K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang fleksjob (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=27)
-   -   det der med flexjob- hvem vurderer dig? Og lige lidt mere til :) (https://www.k10.dk/showthread.php?t=9646)

Chin 27-08-2009 13:50

det der med flexjob- hvem vurderer dig? Og lige lidt mere til :)
 
Jeg er igang med at blive flexaklaret i et løntilskudsjob. Min jobkonsulent er enig med mig og min arbejdsgiver om at det er den vej jeg skal- men hvem er det der skal vurdere min sag og godkende? er det min sagsbehandler eller er det en helt 3. højre instans?? Jeg kan forstå det er ´meget svært at blive afklaret til flex, og jeg har i forvejen været i min løntilskud job hvor jeg er blevet sat ned i timer 2 gange, og jeg ender nok på 15 timer.
Jeg er ufaglært og har ikke lyst til uddannelse. Hvilke flexjobs findes der ude for os ufaglærte som også gerne vil bruge hjernen ? Og hvor kan man se flexjobs henne??

Hvor er det godt med et forum for os handicappede :D

Thelma 27-08-2009 16:35

Citat:

Oprindeligt indsendt af Hypermobil (Send 71306)
Jeg er igang med at blive flexaklaret i et løntilskudsjob. Min jobkonsulent er enig med mig og min arbejdsgiver om at det er den vej jeg skal- men hvem er det der skal vurdere min sag og godkende? er det min sagsbehandler eller er det en helt 3. højre instans?? Jeg kan forstå det er ´meget svært at blive afklaret til flex, og jeg har i forvejen været i min løntilskud job hvor jeg er blevet sat ned i timer 2 gange, og jeg ender nok på 15 timer.
Jeg er ufaglært og har ikke lyst til uddannelse. Hvilke flexjobs findes der ude for os ufaglærte som også gerne vil bruge hjernen ? Og hvor kan man se flexjobs henne??

Hvor er det godt med et forum for os handicappede :D


Hej.

Da jeg blev godkendt til flex skulle jeg gennem en arb, prøvning,jeg var tilknyttet en privat aktør som varetog min arb, prøvning for kommunen.

Min arb, prøvning progressions rapport, lægelige akter alt der hedder en ressource profil, blev af min sagsbehandler i samarbejde med mig da jeg selv søgte om muligheden for flex, midt i arb, prøvning.

Alt dette blev sendt til flexjob teamet i mit jobcenter.


Jeg var under revalidering, det er måske også en mulighed for dig ?

For overhovdet at tale om et flexjob skal du jo først visiteres til det.

Venlig hilsen Thelma.:kram:

Chin 28-08-2009 22:18

hmmm
 
nu er jeg jo i løntilskudsjob og til jul har jeg værte der i 9 måneder. er det ikke arbejdsprøvning nok når der løbende er blevet taget stilling til mig?

Thelma 29-08-2009 10:14

Citat:

Oprindeligt indsendt af Hypermobil (Send 71454)
nu er jeg jo i løntilskudsjob og til jul har jeg værte der i 9 måneder. er det ikke arbejdsprøvning nok når der løbende er blevet taget stilling til mig?

Hej Hybermobil.

Jeg må blive dig svar skyldig om løntilskudsjob kan tilsidesættes med arbejdsprøvning.

Måske andre ved det bedre end mig, af alle de dygtige mennesker her på K10.

Venlig hilsen Thelma,:)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:34.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension