K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Teddy Øfeldt træningsmetoder.... (https://www.k10.dk/showthread.php?t=15141)

phhmw 10-11-2010 15:22

Teddy Øfeldt træningsmetoder....
 
har jeg ofte henvist til......nogle mener for mange gange.....men det skyldes dels at jeg selv har sluppet min kørestol og den tunge smertedækning, delvis.

Opgivet af det etablerede system, endda på skrift og alligevel har jeg fået livet tilbage uden Metadon. Nok om det. Til jer der kender mig gennem årene vil jeg opfordre til at bruge 1 min og 23 sek på følgende dokumentation
http://ofeldt.dk/index.php?id=87 og se og læse hvad en af mine trænings patienter også har opnået. Han er ikke den eneste der har opnået så fine resultater.

Mange hilsner
Peter;)

L.S. 10-11-2010 15:34

for lidt og for meget.
 
Der er simpelthen ikke noget der hedder "for meget" - af det rigtige!

Kvalitets-metoder og -mennesker, kan ALDRIG nævnes for ofte.

Fantastisk, at du er kommet længere fra Metadon og kørestol - folk der ikke selv har prøvet at være fuldstændig nede, ydmyget eller totalt afhængig af andre mennesker/hjælpemidler, har selvsagt ingen klangbund til forståelse af storheden i at blive mere selvstændig, så fortsæt du endelig med at reklamere for kvalitet på alle niveauer!

Vi mangler en totalt lalleglad jubel-smiley!

visualisér lige en flok her: $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Kamma1 10-11-2010 16:02

Ja, jeg fik tårer i øjnene af at se klippet. Det er da livsbekræftende og dejligt!

Tak for det.

Katharina 10-11-2010 17:09

Hej phhmv!

Tak for link til meget smuk video, som jeg bliver så opløftet af at se! :kram:

Tænk at denne mulighed findes. Viden herom skulle i den grad udbredes! :)

Citat:

Oprindeligt indsendt af Kamma1 (Send 132846)
Ja, jeg fik tårer i øjnene af at se klippet. Det er da livsbekræftende og dejligt!

Videoen er sigende og smuk! :kram:


Tak fordi du udbreder viden om mulighed for optræning på denne måde! :kram:

buster 10-11-2010 20:39

Dette center kan på det VARMESTE anbefales ;)

Har set og oplevet personligt virkningen af hans vanvittige dygtige medarbejdere og jeg bøjer mig i støvet, for deres engagement og dygtighed!

Hvis man på nogen måde får chancen for at besøge dem, ja, blot et besøg i første ombæring, så skal man gribe den -og blive overvældet over, at det ER sandt hvad de kan udføre ;)

Tak for klippet, Peter :kram:

superkok 10-11-2010 20:54

godt nogen kan få det bedre:(:):cool:

phhmw 10-11-2010 22:47

Kamma1 skriver......
 
"Ja, jeg fik tårer i øjnene af at se klippet."

Det er der også grund til, men pga endnu en måde at omgås reglerne på. Kommunerne kan IKKE bestemme hvor patienten skal behandles.

Derfor har mange særdeles hårdt ramte, ulykkesramte, sclerosepatienter, dystonipatienter, spastikere og mange andre diagnoser i årevis her modtaget deres livsvigtige vedligeholdstræning hos Teddy Øfeldt.

Men kommunerne har nu fundet et hul i loven således at TRANSPORTEN til og fra behandlingen bliver afslået.

Til de ALLER-svageste der ikke har invalidebil, som jeg, og dermed ikke selv kan klare transporten. Kommunerne ønsker at disse svage patienter skal bruge kommunernes nybyggede sundhedshuse, hvor de så bliver tilbudt holdtræning eller lidt fysioterapi.

Ufatteligt, når vi tænker på langt størstedelen af TØ-patienterne allerede har forsøgt det etableredes træning, uden de store resultater.

Det er det vi kalder "Ebberødbank" med uhyggelige perspektiver med skjulte regninger. Men så langt er vi nu nået i Danmark.

Men se lige "Knuds" fremskridt på den lille film.......han kommer helt sikkert ikke på plejehjem.

Folketingets TV-station har nu fået nys om sagen og vil i nærmeste fremtid bringe billeder fra Teddy Øfeldt klinikker. Mere herom senere.

Mange hilsner
Peter;)

buster 10-11-2010 22:57

weee, Peter, det lyder sg(:() bare spændenden -så kan vi jo håbe at det vil rykke ved noget ;)

superkok 10-11-2010 23:15

Citat:

Folketingets TV-station har nu fået nys om sagen og vil i nærmeste fremtid bringe billeder fra Teddy Øfeldt klinikker. Mere herom senere
det vil vel sige farvel til FP som vi kender det så

phhmw 10-11-2010 23:35

Ja, Superkok......hvis jeg var havnet hos Teddy Øfeldt før mine 2 første discus-prolaps operationer er jeg faktisk 100 % sikker at jeg havde været i job i dag, 12 år efter.

Skrevet i dybeste alvor.

Mange hilsner
Peter


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:38.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension