K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Det går ad ******* til! (https://www.k10.dk/showthread.php?t=15388)

gunvor 22-11-2010 23:03

Det går ad ******* til!
 
Jeg sidder her og ønsker min tilværelse er meget helt anderledes end den er. At jeg var i job, og udførte den funktion, som jeg faktisk er god til. Men ved jeg pt. ikke kan klare det, måske kommer jeg ikke til det.

Ønsker jeg kunne skrue tiden tilbage, og jeg ikke ville være, der hvor jeg er nu. Det kan jeg ikke, og lige føler jeg ikke, at jeg kan bruge mine erfaringer konstruktiv.

Der er intet konstrukitiv i sygedagpengesystemet, jeg har hverken fået tid el. anerkendelse for det jeg selv har iværksat for at få det bedre el. heller er jeg mødt tiltag, som har hjulpet mig på vej. Jeg bliver hele tiden sat flere trin tilbage pga. af systemets tiltag.

Tværtmimod, er jeg ligesom mange andre blevet mødt med kassesystemet, hvor det handler om penge/kasser fremfor mennesker, og det der er bedst for at jeg ingen kommer tilbage på arbejde. Men ikke mindst hvordan og på hvilke vilkår.

Jeg har fået afslag på forlængelse af sygedagpenge, men har udmærket hjælp fra min fagforening. Men systemet virker total rigidt, og ikke fuldstændigt indifferent overfor, hvad der så skal ske. El. hvordan jeg bedst kommer på fode.

Ved ikke om hvem der holder længst mig el. systemet? Der er sikkert intet nyt i dette for mange af jer. Vi er sikkert mange i samme båd, men det gør ikke "båden" bedre.

Lige nu orker jeg ikke mere systemet, men håber jeg igen kommer op på "kampniveauet".

Wodpoulsen 22-11-2010 23:23

Kæmpe kram til dig.
Føler ligesom dig pt.
Giv dig selv lov, at være ned lidt tid, og så på den igen..:kram:
Vi kan desværre ikke andet.

Karo 22-11-2010 23:33

Citat:

Oprindeligt indsendt af gunvor (Send 135679)
Der er intet konstrukitiv i sygedagpengesystemet, jeg har hverken fået tid el. anerkendelse for det jeg selv har iværksat for at få det bedre el. heller er jeg mødt tiltag, som har hjulpet mig på vej. Jeg bliver hele tiden sat flere trin tilbage pga. af systemets tiltag.

Ja, sådan føles det :(

ladybird 22-11-2010 23:41

også kram herfra

PiaCP 23-11-2010 10:04

:kram::kram: til dig ...
desværre er det hverdagen for de fleste af os - herinde:kram:

Gizmo 23-11-2010 10:33

Stort :kram: herfra.

Thelma 23-11-2010 10:44

Hej Gunvor.

Åh for søren da, med det sygedagpenge system.

en masse :kram:kram til dig.

hilsen Thelma.

gunvor 23-11-2010 20:02

Hej Alle.

Tusinde tak for kram og ord på den trælse vej!

Og ja, det er vist tid (igen) til at være helt nede, hvor man føler håbløshedens afmagt, da det i mit tilfælde ikke handler om sjuk i stor forstand (læs ikke indvirkning på sagen), men den massive kassetænkning, som kommunerne fik værktøj til at tidl. beskæftigelseminister ved hans sygedagpengereform og mantra omkr. at arbejde gør én rask i 2008. Og hvor det nu også er alm. at SB'er bruger udtrykket: "du er faldet i et hul" el. "kontanthjælpshullet". Hvis man så hører hjemme der, og ikke bare falder i et hul i vejen.

Alt for mange mennesker i DK ved ikke, at det er sådan MEDMINDRE de selv har prøvet det el. de har familie, der har har været hakkemaskinen.

Ved ikke om jeg får energien til nogle af mine ideer til, at få råbt DK op omkr. denne praksis, som nu har foregået alt for længe!


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:54.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension