K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Er det overhovdet til at få fleksjob? (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=35)
-   -   ijobnu.dk ? ? (https://www.k10.dk/showthread.php?t=5496)

andi1975 30-07-2008 23:34

ijobnu.dk ? ?
 
Jeg skal starte på jobgården på tirsdag kl 9:15:rolleyes:
Her skal jeg bruge hjemmesiden www.ijobnu.dk, nu har jeg brugt et par timer på www.ijobnu.dk :rolleyes:

Hvad er jeres erfaringer med portalen www.ijobnu.dk ? ?

zuza 30-07-2008 23:38

Erfaringen her fra siden er, at det vist ikke er der, man skal finde sit job.;)

Der er vist ikke mange stillinger på Fyn og Sjælland. Flest i Jylland.

Sådan har det været i laaang tid, og sådan er det åbenbart stadigvæk (har lige tjekket).

:kram:

gh72 31-07-2008 05:56

Ja, det er også min erfaring, at enten er der ingen job eller også er det kun i Jylland.. Og jeg bor på sjælland..

Hejdien 03-08-2008 03:43

Og jeg tilslutter mig de andre, jeg bor ikke i Jylland og her på sjælland er de vist ikke så flittige til at bruge den, men nu er det jo heller ikke lige sådan at finde fleksjob på jobnet, så mulighederne er lidt begrænset ...

Jeg har været i en virksomhed der gerne ville have en flekser mere de havde aldrig hørt om ijobnu før jeg fortalte om den, måske jobkonsulenterne skulle være lidt bedre til at gøre opmærksom på den ...

laurana 11-08-2008 15:58

jeg kunne ikke være mere enige med de andre herinde om at den side desværre kun ser ud til at være lavet til jyderne og jeg bo alså på sjælland smiler.. men en ligende side for os andre eller flerer jobs på sjælland ville være super!!

laicapigen 30-06-2010 09:01

kan ikke bruges
 
Citat:

Oprindeligt indsendt af andi1975 (Send 33622)
Jeg skal starte på jobgården på tirsdag kl 9:15:rolleyes:
Her skal jeg bruge hjemmesiden www.ijobnu.dk, nu har jeg brugt et par timer på www.ijobnu.dk :rolleyes:

Hvad er jeres erfaringer med portalen www.ijobnu.dk ? ?

negativ...der er ingen stillinger stort set

Psychocowboy 30-06-2010 09:13

Jeg skrev på et tidspunkt til siden og spurgte til hvorfor de ik har flere jobs på sjælland, samt fra deres samarbejdspartnere (Novo Nordisk, Coloplast, TDC og McDonald's Danmark.)

Intet svar!

c.l.e.o. 30-06-2010 16:50

DETTE er en gammel tråd og det er da nu til at finde flexjob på jobnet.dk

Men skal bare være blæksprur og udholden til 20-37 timer og uddanelse er jo også godt at være udrustet med .

Ijobnu er der stadig ikk meget til sjællænderne.

Psychocowboy 01-07-2010 08:29

Man kan stadig ik søge direkte på fleksjobs på jobnet.dk heller. Efterlønnere har en kategori, men fleksjobbere næh :rolleyes:

curls 01-07-2010 09:02

Citat:

Oprindeligt indsendt af Psychocowboy (Send 112551)
Man kan stadig ik søge direkte på fleksjobs på jobnet.dk heller. Efterlønnere har en kategori, men fleksjobbere næh :rolleyes:

Man kan godt lave en jobagent, hvor man vælger "Fleksjob for personer med nedsat erhvervsevne" som kriterie (under ansættelsesbetingelser), og så vil man kunne modtage e-mails med ledige fleksjobs....


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:42.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension