K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang fleksjob (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Erfaring med Frederiksberg kommune (https://www.k10.dk/showthread.php?t=15014)

ping 02-11-2010 10:03

Erfaring med Frederiksberg kommune
 
Jeg er netop startet i arbejdsprøvning, som skal forløbe de næste 12 uger. Sendte min ansøgning i maj, så der er jo allerede gået noget tid.

Mit spørsmål går på om der er andre herinde der har været i arbejdsprøvning ved Frederiksberg Kommune? er sendt til anden aktør; ITK2. Når de har lavet en rapport over forløbet sendes den til kommunen og de overtager sagen igen. Hvor lang tid går der fra de har den til der falder en afgørelse? Ved godt der er krav om behandlingstid, men som denne side bekræfter gang på gang, bliver de sjældent overholdt.

Vil bare gerne have et praj om hvad jeg kan forvente:confused:

Håber der er nogen der kan hjælpe.

L.S. 02-11-2010 10:12

Sagsbehandlingstider
 
Check kommunens hjemmeside, for de LOVPLIGTIGE sagsbehandlingstider.

Ring op og få den, såfrem den ikke står på siden.


I samme sekund den eventuelt er overskredet, så gør det til en del af din ugentlige jobbskrivelse, at ringe hver mandag og tordag, for høfligt at høre, hvordan det går med sagen.

Det er de tavse og ydmyge, der kommer nederst i bunken og bagerst i køen. ;)

Helle Smith 02-11-2010 12:15

Jeg må desværre fortælle at jeg har meget dårlige erfaringer med Frb komm.

Jeg har været hele møllen igennem FLERE gange, både med aktivering, arbejdsprøvning og anden aktør, anden aktør HKI, var jeg hos 2 gange, førsate gang 12 uger, der blev min sag VÆK fra kommunen, da HKI havde sendt den retur, så gik der lige et par år med det, anden gang var jeg "kun" til vudering (samtaler, udredning) og der tog det vel nogle måneder inden de havde samlet alle papir som de igen sendte til kommunen og så gik der vel 5 måneder til jeg fik pension, alt i alt tog min sag sådan ca 6 år.
Håber virkelig du er meget mere heldig end jeg var!!!

L.S. jeg var hverken tavs eller ydmygende TVÆRTIMOD!! og alligevel var Frb komm under al kritik, jeg kender desværre til flere i kommunen der har oplevet det samme :(

L.S. 02-11-2010 12:52

Citat:

Oprindeligt indsendt af Helle Smith (Send 131438)
!

L.S. jeg var hverken tavs eller ydmygende TVÆRTIMOD!! og alligevel var Frb komm under al kritik, jeg kender desværre til flere i kommunen der har oplevet det samme :(

Jeg korrigerer lige mig selv: det er de tavse og ydmyge der kommer ALLERbagerst i køen :p

Godt du protesterede! mod Frb. kommune, altså.
Det er bare ikke nok at råbe - man skal også råbe på de rigtige steder...

Helle Smith 02-11-2010 12:58

Citat:

Oprindeligt indsendt af L.S. (Send 131450)
Jeg korrigerer lige mig selv: det er de tavse og ydmyge der kommer ALLERbagerst i køen :p

Godt du protesterede! mod Frb. kommune, altså.
Det er bare ikke nok at råbe - man skal også råbe på de rigtige steder...

Ork! jeg har næsten været penneven med den tidligere borgmester, samtlige byrådsmedlemmer og div ledere af div afdelinger uden det har hjulpet... men nu har jeg mit på det tørre HVIS man kan sige sådan, og jeg FRYGTER ikke kommunen mere hvilket nok er det allerbedste ved min pension :)

L.S. 02-11-2010 13:16

Citat:

Oprindeligt indsendt af Helle Smith (Send 131452)
Ork! jeg har næsten været penneven med den tidligere borgmester, samtlige byrådsmedlemmer og div ledere af div afdelinger uden det har hjulpet...

Det er det jeg mener - det er ikke nok at råbe, man skal også råbe DE RIGTIGE STEDER ;)

Tillykke med at du har fået ro på - især hvis dit foto er nyt - børn skal da passes af deres forældre :)

Helle Smith 02-11-2010 15:01

Citat:

Oprindeligt indsendt af L.S. (Send 131458)
Det er det jeg mener - det er ikke nok at råbe, man skal også råbe DE RIGTIGE STEDER ;)

Tillykke med at du har fået ro på - især hvis dit foto er nyt - børn skal da passes af deres forældre :)

Det er nu mit barnebarn :)

mine er hhv 15 ½ og 32 :)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:44.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension