K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang fleksjob (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=27)
-   -   virksomheds praktik (https://www.k10.dk/showthread.php?t=20305)

extra 22-11-2011 23:04

virksomheds praktik
 
ja som titlen siger,skal jeg i virksomheds praktik ganske fint vil skam heller end gerne ud.da jeg er ledig flexjobber.
men nu begynder problemet så det sted har jeg været,da jeg blev visisteret til flexjob for en del år siden måtte stoppe PGA flere smeter stillingerne. bla:o

sagde også det til hende damen fra jobcenter af/det sted der hjælper med at finde steder.hende ord var jammen det er montage og derfor skal vi ud se og prøve det:confused:

.jeg sidder tilbage for fandet sgu da også står i min resource profil måtte stoppe på stedet PGA smerter.men skal nu et par år efter aligevel igen samme sted hend hvor jeg fik smeer osv. kan de virkeligt tvinge mig til det :(:mad::mad:
montage arbejde er forde damen mener det er noget af det mest skånsome arbejde der fidnes

extra 24-11-2011 00:27

øv ingen kloge hoveder

extra 03-12-2011 23:41

øv virkeligt ingen der ved noget om har en stol der følger mig den aner ingen hvor er i danmark.og er den der ikke mandag ja så er jeg sgu på den.
over vejer at syge melde mig mandag morgen pga frygt for flere smerter jeg ved vil komme.
og da jeg skal starte mandag er pga der stoppede en fredag også praktik ang timer osv .ohh smider mig snart ud foran toget snart

Webmaster 04-12-2011 03:24

Jeg kan kun anbefale at du møder op og gør det du kan....derfra kan du forudsat at det er nødvendigt...melde dig syg...

Man kan jo ikke vide hvordan man vil få det før man har prøvet det..

De ser meget på at man møder op og ikke bare sygemelder sig inden man har været der...og det er jo den bedste måde hvorpå man kan vise dem hvordan man har det...når man arbejder med forskellige ting...

Sygemelder man sig før man er mødt op...ja så vil de se det som en mislykket pratik som ikke har vist hvad du kan...og dermed vil man bare blive sendt videre ud....indtil man viser dem hvad man kan...

Os der ved hvordan det er med smerter....vi ved godt hvad du snakker om når du siger at du er bange for de smerter der måske vil komme.....men den går ikke over for alle andre....

Den køber de simpelthen ikke....

Så det bedste du kan gøre for dig selv....det er at møde op og lade tingene ske....

Går det godt....ja så er det fint....og går det dårligt og de smerter som du snakker om kommer....ja så kan de ved selvsyn se hvordan de påvirker dig...

Det er nemlig ikke noget man kan "fake" så de kan hurtigt bedømme at du ikke prøver at snyde dem...

supersus 04-12-2011 10:30

Jeg vil også anbefale dig at møde op, så må du gå hjem når smerterne melder deres ankomst, det er den bedste måde at vise hvad du kan og ikke kan.

Du kan jo ikke bevise din arbejdsevne hvis du bare bliver hjemme.

Rie82 04-12-2011 10:39

Citat:

Oprindeligt indsendt af extra (Send 193338)
ja som titlen siger,skal jeg i virksomheds praktik ganske fint vil skam heller end gerne ud.da jeg er ledig flexjobber.
men nu begynder problemet så det sted har jeg været,da jeg blev visisteret til flexjob for en del år siden måtte stoppe PGA flere smeter stillingerne. bla:o

Forstå ikke helt men er du tilkendt et flexjob? hvis ikke og du står i en afklarings situation, kan jeg kun anbefale du tager af sted. har selv brugt 5 mdr. i en praktik der nu ikke kan bruges, da der har været for lidt fremmøde :mad:

extra 04-12-2011 10:40

jeg må møde op men fatter ikke de fidner en sted hvor man har været og står besrevet måtte stoppe pga flere smerter osv.

extra 04-12-2011 12:02

ja så må jeg afsted og ladevære med at være så såborgelig og gå at tænke hvad siger damen og sagbehandleren og praktik steder tænker og siger. så må man bare håbe de stopper det inden de 3 måneder :D man kan vel håbe på en tidelig julegave :D

extra 04-12-2011 12:05

det der iretere <-- staves] mig er der står tydeligt i min resurce profil vi har stoppet praktikken da han fik støre eller flere smerter og det er samme sted og samme arbejdsopgave

Vovse 04-12-2011 12:21

Helt enig med de andre.:)

Det er bedre at møde op og gå hjem når man ikke kan klare mere end, at blive hjemme og melde sig syg.

Mød op i morgen, hvis din stol ikke er der, så må du gøre dem opmærksom på det, skriv det meget gerne til din sb.

Derudover vil jeg anbefale, at du skriver en udførlig dagbog, f.eks. efter denne model: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog

Og så sender du kopi af dagbogen til sb hver uge, enten som mail eller også ved, at aflevere den personligt ved skranken mod kvittering.:cool:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:43.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension