K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   E-Damper (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=94)
-   -   E-cigaretter (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23175)

Boras 15-01-2013 17:08

Har ikke prøvet det endnu, men når tiden er inde, har jeg tænkt mig, at gøre følgende.
Først blander jeg 18 og 12 mg. i en periode, for så at gå til 12 mg.
Efter et stykke tid vil jeg prøve jeg at blande 12 og 6 mg. osv.osv indtil jeg er på 0 mg. eller ikke har lyst mere.

Ninja 16-01-2013 08:59

Det er også fremgangsmåden - jeg gik fra 18 mg, ned til 12 mg, senere fra 12 mg til 8 mg, og nu damper jeg fast mellem 6 mg og 8 mg, og damper flere gange om dagen 0 mg.
Så jeg er på rette spor...

Boras 20-01-2013 00:25

Nu har jeg så spørgsmål, som jeg håber, der er nogen der kan hjælpe mig med.

Hvad der forskellen på et twist- og et spinner batteri?

Hvilket er efter jeres mening den bedste investering?

Det er utroligt så hurtigt man finder ud af, at man godt kan bruge mere og andet udstyr.
Jeg tror det næsten kan gå hen og blive en helt lille hobby. I hvert fald hvis man også blander selv.

jh 20-01-2013 02:49

Twist er længere og tyndere end Spinner, ved samme mha.
Derud over er det lettere at læse hvilken volt det er sat til på Spinner.
Jeg ville vælge Spinner.

Ninja 20-01-2013 03:06

Ja, det vil jeg også sige! - spinner har nogle kraftigere røde streger (min har i hvert fald), så man bedre kan se hvor volten skal stå.
Det kan være svært at se det på Twist batteriet da stregen er hvid og næsten utydelig.

Men ellers er de ens at dampe på.

Og jow, det bliver lyn hurtigt en hobby!! OOOOG, det kan lyn hurtigt blive en dyr hobby!!:D

Jeg går shop-amok i perioder, men der går lange tider i mellem nu. Men når der så først er taget hul.......så koster det knaster:D

jh 20-01-2013 03:09

hehe, ja det koster, jeg gav mig selv købeforbud i nytårsgave, så endelig er der et pænt overskud, ca. en tusse, på damperiet, men det holder nok ikke længe...

Ninja 20-01-2013 03:56

Nå, fik du også sådan en nytårsgave af dig selv - det gjorde jeg også!

Nu er jeg så ved at finde akrylmaling, pensler og lærred i stedet - for nu skal der males!!!
Så vidt jeg kan se, så kommer det til at koste lige så meget som damperiet:D

- fra den ene vanvittige hobby til den anden.
Men hvem ved, måske kan jeg dampe akrylmalingen hvis projektet ryger i vasken....

:eek:

jh 20-01-2013 04:33

Med til historien hører vel også at jeg har hamstret nikotinvæske til langt frem i tiden, og har (næsten) aromaer nok ;)
Der kommer jo ret sikkert et forbud mod nikotinvæsker over 4mg/ml enten i år eller til næste år :(

Det lyder da godt med en ny hobby, men så skal vi jo næsten se hvad du får ud af maleriet :)

Buddha 20-01-2013 05:05

Nikotin er også "kun" skidt for hjerte/kar kredsløbet..det er ikke kræftfremkaldende.
Det er formaldehyd og alle de andre forbandede kemikalier de putter i cigaretter derimod.

Ninja 20-01-2013 16:03

Ja, når jeg har fået malet nogle mesterværker, så må jeg da lige poste nogle billeder - så kan jeg måske afholde en lille auktion:D:eek:

Og jeps, nikotinen er en af de mindre syndere, selvom kroppen HELT KLART vil have det bedre uden!!
Sundt er det jo ikke lige frem, desværre.

Min læge siger dog, at jeg bare skal dampe løs - han er SÅ begejstret over at min lungefunktion, som snerpede mod KOL, nu er lige så sund som en ikke-rygers.
Så det må være tobakken og alle de andre kemikalier der sætter én ud af spil....


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:38.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension