K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Manglen på Fleksjob (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Godkendt til flexjob ! (https://www.k10.dk/showthread.php?t=4875)

andi1975 17-05-2008 17:43

Godkendt til flexjob !
 
Jeg er nu godkendt til flexjob :rolleyes:

Men jeg er svært ordblind og må ikke udføre fysisk arbejde på grund af mine rygproblemer. Mine muligheder på arbejdsmarkedet er jo dermed ekstrem begrænset, også set i lyset af at den højeste arbejdsløshed indenfor flexjob er hos personer, som er godkendt til under 20 timer som mig selv, blandt andet eftersom arbejdsgiverens økonomiske gevinst ved at ansætte en flexjobber under 20 timer langt står mål med de forbundne udgifter (eks. ekstra lønomkostninger, ekstra oplæring m.v.).

Nu kan kampen forsætte ! !

gh72 18-05-2008 09:43

Andi, tillykke med fleksjobgodkendelsen, men som du siger, nu kan kampen fortsætte. Håber inderligt, der hurtigt vil vise sig noget positivt!

Hejdien 18-05-2008 10:43

andi også tillykke herfra, håber at det mod forventningerne lykkedes at finde et job til dig :)

susfri11 18-05-2008 11:04

Tillykke
 
Hej Andi

Også et tillykke fra mig.Håber virkelig du finder en
god arb.plads hvor du bliver glad for at være

Jeg har selv været flexjobber i i 6 år, så skulle du når
du har fået job, have spørgsmål/problemer om hvordan du
griber det an, vil jeg meget gerne hjælpe.

Ps. er ikke stiv i paragraferne, (det er der andre herinde som er) men jeg ved noget om
at have anderledes ansættelses og arbejdsvilkår,

Skriv og fortæl os hvordan det går.

Mange hilsner
Sus :)

mimse 18-05-2008 16:52

Hej Andi :-)

Også tillykke med godkendelsen herfra

Ole-Oliver 26-05-2008 17:51

tillykke
jeg venter selv svar ang flex fra odense og har også lige skrevet datoen bag øret

Despina 27-05-2008 14:07

Tillykke med godkendelsen!

Jeg venter selv på afgørelsen på min ansøgning. Jeg står til 20 timer pr. uge, ellers mente min første sagsbehandler jeg lige så godt kunne gå på deltid (25 timer).

Neurosmølf 27-05-2008 14:12

Stort Tillykke til Andi1975, og alt godt med den fremtidige kamp ;)
Despina, deltid giver jo ikke et økonomisk resultat der bare ligner fleksjob, og en sagsbehandler der råder til deltid, råder så måsker til skade for dig, det er faktisk strafbart såvidt jeg ved, men godt det gik en anden vej. Nu håber vi bare det også går igennem for Dig.

mvh Nøvsen

Despina 28-05-2008 13:33

Beklager Andi, men svarer lige Neuro herinde ;)

Hun rådede mig skam heller ikke til deltid, snarere det modsatte ;), derfor var hendes konklusion, at 20 timer var det, der passede til mig, hvilket også var min hjertelæges svar, da jeg takkede nej til hans "krav" om pension.:D

Ole-Oliver 20-08-2008 17:23

så lykkedes det langt om længe 9 år og 4 månedere skulle der til før jeg fik en ordenlig afklaring
jeg har dags dato fået at vide fra ydelse centeret at jeg er bevilget flexjob
det havde han lige fået på mail i dag
og grunden til at jeg fik det at vide af ham var at jeg fik et brev hvor der stod jeg havde haft en indkomst fik så oplyst da jeg ringede at det var fra fyns destribistion tilbage i marts månede og de ville straks stoppe min kontanthjælp hvis jeg ikke ville møde til aftalte til jeg snakkede så med ham og han spurte om mit cpr som er 200877 ,,,,
og jeg sa ja jeg har fødselsdag i dag
og så fik jeg forklaret ham at de penge var godt gørelse da jeg brugte min egen bil i 14 dage så det var kilometer penge og det kunne reve bakke opom og så sagde han om jeg havde fået et flexjob og jeg sagde jeg venter på svar og så sagde han de magiske ord tillykke du har fået det bevilget så du er nu flexjobs berittiget
det var så nyt endnu at de ikke havde fået sendt brev tiil mig så i dag er jeg bare glad det er lige så tårende triller ned af mine kinder KAMPEN ER SLUT jeg har vundet

så til alle jer der ude kæmp og hold ud


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:36.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension