K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=28)
-   -   angst før møde med kommunen (https://www.k10.dk/showthread.php?t=18129)

MTVRV1 01-06-2011 08:25

angst før møde med kommunen
 
skal til møde i dag på kommunen omkring arbejdsevne, for første gang i 2.5 år
har en diagnose på angst og får medicin mod det
men F... det hjælper ikke en meter i dag
burde faktisk ikke være angst overhovedet
da alt lægefagligt er på plads og min sag er lukket
så kommunen kan ikke sende mig videre i systemet
de bliver nødt til at tage en beslutning inden længe
det jeg dog frygter er en ny arbejdsprøvning. Vil rigtig gerne kunne arbejde
men den sidste arbejdsprøvning fik jeg det dårligere efterfølgende
også efter den stoppede og det er ikke blevet bedre på nogen punkter
tværtimod

mit problem igennem det kommunale systeme har været mine diagnoser
har 9 i alt. Så det har været rigtig svært først at få belyst dem
dernæst om der er behandlingsmuligheder.
det har taget næsten 9 år i alt
men har arbejdet i 6 år med sygdom, men hvor det løbende er gået ned at bakke.

ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg
men håber for en gangs skyld, jeg kan få en positiv dialog
er dog aldrig blevet behandlet dårligt på nogen måde
Nej problemet er der ikke har været nogen dialog
det kender de fleste nok til

onmyway 01-06-2011 08:34

Hej MTVRV1

Hvor jeg dog bare føler så meget med dig, så jeg sender dig en hel masse tanker og :kram:

Nej, det angst er desværre ikke noget man selv kan styre, for så gjorde vi det jo, for det er rædseldfuldt at have det som du har det nu, kender det så udmærket.

Jeg skal også i arbejdsprøvning på et tidspunkt, jeg kender ikke engang datoen, for det er slet ikke planlagt endnu, men bare tanken, så går jeg helt i selvsving, fordi jeg selv er helt klar over hvor lidt jeg kan klare. Bare dog "de kloge hoveder" ville lytte til os, og ikke kun en masse fagpersoner, for vi kender ofte os selv rigtig godt efter alle de besværligheder, vi har været igennem.

Jeg håber du får en rigtig god og givende samtale i dag :D

Du skal i hvert fald have rigtig mange gange held og lykke fra mig :kram:

LUM 01-06-2011 09:00

:kram: :kram: :kram: :kram: :kram::kram:

Kan ikke andet end give dig 5 trillioner af disse.

Jeg kander jo følelsen, lidt for godt, og kan kun håbe for dig at du får en positiv oplevelse for det er bare SÅ!!! så vigtigt.

Håber du har en med dig der kan støtte dig (men mon ikke?)

Du får lige 5 trilioner :kram: mere

Karo 01-06-2011 09:01

På trods din angst skal du tage vare på dig selv og på din sag. Du ved hvor du stå og det er vigtigt. Du ved også hvad du kan forvente af kommunen, og det er også meget vigtigt.

Jeg er ikke en af dem som har ond af sig selv, men alligevel kan jeg se i dag hvor sårbar jeg har været uden alt den viden om systemet, den gang jeg gik i løvens gab. ( jobcenters kløver ), den viden har du, derfor står du stærk.

Som jeg læse din historie, så du er helt afklaret med dig selv og din situation, her mener jeg at du kender dine begrænsninger og barrierer og jeg tror at du er en af dem som vil og ville have gjort alt for at vende tilbage på arbejdsmarked men samtidigt ved, at du er ikke i stand til at gøre det på grund af dine sygdomme.

Stå fast ved det under mødet med din sagsbehandler.
Pøj, pøj. ;)

c.l.e.o. 01-06-2011 09:15

jeg vil også sige pøj pøj til dig,og tror på at du kommer godt igenmen dagen.

du kender dine retigheder og pligter,og du har dine papir iorden det kan da ikke gå galt .

Ønsker dig et godt møde,og skriv lige igen hvordan det gik,kan slet ikke forestille mig at du skal ud igen.

popiae 01-06-2011 09:52

Held og lykke med mødet.

VH Popiae

FrkNorden 01-06-2011 10:34

Åhhh ha... Rigtig meget held og lykke.:kram:

Man burde jo forvente at din sag er lige til højrebenet, men vi har godt nok set mange "højrebens sager" den sidste tid, der er afvist.:mad:

Jeg håber det er ved at være ved vejs ende for dig MTVRV1 - de KAN da ikke forvente du kan fortsætte længere - og slet ikke når de ved du skal flytte på bosted....

Ser frem til en POSITIV opdatering - krydser alt for dig....:kram:

Enteneller 01-06-2011 10:37

Hej Mtv,

Ja held og lykke med det. En evt. arbejdsprøvning for dig taler da om noget for en kontra incidering fra dine læger. Du skal altså ikke få det værre. Alternativt må det blive et støtte center eller hvad der nu findes og så må det være nok med en uge eller 2 for at slå fast hvor din arbejdsevne ligger.

:kram::kram: fra vennerne, som jeg lige sad og tænkte på at vi jo har mange af her på K10 : Dejligt.

blj 01-06-2011 10:47

pøj pøj håber du klare dig godt
kender selv til at være varm i hænder til møde med sagsbehander og de er jo ikke efter min mening nogen impati = forståelse - indlevelse even over for os men §§§§§§§§§§§§§§§§ det ene og det andet god kamp

Vovse 01-06-2011 11:28

Jeg vil ønske dig rigtig meget held og lykke.:kram:

Og så kan jeg betro dig, at selvom man ikke lider af angst, så kan nerverne stå rigtig meget på højkant før et møde med kommunen.:eek:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:31.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension