K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Vandt over kommunen og tabte 40.000 kr (https://www.k10.dk/showthread.php?t=27719)

Bodrum 02-12-2014 14:26

Tak Vovse og Popiae...

Vi slutter ikke her....

Har fået afgørelsen........







Afgørelse
Procesbevillingsnævnet meddeler herved i medfør af retsplejelovens § 328 "Mig"
fri proces til en sag mod Ankestyrelsen med påstand om, at Ankestyrelsen tilpligtes at anerkende,
at den udbetalte efterbetaling af sygedagpenge ikke kan anses for formue efter lov om aktiv
socialpolitik § 14.
Procesbevillingsnævnet skal anmode om en kopi af rettens afgørelse, når den foreligger.
På nævnets vegne


:) :) :) :) :)

Webmaster 02-12-2014 14:27

Det er jo en rigtig god nyhed ;)

Bodrum 02-12-2014 14:34

Yeeeep.. det er fantastisk Web!

Tak til Popiae,phhmw og resten herinde for at have troen på mig og for at give mig den motivation det kræves for at holde ud så længe..

phhmw 02-12-2014 15:03

Systemer må lære, at vi på k10 tror på vores mission
 
Vi forlanger egentligt ikke særligt meget.

Følg lovgivningen, så lukker vi k10 og skal nok være tavse.

Men, ....... :evil:......

Indtil lovgivningen overholdes, så bider vi Jer i haserne.

Godt gået Bodrum.

Bedste hilsner

;)

Bodrum 02-12-2014 15:22

Godt udgangspunkt Peter.

Har rettet henv. til Elmer og Partnere, for at høre om de vil vurdere om de vil føre sagen..

Findes der andre alternativer?

phhmw 02-12-2014 15:30

Jeg har ingen personlige erfaringer, men..
 
Kære Bodrum

... hvis jeg skulle bruge en advokat, ville de være de første jeg kontaktede, om ikke for andet så en uvildig gratis rådgivning hos dem.

Lad os høre, hvilke erfaringer du gør.

Bedste hilsner

Peter ;)

Bodrum 02-12-2014 15:38

Den første advokat jeg havde ødelagde ligesom ansøgningen.... = afslag Civilstyrelsen

så dem vælger jeg ikke.. absolut ikke..

Men tak Peter :)

lgkh62 02-12-2014 23:25

Du har gjort et stort stykke arbejde Bodrum og hvor er det dejligt at se det har givet bonus. Tillykke.

Jeg ville selv vælge Elmer og Partner, da de har gået forrest og vist vejen til korrekte juridiske afgørelser selv om andre har givet op.

Det bliver spændende at følge det videre forløb.

Bodrum 02-12-2014 23:41

Tak lgkh62.
Jeg er også utrolig overrasket over at vores retssystem fungerer efter hensigten.

Jeg skulle gerne blive ringet op af Elmer (Nikolaj Nielsen) imorgen.
Vil Elmer ikke føre sagen, så overvejer jeg stærkt selv at føre sagen.

Det vigtige i den her sag, er ikke kun efterbetalinger af sygedagpenge, men faktisk så snakker vi alle offentlige ydelser. Alle efterbetalinger af alle slags sociale ydelser, som er blevet modregnet... Vinder jeg sagen, kan det give anledning til at flere tusinde mennesker kan søge erstatning, pga Ankestyrelsens uretsmæssige fejlfortolkning.

Derfor syntes jeg, at den her sag er vigtig.

Ingen tvivl, om at det kommer til at tage lige så lang tid, før der kommer en endelig afgørelse, men nu har jeg troen på, at jeg kæmper for noget som andre kan se fornuften i. (bevillingen af fri proces)


SKØN DAG idag.. :)

popiae 03-12-2014 00:07

Hvis det glipper er der Line Barfoed, du kan prøve.

VH Popiae


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:09.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension