K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Så er ferien på plads (https://www.k10.dk/showthread.php?t=13030)

Simmer 03-06-2010 16:22

Så er ferien på plads
 
Bestilte lige rejse til Wien, 9 dage - dejligt ;)
Er der andre der skal ud og rejse?

Dakota 03-06-2010 17:29

Puha så langt rækker mine penge ikke. Jeg satser på det bliver godt vejr her hjemme og vil bare nyde sommeren. Hvis ikke verjret ater sig så kunne det være jeg skule lege detektiv inde på landsarkivet.

Ønsker dig rigtig god ferie.

Ninja 03-06-2010 18:43

Jeg VIL til udlandet i år, men har endnu ingen planer....tænker dog lidt på Tyrkiet.
Ungernes Far, er frisk på bilferie sammen, så den mulighed er der også.

buster 03-06-2010 18:56

SUK -hvor ville jeg dog ønske.......

Næh, det eneste vi har talt om i familien er at tage på lidt en dags ture på ftp rabat m DSB.

Ud at se med DSB -jo da, der findes da heldigvis mange smukke steder i DK og hvorfor ikke opleve DK fra sin bedste side.

Vi pakker en madkurv, så kan vi jo selv bestemme hva vi vil have og pengemæssigt set, er det jo lidt billigere trods alt, når man ikke skal på et traktørsted eller lign :D

Hvis vi kan finde en dag, hvor kroppen vil som vi vil ja så SKAL vi en tur til Nordjylland.
Der har vi ikke været nogen af os, siden vi var teenagere og mon ikke der er sket lidt andet deroppe siden dengang :D

Hm, vi håber og ønsker at få sparet op til en tur til Norge, da vi har nogle rigtig søde pennevenner der har tigget og bedt os i 2 år om at komme derop -for at hygge men også for at "finde" min mands rødder.

Uhh, vi spinker og sparer, så måske til næste år -kryds lige fingre -taaaak ;)

Go ferie, simmer og Wien, SUK er et skøøønt land, desværre også en del år siden vi har været der -hiiiiils

popiae 04-06-2010 00:21

JO, EN LILLE FERIE til Madrid(lidt uden for), ned til famile, start juli. Glæder migg, som et lille barn.

VH Popiae

AnnetteH 04-06-2010 00:27

Ja det er sparret sammen til en uge til sydfrankrig og 5 dage i Italien. Kør selv ferie. Glæder mig helt vildt. At helbredet så sandsynligvis er helt i bund når vi kommer hjem er lige meget. Bare det at komme hjemmefra, det tror jeg altså er meget vigtigt.

Leduce 04-06-2010 01:54

nej bliver her i dk som jeg har gjort de sidste 5 år mens jeg har været syg ..er næsten bange for at ta ud og rejse ..tanken om ikke at have mine trygge rammer gir mig en klump i halsen ..
men jeg håber det kommer en dag hvor jeg vil nyde at komme ned til de varme lande igen ..elsker solen kan aldrig få nok:)

Ønsker dig en skøn ferie;))

MorWettendorff 04-06-2010 04:27

Vi skal på camping, på dcu blommehaven ved århus.

Ninja 04-06-2010 07:58

Citat:

Oprindeligt indsendt af Leduce (Send 108413)
nej bliver her i dk som jeg har gjort de sidste 5 år mens jeg har været syg ..er næsten bange for at ta ud og rejse ..tanken om ikke at have mine trygge rammer gir mig en klump i halsen ..
men jeg håber det kommer en dag hvor jeg vil nyde at komme ned til de varme lande igen ..elsker solen kan aldrig få nok:)

Ønsker dig en skøn ferie;))

Sjovt, for jeg er også bange for at rejse!:eek:
Min læge har udskrevet Alopam - noget beroligende, så jeg kan tage afsted. Men jeg får ondt i maven når jeg tænker på det, og får hurtigt tanker som ,,jamen det er jo også dejligt her hjemme'' og ,,tænk, hvad jeg kunne købe til hjemmet istedet for''. Men det får ungerne jo ikke rigtigt en oplevelse ud af:D

Susanne2412 04-06-2010 08:57

Vi, tager autocamperen til Italien om præcis 4 uger og bliver væk i 19 dage, for så skal katten hentes igen på det dejligste pensionat i Fuglebjerg.
Go´ferie til alle herinde...

:kram:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:09.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension