K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   K10 lukker (https://www.k10.dk/showthread.php?t=10155)

Hejdien 12-10-2009 16:46

K10 lukker
 
Så lykkedes det endelig at finde en server der ser ud som om den kan magte K10`s størrelse, men i forbindelse med flytning af server bliver det nødvendigt at lukke for K10 og der kan gå op til 48 timer før vi er tilbage igen ...

Det kan ikke siges nøjagtigt hvornår lukningen kommer men det bliver meget snart, der mangler lige et par små detaljer inden lukningen bliver nødvendigt, så gå ikke i panik når du ser vi er lukket, vi vender tilbage med en bedre server med mere plads og mere stabil og meget hurtigere..

Huldra 12-10-2009 16:54

pyh,, det bliver da svært at undvære.... hold da op.. men hvor er det godt at det lykkes at få bedre muligheder for siden.
håber det går som smurt og planlagt..

Ninja 12-10-2009 16:58

Ja, og husk på det nye site, at lige gøre opmærksom på, hvad vi må skrive om - og hvor ligegyldige nogle emner må være. Man vil jo meget nødigt være til besvær:D

:kram:

Hejdien 12-10-2009 17:01

Tro mig Huldra det gør vi også , men de virker nu ganske effektive dem k10 flytter til og indtil videre er der en rigtig god service fra dem mange mail mellem web og dem (og så får han jo lige styrket sin skole engelsk ) ... men bare det at få en stabil hjemmeside der ikke knirker i hastigheden hele tiden og som kan rumme mange flere indlæg er hele ventetiden værd :D

jsn 12-10-2009 17:09

K10 lukker

Det kan du da ikke skrive i en titel på en tråd, man får jo hjertebanken af sådanne grimme ord.!:D

Puhaaaaa.;)
Men godt at se at der er kommet en ny server.

Mvh.
Jsn

Suncil 12-10-2009 17:11

Bliver dejligt:D

Men var lige ved at få et chock over overskriften, godt man læste videre. :D

Jamen vi skal nok vente med spænding på I kommer tilbage og kan der ikke tælle et ur ned, så man kan se hvornår k10 kommer igen.;):p

:kram:

buster 12-10-2009 17:25

HELT ÆRLIGT, der var du da liige skyld i at jeg fik kaffen galt i halsen med sådan en overskrift :eek::D

SKØNT at høre i har fundet en løsning og glæder mig til et snarligt gensyn m k10 og alle dens skønne brugere :kram:

solsikke 12-10-2009 17:46

Hold da op, da var jeg da lige ved at få hjertestop:( Sikke en overskrift Hejdien - du kan da få en op af stolen:)

:kram: Solsikke

Ragdoll 12-10-2009 17:49

Alletiders....
 
....det glæder mig at vi får en ny server. Håber ikke det bliver alt for meget arbejde for Web at ordne det hele. Glæder mig til det nye forum :D

:kram:

Ragdoll

Ninja 12-10-2009 18:34

Ja Hejdien kunne få job (fleksjob hahaaa) som journalist på Ekstrabladet med den slags overskrifter........


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:06.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension