K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   hvor meget kan kommunen sige man skal af behandling (https://www.k10.dk/showthread.php?t=31826)

kroner 12-11-2015 14:04

hej

jeg har været ved en andet sted i sygehusvæsnet den journal jeg fik der fra kunne min bisidder og jeg kun genkende meget lidt af
skrev min version af sagen til og bad og om få det tilføjet

har fået det retur nu og nu spørger jeg meget dum ?
skal de ikke tilføje min version de har om formuleret det så det lyder som om jeg misforstår det hele ( de har omskrevet det hele)

lige da jeg fik det ind af døren i dag
havde jeg det sådan nu opgiver jeg kampen

men nu...... nej det vil jeg ikke finde mig i er så nu er jeg ja undskyld m så hidsig

jeg ved ikke hvad jeg skal lave for ikke og ødelægge noget

hvad gør jeg nu min journal passer jo stadig ikke

gisne 12-11-2015 14:22

De må ikke slette gamle notaler i din sygehusjournal.

De burde have lavet et notat om at der er fejl og at der er henvendelse fra dig.

Med mindre at de ikke er enig med dig og derfor ikke vil skrive at der er fejl i journalen og kun vil skrive at du har henvendt dig

Du kan ikke bestemme hvordan de skriver det ind i din journal, eller om de i det hele taget skriver det ind. Men er det graverende fejl, kan det måske være en god ide at snakke med din egen læge og få vedkommende til at skrive et notat om at det i den anden journat er forkert.

Det kan så evt. Sendes til sygehuset, jobcenter eller hvor det er du har brug for at journalen bliver rettet

kroner 13-11-2015 15:22

hej gisne

tak for svar

ja var godt klar over de ikke må rette/ slette i noget der er skrevet

de har indrømmet det er fejl det der er skrevet

det jeg mene med det er, de omskriver det jeg har skrevet så meningen bliver helt modsat

har skrevet til læge at det han har fået, kan jeg ikke helt genkende efter hvad jeg fik og vide der så næste gang vi ses skal vi lige have styr over der

så må vi se hvad han vil

bare svært, nu vil gøre opmærksom på en fejl også må ikke alligevel sådan oplever jeg det

kroner 06-01-2016 12:19

Hej undskyld ved godt ikke noget med det her jeg har gang i at gøre men er det bare mig eller et der noget galt med siden her

Kan ikke via com komme på

kun via en låne telefon og søger jeg på noget her får jeg hhtp 40 et eller andet fejl

Hvad gør jeg fejl - laver galt

kroner 18-02-2016 11:39

hej

noget jeg ikke helt kan finde ud af om er rigtig

men på min tillige arbejdssted de skulle sende ferie penge med mig da jeg tjekker skat den anden dag er de indberettes som alt løn,

er det ok

og jeg står som ansat 3 mdr længere end jeg var vil det have noget og sige nogle stedet

stampe 18-02-2016 14:04

Citat:

Oprindeligt indsendt af kroner (Send 324485)
hvis man søger agtindsigt

bliver man så "upopulær" hos kommunen

og gør sig sag ringer stillet??

er lidt bange for at søge det

Det skal du ikke være bange for.

Det kan jo også vise, du er engageret i din sag.

Det er helt normalt at søge aktindsigt og du kan anvende formular her på sitet.

kroner 18-02-2016 23:17

hej stampe


tak for dit svar

har fundet de formular

kroner 29-02-2016 12:39

Citat:

Oprindeligt indsendt af kroner (Send 338472)
hej

noget jeg ikke helt kan finde ud af om er rigtig

men på min tillige arbejdssted de skulle sende ferie penge med mig da jeg tjekker skat den anden dag er de indberettes som alt løn,

er det ok

og jeg står som ansat 3 mdr længere end jeg var vil det have noget og sige nogle stedet

_--------------------------------------

Er der nogle der ved om man må sige nej tak til mentor ? Hvis hvor meget vil det gå ud over mig

kroner 11-03-2016 06:59

hej har så lige fundet ud af at kommunen har hentet lægeligt papir uden min samtykke er det noget jeg skal spille energi på

udover jeg føler mig trådt på og gjort til grin og meget gal over de gik bag min ryg

stampe 13-03-2016 16:19

Har du tidligere givet en samtykkeerklæring?

Ellers må du jo spørge ind til det.

Men ofte kommer en sag ikke rigtigt videre, hvis oplysninger ikke kan indhentes.

Held og lykke.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:12.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension