K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   E-Damper (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=94)
-   -   E-cigaretter (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23175)

AAA 20-06-2014 19:52

God aften;)
Jeg må lige dele mit lille jubilæum med jer... i dag er det hele 2 år siden jeg er holdt med at ryge :D
det er jo bare helt fantastisk,
mener der er en mere her på tråden der også holdte samme dag som mig, husker bare ikke hvem;)

Webmaster 20-06-2014 20:14

Nej hvor fedt...godt gået...tillykke med det...

Om 6 dage har jeg selv holdt i 8 måneder...

AAA 20-06-2014 20:25

Hej web
takker, ja det er skønt at være af med de smøger!
det kører også bare for dig.. men jeg må lige spørge dig m noget, hvorfor har du taget din tæller til sparede smøger og penge væk igen? jeg er glad for min.. den motiverer til at blive ved med at være damper;)

Webmaster 20-06-2014 21:35

Jeg tog den af pga af den EFVI underskriftindsamling som jeg så skulle have på i stedet for...

Efter jeg har taget den underskriftindsamling af ja så har jeg bare ikke taget mig sammen til af få den anden på igen...

Men jeg behøver nu ikke nogen motivation for at lade være med at ryge.....

Jeg skal ALDRIG ryge igen...

Dampen klare det helt fint....og jeg hverken har savnet eller savner det at ryge igen....

Jeg har faktisk ikke haft så meget som et tilfælde af hvor jeg savnede at ryge siden jeg stoppede...

Så jeg behøver ingen motivation for at ikke ryge...

Der er også så mange gode ting ved at være holdt op med at ryge og dem tænker jeg over hver dag...

Det har også gjort rigtig meget godt for mit helbred..

dudde 20-06-2014 21:46

Nu hvor jeg tænker over det, er det også ca. 2 år siden at jeg begyndte at dampe.... og derefter droppede cigaretterne, fordi de smagte frygteligt.

Jeg savner ikke at ryge, men må indrømme at jeg ryger når jeg er på ferie i Grækenland. Kun fordi jeg synes at det er hyggeligt (de smager stadig ikke godt) og lige så snart jeg kommer hjem igen, er jeg færdig med at ryge.

Jeg troede aldrig at jeg ville stoppe med at ryge efter mere end 30 år, men det kom bare helt af sig selv, da jeg begyndte at dampe.

Jeg har det rigtig godt med at være ikke-ryger og min familie nyder det rigtig meget :)

Og det som satte det hele i gang for mig, var denne tråd på K10..... :D

Bodrum 20-06-2014 22:26

Kræftens Bekæmpelse er nysgerrige læs følgende fb status:

Ryger du eller har du tidligere røget e-cigaretter? Så kan du hjælpe os med at blive klogere på danskernes e-rygning.
Vi vil stille dig nogle spørgsmål over telefonen, mens du udfylder et spørgeskema på din computer. Det tager højest en time.
Send en mail til [email protected] eller ring på 35 25 76 05.

jh 20-06-2014 23:12

Citat:

Oprindeligt indsendt af AAA (Send 308838)
God aften;)
Jeg må lige dele mit lille jubilæum med jer... i dag er det hele 2 år siden jeg er holdt med at ryge :D
det er jo bare helt fantastisk,

Stort tillykke :)
Citat:

mener der er en mere her på tråden der også holdte samme dag som mig, husker bare ikke hvem;)
Det er såmænd bare mig (:) jeg har også 2 års jubilæum i dag. :)

Webmaster 20-06-2014 23:54

Citat:

Oprindeligt indsendt af Bodrum (Send 308851)
Kræftens Bekæmpelse er nysgerrige læs følgende fb status:

Ryger du eller har du tidligere røget e-cigaretter? Så kan du hjælpe os med at blive klogere på danskernes e-rygning.
Vi vil stille dig nogle spørgsmål over telefonen, mens du udfylder et spørgeskema på din computer. Det tager højest en time.
Send en mail til [email protected] eller ring på 35 25 76 05.

Måske man skulle fortælle dem at det ikke hedder "at ryge på ecigaretter" men at dampe på...

http://www.frivillig.dk/nyheder-p2/r...-e-cigaretter/

Stort tillykke til JH også...

Lige lidt sjovt Folketingsmedlem advarer unge mod at downloade e-cigaretter

Bodrum 21-06-2014 00:27

Web, det er der mange der har brokket sig over på FB :) hehe

Webmaster 21-06-2014 01:05

Ja det har jeg lige set....men de har også lukket for al henvendelse....så de trænger åbenbart ikke til mere hjælp..


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:40.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension