K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   E-Damper (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=94)
-   -   E-cigaretter (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23175)

Ninja 24-06-2012 21:26

Det med at den syder og bobler, plejer at være et godt tegn:D

Det lyder lidt som om man steger flæsk der engang i mellem sprutter, hahahaha.....

Altså, det er normalt, jasch!:kram:

jasch 24-06-2012 21:31

meget beroligende helene GGGG, det smager ikke grimt men måske for stærkt, eller osse må jeg ikke babbe så meget på den.....

Ninja 24-06-2012 21:34

Nej, man skal nok ikke ''pibe-ryge'' på den, men mere bare ''smøg-ryge'' dobbelthiv er ingen hindring.......men det kan være du har købt en væske der er liiige nummeret for krads til dig...

thyradanebod 25-06-2012 07:09

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 230353)
Nej, man skal nok ikke ''pibe-ryge'' på den, men mere bare ''smøg-ryge'' dobbelthiv er ingen hindring.......men det kan være du har købt en væske der er liiige nummeret for krads til dig...

Hej til jer der ikke kan tåle 'mosten'
Hvis væsken er for stærk så forsøg med at fortynde med en smule kemisk ren glycerin ad gangen og se om det ikke bliver bedre. Der sker ikke noget ved det.
mvh. Thyra:kram:

Ragdoll 25-06-2012 08:58

Er der nogen der rent faktisk har prøvet at dampe på steder hvor det er forbudt at ryge, i fly, lufthavne, restauranter og lignende, og hvad var reaktionen fra personale og andre omkring en?

Mvh

limaje 25-06-2012 09:09

Jeg har dampet på flere restauranter, uden problem. Et enkelt sted var de så uvidende om det, at de for en sikkerheds skyld forbød.
Men jeg synes det bliver mere og mere accepteret.

thyradanebod 25-06-2012 09:19

Citat:

Oprindeligt indsendt af Ragdoll (Send 230385)
Er der nogen der rent faktisk har prøvet at dampe på steder hvor det er forbudt at ryge, i fly, lufthavne, restauranter og lignende, og hvad var reaktionen fra personale og andre omkring en?

Mvh

Jeg damper hver gang lystigt når jeg er på apoteket. Når de kan reklamere med deres elendige Nicoretteprodukter, så kan jeg også reklamere lidt.
Det eneste der skete var at ekspedienten interesseret spurgte hvad det var for noget.

Jeg har også dampet under indlæggelse på sygehus.

Tror det er almindeligt accepteret efterhånden.
mvh. Thyra:D

AAA 25-06-2012 10:22

Hej .. så er jeg tilbage ;)

Jeg har kun haft mulighed for at være "på" via mobil i weekenden .. og den gider jeg ikke skrive herinde på, det er for langsommeligt.

Tak til Mand og Helene for hjælpen, da jeg panikkede lidt over min ødelagte væske beholder .. den er erklæret død :mad: min fejl .. gør det aldrig mere i kogende vand !!

Jeg damper på liv og løs :D:D jeg har overhovedet ikke haft tanker om rigtige smøger .. for shit da de stinker :o .. når jeg er i nærheden af rygere !

Jeg er simpelthen bare helt vildt glad for min ce4, og glæder mig til der kommer nyt fra Marianne enten i dag eller i morgen :D

Ninja 25-06-2012 10:46

Så DEJLIGT AAA, hvor ER det bare flot!!!:kram:

Jeg damper på restauranter, hos frisøren, i venteværelset hos både min læge og tandlæge, i bussen, metroen, på hospitalet....og hvor jeg ellers lige får lyst til et bab. Jeg har nu altid spurgt om det var i orden - og det har været i orden alle steder jeg har spurgt.:)
- jeg damper sågar på mine indkøbsture i supermarked:D

Jeg elsker den der frihed der følger med - slut med at stå ude på gadehjørnet som jagtet vildt.
Synes generelt jeg slapper meget mere af.

Der er mange fly - specielt på de længere ture, der sælger e-smøger ombord.
Det er ikke tilladt at medbringe sin e-cig, da de siger at den udgør en sikkerheds risiko (kan bruges som våben ifølge Thomas Cook:mad:). Men det er så også den eneste grund til man ikke kan dampe ombord.:(

AAA 25-06-2012 10:56

Tak helene :)

Det er altså utroligt så nemt det er at lade smøgerne ligge, bare fordi der kommer en ecig i stedet .. det er rigtig dejligt :D

Jeg fik lige "varer" med posten fra Marianne .. så nu dufter helt hytten at irish coffe .. der var løbet lidt ud :eek:

Så nu må jeg i gang med at lege blande professor :D:D det bliver spændende om jeg kan lave noget godt ;)

Der er mange der lige skal høre når jeg damper, og det ender gerne med de lige skal have adressen til Marianne .. så den er givet videre nogle gange ;)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:15.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension