K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Spørgsmål ang. Glen Gorm Rasmussen (bla. læge i reumatologi) (https://www.k10.dk/showthread.php?t=18442)

onmyway 01-07-2011 01:21

Spørgsmål ang. Glen Gorm Rasmussen (bla. læge i reumatologi)
 
Hej

Har med stor interesse læst flere tråde hvori Glen Gorm Rasmussen figurerer.

Er der nogen af jer brugere her på k10, der ved om Glen Gorm Rasmussen skal have ens lægejournal førend han kan/vil undersøge en´?

Eller kan jeg bare skrive eller fortælle ham hvad mine gener er, og så kan han lave en undersøgelse ud fra det jeg fortæller ham?

Jeg skal ikke bruge en erklæring fra ham i min "sag", men jeg vil rigtig gerne have en grundig undersøgelse af mine skuldre, arme og nakke til mit eget brug. Så kan jeg forhåbentlig få at vide, om jeg vil have kroniske smerter disse steder resten af mit liv, eller om han mener der kan gøres noget for at mindske smerterne.

Jeg har været til mange undersøgelser både for det psykiske og det fysiske gennem årene, og er blevet opereret for bla. diskusprolaps i nakken og karpaltunnelsyndrom i begge hænder, men har til stadighed mange smerter i nakken, skuldrene og armene.

Har I nogen erfaring for, om Glen Gorm Rasmussen kan henvise en´videre, hvis han feks. mener man skal have taget røntgen eller andet?

På forhånd tak :)

onmyway 02-07-2011 12:55

Er der slet ikke nogen der vil dele deres erfaringer ?

c.l.e.o. 02-07-2011 13:09

min erfaring er at den slags læger har så travlt,og arbejder så hurtig at de dårligt bruger tid på orden undersøgelse,så kan ikke forstille mig at de vil bruge tid på gamle papir.

men skriv ned hvad du har af dianoser,for det spørege de til som regel.

rts 02-07-2011 14:07

Glen Gorm Rasmussen er så vidt jeg er orienteret gået på pension for flere måneder siden

Guldfax 02-07-2011 16:59

lige en lille info
 
Citat:

Oprindeligt indsendt af rts (Send 169398)
Glen Gorm Rasmussen er så vidt jeg er orienteret gået på pension for flere måneder siden

det er ikke rigtigt... han konsulterer stadig men som privat.. uden tilskud..

N.N 02-07-2011 19:02

Citat:

Oprindeligt indsendt af Guldfax (Send 169412)
det er ikke rigtigt... han konsulterer stadig men som privat.. uden tilskud..


Jeg var altså hos ham i bum bum marts (mener jeg det var) i år... Igennem kommunen ;)

ette74 11-04-2012 10:36

Nu er det ved at være noget tid siden at denne tråd blev lavet... så den da jeg søgte efter private speciallæger i reumatologi.... jeg vil gerne undersøges om jeg har fibromyalgi. Er der nogen der ved om denne Glen stadig har en praksis eller om der er andre godt privat læger i jylland/fyn området ??

onmyway 11-04-2012 12:04

Hej ette74

Jeg var hos Glen Gorm Rasmussen i juli sidste år (2011) i Ålborg, så jeg vil da tro, at han stadig praktiserer der.

ette74 12-04-2012 08:16

Citat:

Oprindeligt indsendt af onmyway (Send 218143)
Hej ette74

Jeg var hos Glen Gorm Rasmussen i juli sidste år (2011) i Ålborg, så jeg vil da tro, at han stadig praktiserer der.

Super tak;)

Nini 04-04-2014 13:24

Citat:

Oprindeligt indsendt af onmyway (Send 218143)
Hej ette74

Jeg var hos Glen Gorm Rasmussen i juli sidste år (2011) i Ålborg, så jeg vil da tro, at han stadig praktiserer der.

Er han en dygtig læge og anderkender ham fibromyalgi som en sygdom og ikke BDS


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:22.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension