K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   keder mig (https://www.k10.dk/showthread.php?t=24787)

Ukken 01-11-2012 17:06

keder mig
 
Jeg er førtidspensioneret socialrådgiver og har løbende haft en "skuffesag" jeg har holdt min faglighed vedlige med.

Nu er det et stykke tid siden og jeg keder mig bravt.

Så hvis der er en der sidder i saksen i nordjylland så skriv et par ord i min boks.

Jeg er lidt rusten lovgivningsmæssigt - tilgengæld er jeg spids på ressourceprofil delen og afklaringsdelen.

Mumrik 01-11-2012 17:22

Citat:

Oprindeligt indsendt af Ukken (Send 246742)
Jeg er førtidspensioneret socialrådgiver og har løbende haft en "skuffesag" jeg har holdt min faglighed vedlige med.

Nu er det et stykke tid siden og jeg keder mig bravt.

Så hvis der er en der sidder i saksen i nordjylland så skriv et par ord i min boks.

Jeg er lidt rusten lovgivningsmæssigt - tilgengæld er jeg spids på ressourceprofil delen og afklaringsdelen.

Flot at du har overskud til at hjælpe andre! Jeg sidder lidt i saksen, men sidder så til gengæld i København... :)

Men godt initiativ!

Webmaster 01-11-2012 18:36

Godt initiativ....

Keder du dig rigtigt meget...så er der tit mange der spørger ind her på siden og der kunne du jo bruge lidt tid på at hjælpe dem....så du ikke keder dig i den tid du bruger her ;)

Ukken 01-11-2012 19:07

hvor tror du jeg har fundet mine skuffesager henne ? En ressourceprofil og en ordentlig råd og vejledning kan ikke lade sig gøre i dette forum.

Dem jeg har set har været så ringe at jeg har lavet dem forfra udfra sagsakter som jeg har set - i og med de har været så ringe har afklaringsdelen også haltet.

wind 01-11-2012 20:07

Noget af en påstand ....jeg blev helt stille......hvor godt kender du mon

K10........?

Ukken 01-11-2012 20:12

hvad mener du ? Det med ressourceprofilen ? Jamen det er min erfaring udfra mit tidligere job og dem jeg har set - hjulpet bagefter.

En jeg har været i kontakt med havde selv lavet sin - men hun var også indenfor faget.

Og ret beset - når der er så store problemer med § 50 i børnesager - så kan det vel ikke overraske at der er tilsvarende problemer med resoourceprofilen som er lige så stort et arbejde at lave - om ikke større i de rigtig komplicerede sager.

nårhh nu forstår jeg hvad du mener - vi taler om to forskellige ting. En ting er råd udfra fra få oplysninger- råd der kan guide folk videre - men skal man helt til bunds skal man have adgang til alle sagsakter - kopier af diverse lægepapirer osv. Det er et kæmpe pille arbejde.

Webmaster 02-11-2012 00:41

Nu snakker jeg ikke om at lave en komplet ressourceprofil her på siden....

Men hjælpe til med de mere generelle spørgsmål med hensyn til ressourceprofiler....

Det er næsten logisk at man ikke kan lave komplette ressourceprofiler her på siden.....da man skal kende indgående til folks forhold....

Nu var det også bare hvis du kedede dig meget....så kan man jo altid hjælpe til herinde med de spørgsmål som folk står og mangler svar på...

Ninja 02-11-2012 02:06

Citat:

Oprindeligt indsendt af wind (Send 246762)
Noget af en påstand ....jeg blev helt stille......hvor godt kender du mon

K10........?

Tror Ukken mener mere dybte gående, og så er det korrekt, at man ikke kan hjælpe herinde, fordi man netop skal sidde med den fysiske sag og læse alt igennem, og bruge længere tid på at finde hoved og hale i sagen.
Og jeg læser det som Ukken savner en konkret sag at gå op i, og hjælpe til med....:)

Vovse 02-11-2012 08:15

Jeg synes det er utroligt prisværdigt, at Ukken stiller sig til rådighed m.h.t. udarbejdelse af rp i sit område.:kram: :kram:

Men som Web tænker jeg også, at mens Ukken venter på en sådan opgave, så kan Ukken jo hjælpe med mindre krævende problemer her på siden.:) :kram:

Ukken 02-11-2012 08:29

Helenekr - præcis - de er en pille sag jeg er ude efter - et ordentligt oprydningsarbejde . Der er mange herinde der i det daglige giver glimrende råd og vejledning.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:29.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension