K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Så blev det min tur. (https://www.k10.dk/showthread.php?t=22758)

Julcha 04-05-2012 17:50

Så blev det min tur.
 
Ja, jeg har ikke rigtig brugt k10 i lang tid. Alt blev for meget. Havde ingen kræfter, intet overskud. Orker ikke gengive min historie eller den kamp jeg har været igennem, samt hvad det har kostet mig både på det personlige, men også det økonomiske. Vejen herhen har været lang men i dag sluttede kampen. Jeg er bevilliget førtidspension pr. 01.05.12. Brevet havde lagt i postkassen siden igår. Jeg er lykkelig og udmattet. Ville bare lige dele det med nogen:)

joka 04-05-2012 18:02

Tillykke. Så håber jeg du kan få ro i dit liv. :kram:

Mvh. Karin

nocturne 04-05-2012 18:32

Det var godt at høre, og at du ville dele det med os.

:cool:;)

PiaCP 04-05-2012 18:45

kan kun ønske dig tillykke :kram: dejligt for dig :) Kender det selv nu siden (1.4) ;)

Pedro 04-05-2012 18:55

Tillykke!
 
Citat:

Oprindeligt indsendt af Julcha (Send 221685)
Ja, jeg har ikke rigtig brugt k10 i lang tid. Alt blev for meget. Havde ingen kræfter, intet overskud. Orker ikke gengive min historie eller den kamp jeg har været igennem, samt hvad det har kostet mig både på det personlige, men også det økonomiske. Vejen herhen har været lang men i dag sluttede kampen. Jeg er bevilliget førtidspension pr. 01.05.12. Brevet havde lagt i postkassen siden igår. Jeg er lykkelig og udmattet. Ville bare lige dele det med nogen:)

Tillykke med visitationen Julca.
Det bliver skønt for dig, at genfinde den tabte ro. Tror, de fleste af os herinde på K10, føler med dig.
Der skal et ualmindeligt godt helbred til, at overvinde kampen med det kommunale system. Man ligger fuldstændig kvæstet ned efter sådan en omgang, men bare rolig, du skal nok finde roen, når først du er kommet til hægterne igen Julca.


Knuz :kram::kram: Pedro

Julcha 04-05-2012 19:25

tusind tak alle sammen. Puha kan godt mærke at det lige skal synke ind, før jeg helt forstår hvad der er sket.

Ja ro..... Det er nu mit yndlingsord:-)

Julcas 04-05-2012 21:00

Tillykke med det. Håber det kan give dig lidt fred og ro

supersus 04-05-2012 21:15

TILLYKKE med godkendelsen.

Vovse 04-05-2012 21:28

Stort tillykke.:kram:

Da jeg blev tilkendt fp følte jeg det som om, at der blev frigivet nogle GB RAM på harddisken.
Og det gjorde der jo sådan set også, eftersom al den energi jeg havde brugt på kampen med kommunen nu kunne bruges på noget andet.:)

Florken 05-05-2012 05:48

Tillykke, Julcha :kram:

Jeg har lige læst hele din gamle tråd igennem,
og er rystet over, at det har taget SÅ lang tid.

Hvis du en dag får tid, lyst og overskud,
må du gerne fortælle, hvad der blev afgørende for,
at kommunen gav sig til sidst.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:57.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension