigtigt gerne benytte mig af dit tilbud, da jeg ikke er så meget inde i paragraffer og sådan noget, og så tror jeg egentlig også, at jeg er alt for "pæn", når jeg anker :D

Ha' en god aften :)

Kh Mumrik

Vovse 21-01-2012 22:57

Citat:

Oprindeligt indsendt af Mumrik (Send 205161)
(Ved ikke lige helt, hvordan man kopierer indlæg, så det kommer i sådan en blå boks...)

I nederste højre hjørne af indlæggene står der "quote", prøv at klikke på det.:)

Mumrik 22-01-2012 01:50

Citat:

Oprindeligt indsendt af Vovse (Send 205195)
I nederste højre hjørne af indlæggene står der "quote", prøv at klikke på det.:)

Tak Vovse :D

Kh
Mumrik

Vovse 22-01-2012 11:35

Citat:

Oprindeligt indsendt af Mumrik (Send 205202)
Tak Vovse :D

Kh
Mumrik

Det var så lidt.:kram:

Lotte68 26-01-2012 02:44

Citat:

Oprindeligt indsendt af defrost (Send 205041)
Lige en thumbs up lotte68, for at afdække hvad der sker i kbhś kommune.

Mange tak. :kram:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:57.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension