K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Mentalt raterderet og førtidspension?? (https://www.k10.dk/showthread.php?t=33964)

MistyMiss 26-08-2017 12:24

Gunvor: vi har henvist til den første af de afgørelser i sagen :)

Afgørelse 2 mener jeg personligt er tåbelig. For hvordan kan det at man kan læse som en i 3. klasse, at man kan tage en bus og deltage i madlavning, være ensbetydende med, at man kan begå sig på arbejdsmarkedet?
Det kan de fleste i 3. klasse, men ville i hive en direkte fra 3. klasse, ind på det voksne arbejdsmarked?
Det er jo ikke ensbetydende med, at man kan håndtere alle de andre ting, der er i forbindelse med, at begå sig på arbejdsmarkedet

dFyn 26-08-2017 15:28

Gunvor: tak for et godt indspark i aftes.

MistyMiss: du har ret. Det er helt tåbeligt.

Børnebeskæftigelse i Danmark udført af mentalt syge voksne er ikke en del af den sociale lovgivning.

gunvor 26-08-2017 19:52

Super, MistyMiss. :)

Jeg tog også principafgørelse 33-15 med i fald pressen el. advokat kommer ind over sagen, da det jo er helt tåbeligt med denne lille forskel i de 2 helt forskellige udfald på de 2 principafgørelser.

Hvilket jeg mener, et et rigtigt godt eks. på den manglende domstolskontrol med den offentlige forvaltning, hvor skønsudøvelsen netop trods 2 næsten ens sager giver vidt forskellige skøn. Og som jeg finder væsentligt at fremdrage, enten overfor pressen el. advokat. Og ligedan som Søren Kjær Jensen,Advokat, Elmer og Partnere har udtalt, at få skilt skøn for sig og regler for sig (såvel det kommunale skøn som det lægefaglige).

Mange hilsner

Gunvor

vasen 28-08-2017 22:31

Citat:

Oprindeligt indsendt af gunvor (Send 357019)
Super, MistyMiss. :)

Jeg tog også principafgørelse 33-15 med i fald pressen el. advokat kommer ind over sagen, da det jo er helt tåbeligt med denne lille forskel i de 2 helt forskellige udfald på de 2 principafgørelser.

Hvilket jeg mener, et et rigtigt godt eks. på den manglende domstolskontrol med den offentlige forvaltning, hvor skønsudøvelsen netop trods 2 næsten ens sager giver vidt forskellige skøn. Og som jeg finder væsentligt at fremdrage, enten overfor pressen el. advokat. Og ligedan som Søren Kjær Jensen,Advokat, Elmer og Partnere har udtalt, at få skilt skøn for sig og regler for sig (såvel det kommunale skøn som det lægefaglige).

Mange hilsner

Gunvor

Tåbeparagraffer har god vind i sejlene i DK. Men i min verden handler det ikke om love og vedtægter, men om direkte lotteri, og som i de fleste tilfælde er det direkte ondskab.
Ordet danskere ikke bryder sig om, for vi tilhører da et civiliseret folk. Det er kun ude i den store verden, at der er onde mennekser. Her er vi jo søde og rare og ingen er onde. Vi har jo et samfund baseret på humanisme, og vi kan da lære alle de andre god opførsel og human tilgang til mennesker i nød.
Vi har jo , læger uden grænser, en masse foreninger, der hjælper de svage og politikere der kun vil den danske befolkning det bedste og ikke mindst alle bliver behandlet retfærdigt!
Så, husk det nu. vi er de gode!


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:12.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension