K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Førtidspension fra d.1. juni 2011 (https://www.k10.dk/showthread.php?t=18041)

Susanne2412 25-05-2011 16:25

Førtidspension fra d.1. juni 2011
 
Har lige fået en mail fra min sagsbehandler om at den er gået igennem. Jeg har det bare så mærkligt, for det er jo slut nu...

Nu kommer så bare udregningen, og den er jeg godt nok spændt på...

Ja og så skal familien også indformeres, det bliver nok det sværeste, da ingen er særlig forstående... men jeg tro jeg fletter en mail sammen, med lidt om mine diagnoser, og lign. og så kan de tage den derfra...

Hilsen en forvirret Susanne

Lunasdatter 25-05-2011 16:30

Tillykke med din førtidspension... ♥

Du behøver jo ikke at liste diagnoser op for familien... de behøver vel bare at vide at du har fået pension pr 1-6 :)

Og der går nok nogle dage inden det går helt op for dig .. at du nu er fri for systemet og du kan gøre hvad du vil :cool:
Knus Lone

PiaL 25-05-2011 16:31

Ja, det er et underligt antiklimaks... Men tillykke med, at du får fred i dit liv og mulighed for at leve på de vilkår du nu har! Det kan godt tage et stykke tid, før man sådan er helt på plads med det (jeg fik pension pr. 1. april i år, så jeg er midt i det :)).

Lyder rigtigt fornuftigt at flikke en mail sammen til familien. Så er de informeret, og så behøver du ikke gå og grue for, hvornår du næste gang skal "retfærdiggøre" at det er sådan, det er.

Knus herfraA

Vovse 25-05-2011 16:33

Stort stort TILLYKKE.:kram::kram:

Og jeg må jo så erkende, at jeg intet gjorde for at informere nogen, udover min mor og nogle få nære venner, hvor jeg vidste, at jeg ville møde forståelse.

fibro 25-05-2011 16:33

Tillykke Susanne, nyd i stedet din endelige ro og lad familien om deres, hvis de virkelig er så hmmmm:eek:at de ikke blot glæder sig på dine vegne!

Stort tillykke fra Fibro!!

MTVRV1 25-05-2011 16:33

tillykke med det
så fik jeg ret i min vurderig

håber du kan få lidt ro igen

Enteneller 25-05-2011 16:33

Kære Susanne,

Stort tillykke med pensionen. Dejligt med noget ro. Nu har jeg jo ikke fulgt din sag så meget, men ved noget med en sygemelding fra fleksjob !?

Mht. familien, så kan du jo altid fortælle KORT når de spørger, du skal lige forlige dig med det først og lad være med at bruge kræfter på de lange udredninger.

EE

alanabith 25-05-2011 18:28

Et stort tillykke herfra os:D

hehe sådan havde jeg det os da jeg omsider fik min pension,
tror først det sådan rigtig gik op for mig da jeg modtog papirene og beviset på jeg nu
var blevet ftp:D...

tumnus 25-05-2011 18:30

Stort tillykke, hvor er det dejligt for dig. Nyd sommeren

Tumnus

Frk. Horsens 25-05-2011 19:11

Også tillykke herfra.

Jeg er selv på vej til, at skal ha' min sag op til pension, så jeg kan sagtens følge dig.
Men jeg vælger at få folk får, at vide at jeg er på vej til pensionen.

Synes ikke man skylder nogen, at de skal have en redegørelse for at man nu skal på førtidspension.

Først og fremmest skal du bruge tid på at forlige dig med dit "nye" liv.
Et råd jeg fik ved min psykiater.

Min sag skal op i midt juni ved pensionsteamet og bagefter er der dømt ventetid når den så skal op i pensionsnævnet.
Men håber, at jeg snart skal stå med mit bevis.

Knus fra Frk. Horsens


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:11.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension